Sabtu, 11 Mei 2013

borak kosong

borak kosong


Kate Upton Pasrah Punya Payudara Besar

Posted: 11 May 2013 09:00 PM PDT


Kate Upton (Foto: wenn)
Kate Upton (Foto: wenn)
LOS ANGELES-Karier Kate Upton menjadi model boleh dkatakan melonjak naik begitu cepat. Hal itu tidak lepas dari tubuh Kate yang indah dan seksi. Namun, tak jarang kritikan pedas menghampiri wanita 20 tahun ini.

Banyak juga pengamat yang menganggap tubuh Kate terlalu montok dan payudaranya terlalu besar. Kate pun tak boleh berbuat banyak menanggapi kritikan itu. Pasalnya, bagian yang dikritik merupakan bagian alami yang diberikan Tuhan kepadanya.

"Hal-hal yang sedang mereka tolak adalah hal yang tidak boleh aku ubah. Aku tidak boleh mengubah ukuran bra milikku. Mereka semua alami. Aku boleh berlatih dan tetap sehat dan termotivasi, tapi aku tidak boleh mengubah beberapa hal," jelas Kate seperti dikutip Femalefirst, Sabtu (11/5/2013).

"Aku benar-benar menjalani hidup. Aku suka tubuhku. Ini adalah pemberian Tuhan. Aku merasa percaya diri dengan diriku dan ini menginspirasi wanita lain untuk merasa nyaman dengan tubuhnya," lanjutnya.

Sejak wajahnya semakin menghiasi beberapa majalah, Kate langsung menjadi primadona dan dinobatkan sebagai model paling seksi. Sejumlah tawaran iklan pun menghampirinya. Bahkan, dia disebut sebagai wanita paling diimpikan di Amerika. Namun, Kate sadar kariernya masih panjang. Salah satu yang dia impikan adalah terjun ke dunia akting seperti yang dilakukan model lain.

"Aku selalu punya tujuan karier dan aku tahu jalan yang harus dituju untuk mencapai tujuan itu," tandasnya.

Ini Dia Model Kebanggaan Majalah Playboy

Posted: 11 May 2013 08:30 PM PDT


Tribunnews.com, Los Angeles -- Bos majalah lelaki dewasa tersohor Hugh Hefner kini punya model yang paling dibanggakannya tahun ini. Siapakah gerangan?
Dialah Raquel Pomplun. Model berdarah campuran Mexico-Amerika ini baru saja dinobatkan sebagai Playboy Playmate of The Year,untuk terbitan edisi Jun 2013.
Penobatan Pomplun sebagai model unggulan Playboy diserahkan langsung Hefner di kediaman mewahnya, Playboy Mansion, di Los Angeles, Amerika Syarikat, Khamis (9/5/2013).
Pumplun mengaku senang luar biasa menerima penghargaan itu. "Saya tak boleh menggambarkan bagaimana sumringahnya saya menerima penghargaan ini dan menjadi perempuan Mexico-Amerika pertama yang dinobatkan Playboy sebagai Playmate of the Year," ujar Pomplun dalam sebuah pernyataan.
"Playboy telah mengajarkan saya sisi diri saya yang tidak diketahui sebelumnya. Ini merupakan tahun kejutan indah!" ungkapnya.
Tak cuma dikenal memiliki tubuh nan indah, perempuan berusia 25 tahun ini juga memiliki kelebihan lain. Selain memperdalam keilmuan tentang biokimia, Pomplun juga pelatih tari balet klasik. Pendek kata, Pomplun memiliki keindahan juga kecerdasan.
Perempuan bermata cokelat ini pertama kali muncul di sebagai gadis sampul di majalah Playboy pada April 2012. Dia berpose bersama Bruno Mars untuk isu seks dan musik.
Seiring penobatannya dengan Playboy Playmate of the Year,warga California ini berhak atas wang sebesar 100.000 dollar AS dan berhak menggunakan mobil Jaguar F-TYPE selama setahun.

Wanita Ini Minum Bir Pakai Telinga

Posted: 11 May 2013 08:00 PM PDT



TRIBUNNEWS.COM, JAKARTA - Meminum bir adalah hal biasa. Semua orang boleh melakukannya. Tapi, bagaimana bila meminum bir menggunakan telinga?
Hal unik dan langka itu terjadi di Festival Bir di Ceko. Seorang wanita mempamerkan aksi esktrem, iaitu minum bir menggunakan telinga.
Wanita yang tak disebutkan namanya, disuguhi segelas bir dan straw oleh teman-temannya. Wanita berambut cokelat, lalu menyedut bir menggunakan telinga. Sedikit demi sedikit, bir masuk ke kupingnya melalui straw.
Dailymail, Sabtu (10/5/2013) mengabarkan, aksi itu diduga cuma tipuan, tapi tidak dijelaskan bagaimana tipuan itu boleh tampak begitu meyakinkan. (*)

Tepuk pinggang bukan punggung

Posted: 11 May 2013 07:30 PM PDT


Seoul: Bekas jurucakap Presiden Korea Selatan menafikan laporan media bahawa dia mencabul seorang wanita berketurunan Korea-Amerika dalam kunjungan ke Washington.
Yoon Chang-jung berkata, dia hanya menepuk pinggang - dan bukan punggung - wanita terbabit sekali untuk menggembirakannya selepas mereka meminum arak.

Kata Yoon, sebelum itu wanita terbabit menemaninya bersiar-siar bersama seorang pemandu selama 30 minit. "Saya mengatur sesi minum-minum kerana kesal menengkingnya beberapa kali disebabkan wanita terbabit cuai menjalakan tugas.
"Antara kesalahan dilakukan wanita itu ialah gagal menyediakan kenderaan pada waktu yang sepatutnya," katanya dalam sidang media semalam. Pejabat Presiden Korea Selatan kelmarin mengumumkan pemecatan Yoon kerana berkelakuan buruk ketika mengiringi Park Geun-hye melawat AS.

Jurucakap Jabatan Polis Metropolitan Washington, Araz Alali pula berkata, kes itu masih disiasat, tetapi tidak memberi ulasan lanjut. Media pula melaporkan, seorang wanita mendakwa seorang lelaki "meramas punggungnya" malam Rabu lalu di sebuah hotel di Washington. Kata Yoon, dia kesal terbabit dalam insiden itu dan mengakui tidak tahu mengenai budaya Amerika.

"Saya cuma mahu memujuk dia, bukan mencabul," katanya. - AP
sumber : mymetro

Tiada maknanya...

Posted: 11 May 2013 07:00 PM PDT


Foto

London: Seorang lelaki yang diiktiraf orang paling gemuk di dunia menunjukkan kepada umum mengapa kejayaannya menurunkan berat badan tidak begitu bermakna untuk dirinya.
Pernah memiliki tubuh seberat 444.5 kilogram (kg), Paul Mason berjaya mengurangkan 292.1 kilogram daripada berat badannya itu dalam tempoh tiga tahun.
Bagaimanapun, perubahan itu menyebabkan kulit badannya menggeleber teruk dan Mason, 52, memilih satu cara untuk membuktikannya - dengan berbogel tanpa perlu bimbang alat sulitnya dilihat sesiapa.

Mason, menghilangkan dua pertiga daripada berat badannya melalui pembedahan pintasan gastrik dan mengubah perutnya menjadi sebesar telur.

Kata Mason dia berbogel dengan harapan foto itu cukup untuk mengejutkan pakar perubatan dan mendorong mereka mencari jalan membantunya membuang lebihan kulit berkenaan.

"Saya mahu pakar kesihatan melihat apa yang saya alami dan mudah-mudahan mereka terfikir untuk membantu lelaki ini," katanya.

Kos pembedahan membuang kulit berkenaan dianggarkan lebih RM275,000.

Sebelum mengalami perubahan itu, Mason pernah mengambil makanan dengan jumlah 20,000 kalori sehari - 10 kali melebihi tahap sihat.

Perubahan akhirnya berlaku apabila dia menjalani pembedahan pada 2010.

Sejak itu, dia hanya memakan empat hidangan fish and chips, dua kebab dan roti bakar untuk sajian tengah hari.

Kini berat badannya 152 kilogram dan dia ingin lebih kurus.

Mason berkata, kira-kira 50 kilogram boleh dikurangkan jika pakar bedah membuang kulit kendur itu yang mengehadkan pergerakannya dan menyebabkan kesakitan.

"Doktor peribadi saya akan menunjukkan foto bogel ini kepada pakar bedah sebagai bukti saya memerlukan pembedahan," katanya.

Namun, impian Mason mungkin tinggal harapan.

Kata Mason, baru-baru ini dia bertemu seorang wanita yang sudah menunggu 13 tahun untuk membuang 12 kilogram kulit kendurnya. - The Sun
sumber : mymetro

Pelakon disamun di stesen minyak

Posted: 11 May 2013 06:30 PM PDT


Foto

Kuala Lumpur: "Saya merayu dikasihani tapi mereka mengugut mahu rampas beg bimbit pula," kata pelakon, Suriati Baharom, 42, menceritakan detik cemas dia disamun sekumpulan empat lelaki bermotosikal di depan sebuah stesen minyak di sini, pagi semalam, ketika dalam perjalanan membeli barang.
Dalam kejadian jam 7 pagi, Suriati berkata, dia berhenti di stesen minyak berkenaan untuk membeli minuman.

"Selepas membeli minuman di kaunter stesen minyak itu dan menoleh ke belakang, saya lihat empat motosikal dinaiki remaja berusia 20-an berpusing-pusing mengelilingi kereta saya," katanya.
Menurutnya, dia kemudian melihat seorang daripada lelaki itu memecahkan cermin sebelah penumpang lalu mengambil telefon Samsung Galaxy Tab miliknya yang diletakkan di tempat letak kaki sebelah penumpang.

"Saya berlari ke arah kereta sebelum merayu dikasihani, namun empat lelaki itu hanya ketawa sebelum seorang daripada mereka mengugut merampas beg bimbit yang digalas.

"Saya yang ketakutan berlari semula ke kaunter stesen minyak itu bagi mendapatkan bantuan," katanya sambil menambah, pekerja stesen minyak itu juga bagaikan tergamam dan tidak tahu berbuat apa-apa.
Menurutnya, dia bernasib baik apabila sebuah teksi berhenti di stesen minyak, menyebabkan kumpulan penjenayah itu melarikan diri walaupun dia kerugian lebih RM1,500.

"Dengan bantuan pemandu teksi terbabit dan tiga lagi pemuda yang datang ke stesen minyak itu, saya dibawa ke balai polis berhampiran," katanya.
Katanya, biarpun masih trauma dengan insiden berkenaan, dia bersyukur kerana tidak cedera dan menasihatkan orang ramai, terutama wanita, supaya lebih berhati-hati.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan dan siasatan dilakukan.
sumber : mymetro

Projek dengan 30 ‘pucuk muda’

Posted: 11 May 2013 06:00 PM PDT


Foto

Kuala Lumpur: Kurang belaian daripada suami menjadi alasan kepada seorang isteri berusia 53 tahun menjadi liar dengan 'memburu' lelaki muda untuk memenuhi tuntutan batinnya.
Walaupun bergelar nenek, Rina (bukan nama sebenar) membuat pengakuan mengejutkan kepada wartawan Metro Ahad apabila mendakwa melakukan hubungan kelamin berulang kali dengan lebih 30 lelaki muda berusia 20-an hingga 30-an sejak lapan tahun lalu.
Rina yang bertugas sebagai eksekutif syarikat swasta di ibu kota mendakwa tidak menghadapi masalah untuk mendapatkan 'pucuk muda' secara percuma selepas menjadi ahli aktif dalam sebuah laman sosial antarabangsa untuk mencari kenalan baru lelaki yang boleh dijadikan teman ranjang.

Pemantauan Metro Ahad mendapati lebih 600,000 individu di negara ini, termasuk lepasan sekolah dan warga emas, mendaftar dalam laman sosial itu. Individu terbabit yang berusia lingkungan 18 hingga 56 tahun membabitkan wanita, lelaki, pondan, gay dan lesbian.

Wartawan berjaya mendapatkan pengakuan eksklusif Rina selepas bertemunya di sebuah restoran di Shah Alam, setelah beberapa kali berbual di laman sosial itu dan bertukar-tukar gambar dengannya.

Bunuh nenek sendiri

Posted: 11 May 2013 05:30 PM PDT


Foto

Tumpat: Hari Ibu yang sepatutnya disambut gembira di seluruh negara hari ini menjadi peristiwa paling hitam buat seorang wanita apabila ditumbuk anak lelakinya hingga cedera, manakala ibunya mati dibelasah suspek di Kampung Pasir Pekan Hilir, Wakaf Bharu, di sini, pagi semalam.
Kejadian jam 7 pagi itu berlaku apabila lelaki berusia 35 tahun itu dikatakan mengamuk sebelum menumbuk ibunya, Che Rahmah Che Will, 60, dan neneknya, Che Minah Che Hassan, 84.
Che Minah maut di tempat kejadian akibat pendarahan dalaman di kepala selain cedera di telinga kiri serta lebam di mata kanan, manakala Che Rahmah lebam di mata kiri dan dahi kanan.

Berikutan itu, Che Rahmah dikejarkan ke Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) Kota Bharu untuk mendapat rawatan dan kini dilaporkan stabil, manakala mayat Che Minah dihantar ke hospital sama untuk bedah siasat sebelum jenazahnya dituntut ahli keluarga.

Cucu Che Minah yang melihat kejadian itu, Farish Danish Farid, 8, berkata, ketika kejadian dia bersama ibunya tidur di bilik di tingkat atas sebelum terdengar jeritan suspek di tingkat bawah

Bunuh nenek sendiri

Posted: 11 May 2013 05:30 PM PDT


Foto

Tumpat: Hari Ibu yang sepatutnya disambut gembira di seluruh negara hari ini menjadi peristiwa paling hitam buat seorang wanita apabila ditumbuk anak lelakinya hingga cedera, manakala ibunya mati dibelasah suspek di Kampung Pasir Pekan Hilir, Wakaf Bharu, di sini, pagi semalam.
Kejadian jam 7 pagi itu berlaku apabila lelaki berusia 35 tahun itu dikatakan mengamuk sebelum menumbuk ibunya, Che Rahmah Che Will, 60, dan neneknya, Che Minah Che Hassan, 84.
Che Minah maut di tempat kejadian akibat pendarahan dalaman di kepala selain cedera di telinga kiri serta lebam di mata kanan, manakala Che Rahmah lebam di mata kiri dan dahi kanan.

Berikutan itu, Che Rahmah dikejarkan ke Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) Kota Bharu untuk mendapat rawatan dan kini dilaporkan stabil, manakala mayat Che Minah dihantar ke hospital sama untuk bedah siasat sebelum jenazahnya dituntut ahli keluarga.

Cucu Che Minah yang melihat kejadian itu, Farish Danish Farid, 8, berkata, ketika kejadian dia bersama ibunya tidur di bilik di tingkat atas sebelum terdengar jeritan suspek di tingkat bawah

Baju Renang dari Masa ke Masa

Posted: 11 May 2013 05:00 PM PDT


Evolusi baju renang mengalami perjalanan yang cukup panjang dengan model yang berbeda-beda sampai detik ini. Ikuti kronologi baju renang dari masa ke masa bersama kami.

Romawi Kuno 
Ancient Rome
Dari peninggalan-peninggalan di masa ini terlihat bahwa wanita di masa tersebut menggunakan bikini era awal yang dahulu dipakai untuk berolahraga, walau di masa tersebut hanya sedikit bukti bahwa mereka menggunakannya untuk berenang karena saat itu mereka memilih untuk bertelanjang saat berenang.

Tahun 1910-an 
1910s 
Di masa ini, menunjukkan bagian kaki saja di pantai akan diwajibkan untuk membayar denda. Oleh karena itu mereka menggunakan 'baju pantai' cantik ini yang terdiri dari 2-piece; gaun dan celana dengan bahan yang berat. Tentunya bagian tubuh Anda tak akan terlihat kalau baju ini basah.

Tahun 1920-an
1920s 
Di era ini, baju renang sudah mulai mendekati modelnya di zaman sekarang. Gaya ini dipopulerkan oleh pesenam air asal Australia Annette Kellerman. Baju renang ini dianggap kontroversial karena banyak yang menganggap modelnya tidak senonoh. Sayangnya tren baju ini sangat populer sampai anggapan tak senonoh terkalahkan.

Tahun 1940-an
1940s 
Era Perang Dunia Kedua berbarengan dengan lahirnya gaya "pin up". Potongan ini mulai disebut "bikini" yang diambil dari Bikini Atoll, tempat ujicoba nuklir di dekat Lautan Pasifik. Karena siapapun yang melihatnya akan 'blown away' ('terpesona', terjemahan langsungnya: 'meledak'). Unik, bukan?

Tahun 1950-an
1950s
Siluet baju renang ini yang akan teringat saat ada yang menyebut "baju renang retro". Diciptakan untuk menegaskan bentuk jam pasir pada tubuh Anda dengan tetap mempertahankan keanggunannya.

Early '60s 
Early '60s 
Pada era ini model baju renang semakin dekat dengan gaya model yang saat ini populer, dengan bagian perut terbuka yang sejalan dengan gaya hidup anak muda pada tahun 60-an.

Akhir tahun 60-an 
Late '60s 
Akhir tahun 60-an di Barat adalah masanya kebebasan. Bikini yang lebih terbuka dari sebelumnya makin populer. Kaum hippies dan para selebritas di zaman itu turut memopulerkan model ini.

Tahun 1970-an 
1970s 
Kalau menurut Anda, tahun 60-an adalah masa kebebasan, tahun 70-an membuat ini menjadi benar-benar baru. Bikini bertali seperti ini populer di masa tersebut dengan bawahan rendah dan atasan yang lebih terbuka.

Akhir tahun 80-an 
Late '80s 
Akhir tahun 80-an dan awal 90-an adalah masanya potongan tinggi di bagian kaki dan warna terang serta motif tropikal. Potongan tinggi pada kaki dimaksudkan untuk menunjukkan kesan langsing dan panjang.

Akhir tahun 90-an
Late '90s
Tak perlu banyak deskripsi. Ini masanya 'tankini'.

Awal tahun 2000-an
Early 2000's 
Era ini ditandai dengan eksperimen baju renang 1-piece yang dibilangnya unik. Akhirnya 'monokini' sempat populer, 1-piece dengan bagian-bagian yang 'hilang' sehingga kulit penggunanya masih terlihat. 

Akhir tahun 2000-an
Late 2000's 
Ditandai dengan populernya hal-hal yang berbau Brazil, bikini bertali pun ikut terkenal. Potongan pada bawahannya didesain untuk menunjukkan pangkal paha lebih baik.

Masa kini: keanggunan sederhana 
Now: The New Modest
Terima kasih kepada Taylor Swift dan BeyonceTaylor yang memopulerkan ini pada panggung mereka. Gaya yang lebih kasual sering terlihat di pantai-pantai luar sana dengan sentuhan yang lebih modern. 

Masa kini: keseksian baru
Now: The New SexyNamun jangan khawatir, model klasik bikini selalu ada. Pewarnaan yang mantap dan aksen menarik menjadi cirinya.

Ini baru real

Posted: 11 May 2013 04:00 PM PDT


Kisah Mengharukan Hamilton 'Surfer Girl' yang Akhirnya Bertunangan Setelah Kehilangan Lengan Kirinya Kerana Dimakan Yu

Posted: 11 May 2013 09:45 AM PDT


Kisah mengharukan datang dari Hamilton, seorang surfer yang mengalami peristiwa tragis kerana lengan kirinya dimakan oleh yu saat ia sedang melakukan hobinya ini di laut.

Bethany Hamilton, yang kehilangan lengan kirinya pada usia tiga belas setelah serangan hiu, kini ia bertunangan dengan seorang pria bernama Adam Dirks.

Melalui akun twitternya, Hamilton memberikan link tulisan tentang kehidupannya dna rencana pernikahannya dengan Adam. Ia juga memuji tunangannya sangat baik dan pengertian sekali.

Pertama kali bertemu dengan Adam karena dikenalkan oleh teman-temannya, dan juga karena keduanya menyukai surfing.


     

Hamilton kehilangan lengannya berselancar di lepas pantai Kauai ketika ia diserang oleh ikan hiu pada usia tiga belas pada tahun 2003. Dia tidak menyerah pada mimpinya surfing dan malah menjadi pemain surfing profesional pada tahun 2007.

Bukunya yang berjudul 'Soul Surfer' dibuat filmnya dan dimainkan oleh  Dennis Quaid dan Carrie Underwood. Pada tahun 2010 dia adalah wanita peringkat kedua puluh kalangan peselancar.

Hamilton juga seorang pembicara motivasi dan dia baru-baru ini berbicara di Gereja Dampak di Scottsdale, Arizona pada bulan April.

(dailymail)

Foto-foto Kenangan Marilyn Monroe Yang Langka

Posted: 11 May 2013 09:30 AM PDT


Foto-foto kenangan Marilyn Monroe yang langka dan terkenal dipublikasikan. Tokoh "Sex Appeal" ini sungguh membuat daya tarik tersendiri bagi penggemarnya. Wanita bernama asli Norma Jean ini sungguh terkenal. Berikut foto-foto Marilyn Monroe:

Marilyn Monroe

Marilyn Monroe

Norma Jean

Marilyn Monroe

Marilyn Monroe

Norma Jean

Marilyn Monroe

Marilyn Monroe dan John F Kennedy

Marilyn Monroe

Marilyn Monroe dan Arthur Miller

Marilyn Monroe dengan gaya modisnya

Sungguh foto-foto kenangan yang berharga nilai tinggi.

Sumber: dw.de

Foto-foto Kenangan Marilyn Monroe Yang Langka

Posted: 11 May 2013 09:30 AM PDT


Foto-foto kenangan Marilyn Monroe yang langka dan terkenal dipublikasikan. Tokoh "Sex Appeal" ini sungguh membuat daya tarik tersendiri bagi penggemarnya. Wanita bernama asli Norma Jean ini sungguh terkenal. Berikut foto-foto Marilyn Monroe:

Marilyn Monroe

Marilyn Monroe

Norma Jean

Marilyn Monroe

Marilyn Monroe

Norma Jean

Marilyn Monroe

Marilyn Monroe dan John F Kennedy

Marilyn Monroe

Marilyn Monroe dan Arthur Miller

Marilyn Monroe dengan gaya modisnya

Sungguh foto-foto kenangan yang berharga nilai tinggi.

Sumber: dw.de

Tidak Punya Teman Ke Pesta, Wanita Ini Datang Dengan Kalkulator

Posted: 11 May 2013 09:15 AM PDT

 (c) odditycentral.com
 Semakin banyak kejadian aneh di dunia ini yang bisa bikin kita geleng-geleng kepala. Manusia jaman sekarang pun bisa jatuh cinta dengan hal-hal selain manusia, seperti bangunan besar atau boneka. 
Namun kali ini entah sedang putus asa atau memang jatuh cinta, seorang gadis yang tak punya pasangan kencan ke prom nite, membawa kalkulator sebagai teman kencannya. Wah, ironis sekali mungkin kedengarannya.
(c) odditycentral.com
Tidak cukup sampai di situ, gadis yang memposting kisah mirisnya di Tumblr dengan nama ishipitlikeups (I Ship It Like UPS) ini mengepos foto-fotonya di internet. Gadis yang memiliki nama asli Regina Reynolds itu benar-benar datang ke pesta paling dinanti di akhir masa sekolah menengah remaja di Barat tersebut.
"Tak ada yang mengajakku ke prom nite, jadi aku datang saja dengan kalkulatorku," ujar Regina. Ia bahkan mendandani kalkulator TI-84 Plus Silver Edition tersebut dengan pakaian tuxedo yang 'cukup tampan'. Sayangnya, ia bukanlah seorang pria.
(c) odditycentral.com
Regina pun datang ke pesta prom dengan 'teman kencannya' tersebut. Ia berdansa dengan sang kalkulator tampan sambil menikmati berbagai acara di pesta. Apa yang ia lakukan ini menarik perhatian sang kepala sekolah yang membuat email keesokan harinya.
"Aku mendatangi seorang siswi dan bertanya padanya, di mana teman kencannya. Gadis ini hanya tersenyum dan dari tas kecilnya ia mengeluarkan kalkulator dalam balutan baju tuxedo. Kami tertawa, karena hanya seorang murid yang bisa membawa kalkulator ke pesta."
(c) odditycentral.com
Regina Reynolds adalah seorang siswi SMP biasa dan dia tidak bermaksud menyulut sensasi dengan apa yang ia lakukan. Namun, justru cerita tentang teman kencan anehnya ini menjadi booming di Facebook dan Twitter. Meski dibanjiri banyak komentar negatif, namun ada juga lho yang memuji ide kreatif Regina dan menganggap gadis ini sangat inspiratif.

Kerana Diet Itu Mainstream, Wanita Ini Terobsesi Menggemukkan Tubuhnya

Posted: 11 May 2013 09:00 AM PDT

 (c) dailymail.co.uk
Vemale.com - Tidak semua wanita menginginkan tubuh yang langsing. Pada umumnya, wanita menginginkan lekuk tubuh yang ramping dan seksi. Namun, Tammy Jung, berpikir sebaliknya.
Tammy Jung sebelumnya adalah gadis cantik yang memiliki berat badan ideal dan senang menggunakan celana jeans serta bermain volly. Namun, sebuah diet telah membuatnya mengubah arah secara drastis dan menjadikannya ingin menambah berat badan. Kini berat badan Tammy sudah mencapai 101 kg.
(c) dailymail.co.uk
Tammy sebenarnya merasa sangat bahagia saat makan. Selama ini diet membuatnya tertekan dan dia dibayang-bayangi citra dirinya sendiri yang rendah. "Aku tak pernah merasa sebahagia ini. Aku bisa makan apapun," ujar wanita yang bisa makan ayam goreng fastfood dalam jumlah banyak ini.
Dalam sehari, Tammy bisa makan 5.000 kalori. Dua kali lipat dibandingkan yang harus dikonsumsi manusia. Sarapan pembukanya saja berupa seporsi waffles yang besar. Selain itu ia boleh makan 30 donat di samping memakan banyak pancake. Banyak orang yang memperingatkan Tammy bahawa ia sedang membahayakan nyawanya sendiri, namun wanita ini tak peduli kerana menurutnya orang lain tak bisa ikut campur dalam kehidupan seseorang.
Ternyata kebiasaan anti-mainstream Tammy ini juga menghasilkan pundi-pundi uang baginya. Bagi pria yang menontonnya sedang menikmati makanan, boleh membayar hingga £1,000. Sang  kekasih, Johan, yang mengetahui kebiasaan baru kekasihnya ini tidak terpengaruh dengan kebiasaan makan Tammy atau pekerjaan barunya.
(c) dailymail.co.uk
"Aku tahu dia suka makan. Aku tak akan berubah apapun bentuk Tammy nantinya," kata lelaki usia 28 tahun itu. Ia juga tak keberatan dengan lelaki-lelaki yang meminta Tammy merakam saat dia makan.
Tammy tahu bahwa apa yang dilakukannya ini bertentangan dengan apa yang kebanyakan orang lakukan. Dilansir dari Dailymail, Dr Claude Matar mengatakan bahwa Tammy sedang memperpendek usianya dan dapat menyebabkan dirinya mengalami kematian dini.
Wah, ada-ada saja ya, Ladies. Seringkali diet memang membuat seseorang terbatas dan tertekan sehingga malah membuat mereka melakukan yang sebaliknya. Sebenarnya Anda bebas makan apapun dalam hidup Anda, namun yang sebaiknya dilakukan adalah konsumsi makanan sehat dan teratur agar tak membahayakan keadaan kesihatan Anda.

Biskuit Oreo Disulap Menjadi Wajah Beyonce

Posted: 11 May 2013 08:00 AM PDT




Sumber

Ditemukan Ikan yang Berbentuk Aneh di Antartika

Posted: 11 May 2013 07:00 AM PDT


  • detail berita




Sumber

Ini Dia Wanita-Wanita Balotelli

Posted: 11 May 2013 06:00 AM PDT


Inilah sederet wanita cantik dan juga, ehm sexy, yang pernah mampir di hati Super Mario. Cuba lihat, siapa yang paling hot di antara mereka.



Keyla Espinoza

Cinta sejati? Barangkali, iya. Pada 2008, Balotelli bukanlah siapa-siapa. Meski sudah bermain di Inter Milan, namun nama dan sosoknya, apalagi kekayaannya belumlah bertimbun. Namun siapa yang menyangka, sosok Balotelli meruntuhkan hati model asal Venezuela ini. Keyla Espinoza, yang umurnya lebih tua sepuluh tahun menemani hari-hari Balotelli ketika itu. Perbedaan usia yang jauh itu, bagi sejoli ini sekadar angka-angka yang tidak bermakna apa pun.  










Betty Kourakou


Lagi-lagi Mario Balottelli ketahuan piawai dalam menggaet hati wanita. Sama halnya dengan Espinoza, Betty Kouraku, wanita cantik dari Yunani ini pun klepek-klepek di pelukan imigran Ghana. Sepertinya, lagi-lagi cinta sejati, maklum ketika itu Balo, panggilannya di Manchester, belum juga terkenal. Di Inter Milan dia yang masih anak bawang, tak menghalangi Kourakou memberikan cinta sepenuh hatinya. Bahkan untuk itu dia pun harus menghadapi caci maki. Kaum rasis yang menjadi pendukung Inter ternyata tidak suka dia berkencan dengan Mario, yang berkulit hitam.






Melissa Castagnoli


Balotelli mengaku tidak betah berada di Milan akibat perlakuan rasis yang diterimanya. Dia pun memutuskan untuk menerima pinangan Roberto Mancini, pelatih Inter sebelumnya. Nah, ternyata Balo tidak pergi sendirian. Dia juga membawa Melissa Castagnoli, perempuan yang tengah berada dalam dekapannya. Mellisa juga wanita Balo yang dimuat di tabloid.


Percintaan keduanya ini terbilang unik. Castagnoli, yang pernah menjadi Miss Italy pada 2009, berkenalan dengan Balo lewat facebook. Cinta pun bersemi. Keduanya asyik masyuk hingga ke Manchester. Tapi itu tak berlangsung lama. Pasangan ini putus pada November 2010. Balo memutuskannya lewat pesan pendek alias SMS. Lucunya, SMS itu dikirimkan pada saat Castagnoli akan muncul di acara televisi di Italia yang kemudian dibacakan  Mellisa dalam acara itu. 


Sophie Reade


Wanita cantik lainnya adalah Sophie Reade, pemenang Big Brother pada 2009. Tak jelas kapan mereka berkenalan hingga kemudian memadu kasih. Namun, sebab putusnya hubungan keduanya sangat gamblang. Dalam acara perayaan Tahun Baru 2011, bencana itu tiba.


Saat menunggu kekasihnya di kamar di lantai bawah, ternyata Mario Balotelli tengah asyik bercinta dengan salah satu sahabat baiknya di kamar bagian atas. Ketahuan sedang serong, jelas Sophie sakit hati, tentu dan pasti kecewa. Namun yang terjadi, Sophie diusir dari rumahnya. Gara-gara peristiwa itu, citra sebagai tukang nyeleweng kemudian melekat pada Balotelli.  


Raffaella Fico


Raffaella Fico berlabuh ke pelukan Mario Balotelli. Model dan aktris asal Italia ini masih juga ranum. Baru 23 tahun. Tapi soal percintaan dengan pemain sepak bola, portofolionya lumayan bagus.


Sebelumnya dia berhasil memacari Cristiano Ronaldo, bintang Real Madrid. Sampai sekarang hubungan keduanya masih hot, belum ada tanda-tanda Balo melirik wanita lain

Bermain Sepak Bola 72 Jam, Skor Akhir Pertandingan Sepakbola 603-462

Posted: 11 May 2013 05:00 AM PDT


  • detail berita




Sumber 

VIDEO: Anjing Lucu yang Bertingkah Seperti Manusia

Posted: 11 May 2013 04:00 AM PDT

Ini adalah duo anjing yang sedang memainkan banjoba Anda perhatikan kedua anjing yang berpakaian manusia ini, bahkan tangan mereka juga tangan manusia. Tentu saja bukan anjing yang memainkan gitar tersebut, melainkan manusia. Anjing - anjing ini hanya didandani seolah mereka yang bermain gitar. Namun, cukup salut dengan trik yang nampak nyata ini.



Hongkong Menciptakan Sepatu Raksasa Setinggi 6 Meter

Posted: 11 May 2013 03:00 AM PDT




Sumber

Golden Book Gown, Gaun Unik yang Terbuat dari Kumpulan Buku Cerita

Posted: 11 May 2013 02:00 AM PDT


  • detail berita



Seringkali saat mendengarkan kisah dongeng, kita membayangkan putri-putri Anda yang menggunakan gaun-gaun cantik ini, namun bagaimana bila dongeng tersebut menjadi gaun itu sendiri? Hasilnya adalah sebuah gaun unik dan cantik karya Ryan Jude Novelline.


Sumber 

Pasangan yang Menikah Dengan Memakai Kostum Ronaldo dan Messi

Posted: 11 May 2013 01:00 AM PDT


  • detail berita





Sumber 

Akhirnya Kim Kardashian Menyerah Dengan Kaki Bengkaknya

Posted: 11 May 2013 12:00 AM PDT

Berbulan-bulan jadi bahan cercaan media, dan juga siksaan kerana memakai sepatu high heels selama hamil, akhirnya Kim Kardashian memakai sendal flat. Sendal itu ia pakai saat melihat-lihat rumah bersama kekasihnya, Kanye West.
Seiring dengan perutnya yang semakin membesar, dan kakinya yang semakin membengkak, akhirnya Kim menyerah dengan keadaannya. Beberapa kali ia mengeluh kesakitan selama hamil, yang salah satunya disebabkan oleh pilihannya dalam memakai sepatu ber-hak tinggi.
Akhirnya pakai sendal flat. @dailymail.co.ukAkhirnya pakai sendal flat. @dailymail.co.uk

Kim hari itu memakai baju berwarna hitam dan sendal berwarna sama. Selain memakai sendal flat, Kim juga memakai baju yang terlihat nyaman. Pemandangan yang cukup aneh mengingat penampilan Kim selama hamil tidak pernah jauh dari baju yang sangat ketat.
Ssst, jangan ganggu Kim dulu. @dailymail.co.ukSsst, jangan ganggu Kim dulu. @dailymail.co.uk

Menyadari hadirnya wartawan, Kanye sempat memberikan tanda 'sstt" kepada awak media yang mengekori mereka. Mungkin Kanye takut Kim akan malu jika ketahuan memakai sendal tipis, alih-alih high heels seperti yang biasa ia pakai. (dym/phi)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu