Rabu, 31 Julai 2013

:: MYARTIS.COM ::

:: MYARTIS.COM ::


BILA ARJA LEE BERBUKA DI HOSPITAL

Posted: 30 Jul 2013 07:02 PM PDT


Jasa dan pengorbanan seorang ibu harus dikenang dan dihargai! Tanpa ibu, kita tidak dapat melihat dunia yang indah ini.

Demikianlah halnya dengan Arja Lee, jasa ibu Salmah Aziz, 60, baginya lebih berharga daripada wang ringgit. Meskipun sibuk dengan urusan harian sebagai insan seni, namun beliau tetap meluangkan masa berbuka puasa dengan ibunya yang sakit kanser di hospital.


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ELLY MAZLEIN CUTI SINGKAT DI HARI RAYA

Posted: 30 Jul 2013 06:25 PM PDT


Sepatutnya sebagai artis, mereka mempunyai banyak masa untuk bercuti tambah-tambah di hari raya yang bakal menjelang. Namun ia berbeza sekali dengan pelakon dan penyanyi Elly Mazlien yang komited dengan tugas yang harus digalasnya.

Ujar Elly, dia tidak dapat cuti panjang pada hari raya tahun ini demi melaksanakan aktiviti seni yang telah dipertanggungjawabkan. Tambah Elly, dia enjoy bekerja meskipun sedia maklum bahawa aidilfitri memerlukannya bersama keluarga di kampung.


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SEKITAR MAJLIS BUKA PUASA KRU MUSIC

Posted: 30 Jul 2013 05:47 PM PDT


Suasana meriah majlis buka puasa anjuran KRU Music yang berlangsung di Hotel Peninsula All Suites & Residences Damansara, Selangor, semalam. Antara artis yang hadir ialah Mawi, Elly Mazlein, AC Mizal, Shuib Sepahtu, Illa Sabry, Lisa Surihani dan ramai lagi.

Selain berbuka puasa, dalam majlis itu mereka turut melancarkan dua buah album iaitu Kompilasi Raya 'Oh My Raya!' dan 'Hijab Di Ufuk Barat' yang bakal dijual mulai 5 Ogos ini. Untuk info, album Oh My Raya membariskan sejumlah 15 lagu-lagu raya kombinasi artis baru dan lama terdiri daripada 10 buah lagu lama dan 2 buah lagu baru.


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu