Isnin, 22 Julai 2013

borak kosong

borak kosong


Takut Menggoda, Asisten Cantik Liam Gallagher Dipecat

Posted: 22 Jul 2013 09:00 PM PDT

Liam dan Debbie (foto: ist)
Liam dan Debbie (foto: ist)
LOS ANGELES- Kehidupan rumah tangga Liam Gallagher sedang diuji. Manajemen mantan vokalis Oasis itu dikhabarkan memecat asisten cantik Liam, Debbie Gwyther.

Manajemen memutuskan kontrak Debbie sebagai asisten setelah wanita 31 tahun itu terlihat mesra dengan Liam di kolam renang. Debbie yang memakai bikini, terlihat asyik menikmati waktu bersama seteru Noel Gallagher itu. Debbie dianggap terlalu dekat dengan Liam sehingga ditakutkan terjalin cinta terlarang antara mereka.

"Liam dan Debbie telah menjadi terlalu dekat bagi manajemen. Ini tidak terlihat baik bagi mereka jika saling menggoda di antara karyawan dan bintang mereka. Debbie telah dipecat," ujar seorang sumber seperti dikutip The Sun, Selasa (23/7/2013).

"Debbie seorang wanita yang sangat menarik dan memiliki kepribadian yang ceria. Mereka tampak santai seperti sepasang kekasih," tandasnya.

Liam sebelumnya diterpa isu punya anak dari hasil hubungan dengan seorang jurnalis. Rumah tangga Liam dan Nicle pun dikabarkan sempat goyah. Namun, Liam sepertinya ingin membuktikan tuduhan wanita itu tidak benar dengan mengambil jalur hukum.

Fu Suqing, Berharap Pecahkan Rekod Perempuan Tertua

Posted: 22 Jul 2013 08:30 PM PDT

Fu Suqing (Foto: Metro)Fu Suqing (Foto: Metro)

CHENGDU - Seorang wanita asal China, Fu Suqing, berharap menjadi wanita tertua di dunia dengan usianya yang mencapai 115 tahun setelah pemegang rekod sebelumnya telah meninggal pada Jun lalu.

Suqing, sedang menunggu pegawai Guinness World Record untuk menyetujui permintaannya. Kemungkinan besar Suqing akan memenangkan rekod tersebut, setelah pemegang rekor sebelumnya, Jiroemon Kimura meninggal pada usia 116 tahun. Demikian diberitakanMetro, Selasa (23/7/2013).

Wanita asal Chendu, China ini lahir pada 1897  di Provinsi Sichuan, China. Dia telah melalui beberapa masa yang paling bergejolak dalam sejarah China, seperti perang saudara dan pemberontakan komunis.

Suqing juga memiliki keluarga besar dengan total 48 orang. Dia juga telah mengalami penurunan pada keadaan penglihatan dan pendengarannya.

Hal yang serupa juga diminta oleh seorang wanita asal Jepun Misao Okawa yang sama berusia 115 tahun, tapi saat ini masih dalam sengketa.

Aduh, Kepala Gadis Ini Tersangkut di Pagar

Posted: 22 Jul 2013 08:00 PM PDT

Seorang remaja yang terjepit di pagar (Foto: Sky News)Seorang remaja yang terjepit di pagar (Foto: Sky News)

DAYE – Media milik Pemerintah di China, memperlihatkan video seorang remaja perempuan yang sedang memegang pagar di balkoninya dan meminta pertolongan petugas penyelamat untuk menolongnya.

Seorang gadis yang tidak diketahui namanya ini disekap di dalam rumah dan dia mencuba untuk keluar sambil memanjat jendela ruang tamu rumahnya yang terletak di kota Daye, China.

Namun, ketikaingin keluar kepala gadis malang ini terjebak diantara balkon dari ketinggian 70 meter di atas permukaan tanah.Media setempat melaporkan tetangganya mendengar dia menangis dan memanggil polisi serta pemadam kebakaran.

Ketika petugas pemadam kebakaran tiba, mereka menemukan rumah gadis itu terkunci dari dalam. Mereka masuk ke dalam ruangan dan mencoba menolongnya dengan memotong jeruji balkoni tersebut.

Seperti diberitakan Sky News, Isnin (22/7/2013), seorang warga setempat memanjat keluar dari jendela tetangganya dan mengambil gadis malang itu.

Dengan satu tangan memegang jeruji balkoni, lelaki tersebut menyangga tubuh gadis itu dengan bahunya sebelum petugas penyelamat mengangkat dengan sehelai kain dan membantunya kembali ke dalam ruangan. 

RM5.6j untuk bebas amah

Posted: 22 Jul 2013 07:30 PM PDT

Jakarta: Seorang pembantu rumah warga Indonesia yang dihukum mati kerana membunuh majikannya di Arab Saudi mungkin terselamat apabila kerajaan membayar wang darah AS$1.87 juta (RM5.94 juta) kepada keluarga mangsa.
"Peguam kami dan keluarga mangsa sudah berbincang mengenai 'diyah' (ganti rugi dalam bentuk wang) dan keputusan akan diketahui Ogos ini," kata Ketua Agensi Penempatan dan Perlindungan Tenaga Kerja Indonesia Jumhur Hidayat.

Pembantu rumah, Satinah Binti Jumadi Ahmad dari Ungaran, Jawa Tengah berdepan dengan hukuman mati kerana membunuh majikannya, Nura al-Garib dan melarikan diri bersama wang tunai milik mangsa berjumlah AS$10,000 (RM31,805) pada 2007.
Satinah mengaku membunuh Nura tetapi mendakwa ia kemalangan. Dia mendakwa Nura cuba menghentak kepalanya pada dinding tetapi dia sempat mencucuk leher mangsa dengan benda tajam.

Menurutnya, dia hanya cuba mempertahankan diri. Satinah juga mendakwa dia didera dan dicaci selama beberapa bulan oleh Nura.

Kedutaan Indonesia di Riyadh berusaha mendapatkan pengampunan Satinah sejak 2007, termasuk berbincang dengan keluarga mangsa mengenai pembayaran wang darah.
Raja Arab Saudi, Abdullah bersetuju menangguhkan hukuman mati Satinah pada 2010 untuk membolehkan kerajaan Indonesia mendapatkan pengampunan daripada keluarga mangsa. Keluarga itu dilapor menuntut sebanyak AS$2.67 juta (RM8.49 juta) pada 2011.

"Persertujuan hampir tercapai. Kita melaksanakan segala yang terdaya untuk menyelamatkan Satinah," kata Jumhur.
1.5 juta warga Indonesia bekerja di Arab Saudi, kebanyakan sebagai buruh dan pembantu rumah.

Sehingga 2012, terdapat 45 di kalangan mereka menanti hukuman mati di negara itu.

Pada 18 Jun 2011, seorang pembantu rumah, Ruyati, dipenggal kerana membunuh majikannya, menyebabkan kerajaan Indonesia menghentikan buat sementara penghantaran pembantu rumah ke Arab Saudi. - Agensi
sumber : mymetro 

Kate hanya menanti masa

Posted: 22 Jul 2013 07:00 PM PDT

London: Duchess of Cambridge, Kate Middleton dilaporkan sudah mengalami kesakitan untuk bersalin dan dimasukkan ke hospital kira-kira jam 5.30 pagi semalam (1.30 tengah hari waktu Malaysia) untuk melahirkan bakal raja atau ratu Britain.
Putera William turut menemani isterinya ke Lindo Wing, Hospital St Mary di Paddington, barat London, tempat yang sama beliau dilahirkan pada 1982.

Sementara itu, di luar wad dan pagar Istana Buckingham, tempat kelahiran itu bakal diumumkan secara rasmi, orang ramai yang teruja berhimpun pada hari yang dianggap sebagai paling sensasi tahun ini.
"Duchess of Cambridge sudah dimasukkan ke hospital pagi ini di Hospital St Mary, Paddington, London pada peringkat awal proses bersalin," kata jurucakap diraja.

"Duchess menaiki kereta dari Istana Kesington ke Lindo Wing bersama Duke Of Cambridge." Kate dan William yang menghabiskan hujung minggu di Istana Kensington menuju ke hospital tanpa diiringi polis dan memasuki hospital melalui pintu belakang. Sumber memberitahu media bahawa Kate mahu bersalin secara semula jadi dan tidak mahu disuntik bius sambil menambah bakal ibu itu dalam keadaan baik.

Sementara itu, Ratu Elizabeth di Istana Windsor sudah dimaklumkan mengenai keadaan Kate. Beliau dijangka pulang ke istana Buckingham dan pancaragam Pertukaran Pengawal di istana itu memainkan "Walking on Sunshine" untuk menghiburkan orang ramai yang berhimpun di luar istana.
Foto
KATE, kali terakhir dilihat di tempat awam Jun lalu.
Bapa William, Putera Charles yang dalam lawatan dua hari ke Yorkshire memberitahu orang ramai pagi ini bahawa belum ada berita lagi dari Hospital St Mary.

Perdana Menteri David Cameron berkata, semalam adalah hari yang sangat menarik dan seluruh negara mengharapkan yang terbaik. Archbishop of Canterbury, Rev Justin Welby menulis di Twitter: "Ingatan dan doa saya bersama Kate dan seluruh keluarga diraja pada hari yang amat istimewa ini".
Terdapat sebilangan besar anggota polis di sekitar kawasan hospital dan dua pegawai polis turut mengawal pintu masuk ke Lindo Wing. Pakar percaya Kate akan mengambil masa setengah hari sebelum bersalin.

Pakar sakit puan, Patrick O'Brien berkata, tempoh purata sakit bersalin untuk bakal ibu yang melahirkan anak kali pertama ialah 12 jam.

Ini memungkinkan bayi diraja itu dilahirkan lewat petang atau awal malam (waktu London). Anak pasangan itu bakalmenjadi pewaris ketiga, mengambil tempat Putera Harry yang bakal menjadi pewaris keempat dan Duke of York sebagai pewaris kelima.

Berikutan perubahan dalam undang-undang baru-baru ini, bayi itu juga akan membawa gelaran HRH (Yang Teramat Mulia) dan diberikan gelaran Prince atau Princess of Cambridge. Jika perempuan, suatu hari kelak dia akan menjadi ratu dan jika lelaki dia ialah bakal raja. Dia juga akan menjadi ketua angkatan tentera, gabenor tertinggi Gereja England dan ketua Commonwealth, yang terdiri daripada 54 negara di seluruh dunia, selain turut menjadi ketua kepada 16 negara.

Anggota polis yang melindungi pasangan diraja itu yang dilihat mengiringi mereka masuk ke hospital dengan selamat juga bakal menjadi antara orang pertama mengetahui jantina bayi diraja pasangan berkenaan.

Sementara itu, pihak hospital menyediakan bantuan, nasihat dan sokongan logistik, selain daripada pembantu setia pasangan diraja itu - Miguel Head, setiausaha peribadi William dan temannya Rebecca Deacon yang bertugas sebagai setiausaha peribadi kepada Kate.

Kedua-duanya sangat rapat dengan pasangan itu bagaikan anggota keluarga diraja.

Dua daripada pasukan kecil media pasangan itu Setiausaha Akhbar Ed Perkins dan pembantunya, Nick Loughran juga sudah berada di hospital, berulang-alik antara Lindo Wing di hospital itu dengan tempat beratus-ratus jurugambar, wartawan dan kru kamera berkumpul di luar.

Pengawal peribadi pasangan itu dari Scotland Yard juga tidak ketinggalan. Malah, anggota polis yang melindungi pasangan diraja itu yang dilihat mengiringi mereka masuk ke hospital dengan selamat juga bakal menjadi antara orang pertama mengetahui jantina bayi diraja pasangan itu.

Pegawai istana memilih untuk membuat pengumuman bahawa Kate mengalami sakit bersalin kepada khalayak ramai dalam usaha untuk mengimbangi 'maruahnya' berikutan sukar untuk merahsiakan ketibaan bayi itu daripada media sosial. Bayi William dan Kate akan menjadi cicit ketiga Ratu Elizabeth. - Agensi
sumber : mymetro

Tunang orang patah paha

Posted: 22 Jul 2013 06:30 PM PDT

Kuantan: "Saya melihat motosikal yang ditunggang dengan laju itu cuba mengelak lembu yang tiba-tiba melintas. Ia menyebabkan motosikal itu memasuki laluan bertentangan sebelum merempuh sebuah kereta Perodua Viva di belakang saya selepas bergesel dengan motosikal yang saya naiki bersama tunang.
"Ia menyebabkan saya gagal mengawal motosikal dan terbabas di tepi jalan sehingga mengakibatkan kami nyaris melanggar pokok," kata Shahrul Izwandy Redzuan, 23, yang cedera dalam kemalangan membabitkan dua motosikal dan sebuah kereta di Kilometer 15, Jalan Kuantan-Cherok Paloh dekat Pantai Sepat, di sini, malam kelmarin.
Kejadian yang berlaku jam 8 malam itu menyebabkan seorang pemuda Orang Asli, Yus Kamarul a/l Kadir, 20, maut manakala rakannya, Amrie a/l Manan, 16, serta tunang Shahrul, Mazura Azina Ahmad, 22, cedera parah.

Shahrul berkata, ketika kejadian, dia dalam perjalanan ke rumah tunangnya di Cherok Paloh.
Foto
REMAJA Orang Asli memangku mayat Yus Kamarul di Pantai Sepat, semalam.

Katanya, apabila tiba di tempat kejadian, dia melihat sebuah motosikal Honda EX5 ditunggang Yus Kamarul bersama Amrie sedang berlumba dengan sebuah lagi motosikal dinaiki dua lelaki dari arah Cherok Paloh menghala ke Kuantan.
sumber : mymetro

Isteri songsang suami bakar diri

Posted: 22 Jul 2013 06:00 PM PDT

Ampang: Kecewa apabila isteri yang dikahwini 18 tahun menjalinkan hubungan cinta sejenis, seorang lelaki nekad cuba membunuh diri dengan mencurah petrol ke badannya sebelum membakar diri di rumah mereka di Pandan Height, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian jam 9 malam itu, mangsa, Lim Vit, 58, melecur hampir 100 peratus pada badan dan kini dilaporkan dalam keadaan kritikal di Hospital Ampang.
Abang mangsa yang enggan dikenali berkata, sebelum itu adiknya bertengkar dengan isterinya berusia 45 tahun apabila mendapat tahu wanita itu berlaku curang menjalinkan hubungan sejenis dengan majikan berusia 40-an di tempat kerjanya.

Menurutnya, pasangan itu sudah mendirikan rumah tangga sejak 18 tahun dan dikurniakan tiga anak lelaki berusia lapan hingga 18 tahun.
Foto
KESAN terbakar di pintu rumah mangsa.

"Hanya dua bulan adik saya (mangsa) mendapat tahu isterinya yang bekerja di sebuah hotel menjalinkan hubungan sejenis dengan majikannya sejak itu sering bertengkar.
sumber : mymetro

Dengan budak bolehlah kau...

Posted: 22 Jul 2013 05:30 PM PDT

Kuala Lumpur: Gara-gara didakwa terlanggar motosikal diparkir hingga tumbang, seorang kanak-kanak orang kelainan upaya (OKU) bisu, bermasalah pendengaran dan jantung berlubang berumur lapan tahun dipukul pemilik motosikal berkenaan iaitu seorang lelaki berusia 49 tahun dalam kejadian di Flat Projek Perumahan Rakyat (PPR) Pekan Batu 5, Jalan Ipoh, di sini, kelmarin.
Mangsa, Muhammad Azmeen Mustama ditemui ibunya, Rosmiha Karim, 45, dalam keadaan ketakutan dan menangis di koridor flat itu jam 5.20 petang.

Rosmiha yang ditemui di Klinik Otorinolaringologi (ORL) Hospital Kuala Lumpur (HKL) ketika membawa mangsa mendapatkan rawatan pakar berkata, pada mulanya dia terdengar bunyi kekecohan di pekarangan bawah flat dan disangkakan orang bergaduh.
"Ketika itu saya, suami dan anak sulung berehat di ruang tamu rumah kami di tingkat satu. Walaupun menyangka bunyi kecoh itu bunyi orang bergaduh, tetapi saya rasa tak sedap hati sebab anak bongsu saya tiada di rumah.

"Saya menjenguk dari atas dan terdengar suara lelaki memarahi seseorang yang lain, namun tak jelas siapa. Kemudian saya turun dan alangkah sedih melihat anak istimewa saya menyorok di koridor dalam keadaan takut dan menangis teresak-esak.

"Dengan menggunakan bahasa isyarat, anak saya memberitahu dipukul di kepala serta telinga kiri dan terdapat bekas kemerahan di bahagian itu," katanya.
Foto
ROSMIHA bersama anaknya, Muhammad Azmeen.
Katanya, seorang jiran wanita kemudian datang kepadanya menyatakan dia melihat kejadian itu, tetapi tidak berani membantu kerana lelaki yang memukul kanak-kanak itu bengis.

Rosmiha berkata, dia bimbang kejadian itu boleh menyebabkan kecederaan serius kepada anaknya kerana tempat dipukul pernah dibedah dua kali akibat masalah pendengaran.
Menurutnya, Muhammad Azmeen juga penghidap jantung berlubang dan dibedah di Institut Jantung Negara (IJN) pada 2006 untuk dipasang alat khas menutup lubang di jantungnya.

Sehubungan itu, Rosmiha dan suaminya, Mustama Chanan Din, 62, membuat laporan di Balai Polis Jinjang.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu berkata, pihaknya menyiasat kes berkenaan mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan dan masih menunggu laporan penuh daripada hospital.
sumber : mymetro

[Foto] Beredar Agnes Monica Versi Minion

Posted: 22 Jul 2013 05:00 PM PDT

[Foto] Beredar Agnes Monica Versi Minion!
Agnes Monica @foto: KapanLagi.com® / Twitter AgnezmoHugeFans
Fans Agnes Monica atau yang dikenal dengan nama NEZ memang dikenal sangat loyal dan kreatif. Tahu karakter Minion sedang popular, mereka pun berkreasi menciptakan gambar Agnes versi Minion!
Gamber tersebut diunggah oleh salah satu akun Twitter penggemar Agnes, @AgnezmoHugeFans.  "AGNES MONICA @agnezmo MINION VERSION - CREATED BY US :)" tulis mereka..
Agnes Minion @foto: Twitter @AgnezmoHugeFansAgnes Minion @foto: Twitter @AgnezmoHugeFans
Mendapat respon positif dari sesama NEZ, akun tersebut kembali mengunggah Agnes Minion kedua. Kali ini gambar tersebut dibuat versi hitam putih.
Agnes Minion versi 2 @foto: Twitter AgnezmoHugeFansAgnes Minion versi 2 @foto: Twitter AgnezmoHugeFans
Agnes sendiri akhir-akhir ini jarang aktif di Twitter. Terakhir ia melontarkan twit pada 6 Juli lalu. Semoga saja kreativitas fansnya tersebut membuat Agnes makin bersemangat mengerjakan debut album internasionalnya di Amerika Syarikat.

Mirip Setan, Selena Gomez Rayakan Ulang Tahun ke 21

Posted: 22 Jul 2013 01:00 PM PDT


Selena Gomez mantan pacar Justin Bieber kini rasmi berusia 21 tahun nah dalam perayaan ulang taunnya ini Selena Gomez merayakan acara ulang tahunya di sebuah hotel dengan tema setan. Bertepat di Hotel Hotel Roosevelt, Amerika Syarikat .

ulang tahun selena GomezSelena Gomez merayakan ulang tahun bersama tean teman dekatnya salah satu selebritis yang datng adalah Lily Collins yang merupakan teman dekat Selena. Tema acara ulang tahun Selena Gomez kali ini bertemakan setan dengan nuansa gelap, 

Selena sendiri berdandan seperti setan dengan bando tanduk setan berwarna merah setra menggunakan baju ketat berwana hitam pula. Dalam pesta ulang tahunya Selena Gomez terlihat senang dan bahagia bisa merayakan hari kelahirannya bersama teman temannya, namun sayangnya salah satu teman dekat Selena Gomez Taylor Swift tidak boleh hadir di pesta ulang tahun Selena Gomez kerana kesibukan jadual tournya.

Edarkan foto telanjang anaknya, ibu tuntut perusahaan ambulans

Posted: 22 Jul 2013 09:30 AM PDT

http://www.shaaciye.com/cmtool/files/Australian-Ambulance.jpg
 gambar ilustrasi


Seorang ibu mengamuk ke perusahaan ambulans milik swasta di Singapura lantaran operator mereka mengirimkan foto anaknya sedang telanjang dan mendapat perawatan medis di dalam ambulans itu.
Situs asiaone.com melaporkan, Ahad (21/7), foto itu dikirim ke sekolah tempat sang anak dan surat khabar China. Pihak perusahaan ambulans mengatakan mengirim gambar itu lantaran sekolah ingin mengetahui apa dan bagaimana anak itu dirawat. Juru bicara perusahaan itu juga mengaku telah mendapat izin dari orang tua secara tersirat.

Anak itu mengalami perawatan dalam sebuah acara olahraga di Politeknik Temasek. Pihak ambulans disewa untuk memberikan perawatan medis mereka yang tidak kuat mengikuti acara. Banyak siswa mengeluh pusing dan nyeri dada.

Anak lelaki ibu itu dibawa ke ambulans dengan keluhan panas. Dia ditelanjangi dan dibasuh dengan spons untuk menurunkan suhu tubuhnya. Semua pertolongan itu dirakam dalam video dan diperlukan demi menyebarkan informasi tindakan pertama jika ada kes serupa.
Nama siswa itu disembunyikan demi melindungi dirinya.

10 Foto Cinta ini Bikin Terharu

Posted: 22 Jul 2013 09:15 AM PDT

Angelina Jolie memeluk anak Afrika, bhiksu yang memberi makan harimau dari mangkuk makan siangnya, tentara yang memberi makan anak anjing, atau dua pendukung kelab berbeza saling menolong. Foto-foto di bawah ini akan bercerita lebih banyak tentang cinta. Ya, memang cinta yang boleh membuat dunia kita lebih baik…
Angelina Jolie dikenal giat dengan aksi kemanusian. Ia sedang memeluk seorang anak yang menderita karena diikat (dipasung)
Kucing penggemar ikan. Tapi untuk yang satu ini, sang kucing malah memberi ciuman kasih sayang
Menyambut pahlawan perang dengan rangkaian bunga
Si nenek tetap membawa anjingnya jalan-jalan, walau 2 kaki belakang diamputasi dan diganti roda
Aku mencintaimu hingga ujung usia
Memberi makan anjing terlantar. Lihat, seekor burung juga menunggu giliran.
Tentara Amerika memberi makan anak anjing yang kelaparan. Korban perang tak bersalah.
Inggris dikenal dengan Hooligan yang fanatik. Tapi yang satu ini menunjukkan perbedaan, saling tolong walau berbeda klub.
Bhiksu ini memberi jatah makan siangnya pada seekor harimau.
Nyanyikan lagu-lagu cinta untuk perdamaian dunia, Pak tua…

Pasti ramai pelanggan jika tukang bakar satay macam ni

Posted: 22 Jul 2013 09:00 AM PDT

Aneh Lelaki Ini Terangsang Setiap Melihat Belon

Posted: 21 Jul 2013 11:00 PM PDT

Terangsang dengan balon

Lelaki yang normal biasa akan terangsang ketika ia melihat wanita cantik yang seksi, namun tidak dengan lelaki ini, Julius 65 tahun ini memiliki kelainan ia tidak akaan merangsang ketika melihat wanita melainkan akan ternangsang jika melihat belon. 

Julisu sudah mulai mengalami kelainan ini sejak 52 tahun lalau mulai sejak itulah ia menganggap belon sebagi objek seksual yang boleh membuat dirinya terangsang. "Setiap kali melihat balon, jantungku langsung berdetak kencang dan aku jadi terangsang. Ketika aku memeluk dan menciumnya, rasanya seperti di syurga," ungkap Julius, seperti dilansir oleh Daily Mail .

 Saat ini dirumahnya ada 50000 belon, Seperti lelaki  normal lainya ia juga punya hubungan khusus dengan salah satu balon balon koleksinya. Secara intelektual Julius menyadari bahwa belon adalah benda mati. Meski begitu dia berharap rasa cintanya bisa membuat balon-balon itu seolah hidup

Inilah Dia Si Cantik Putri Bill Gates (

Posted: 21 Jul 2013 10:00 PM PDT

Banyak yang sudah paham kalau Bill Gates itu adalah pendiri Microsoft dan merupakan salah satu orang terkaya di dunia.

Bill menikah dengan Melinda. Pasangan suami istri ini saat ini banyak melakukan kegiatan amal, khususnya setelah Bill "beristirahat" dari Microsoft.

Pasangan Bill dan Melinda Gates



Nah, banyak yang bertanya Bill Gates anaknya cantik ke tidak ? Tidak banyak yang tahu tentang anak Bill-Melinda, sebab mereka memang menjauhkan anaknya dari sorotan media dan mengajarkan anaknya untuk hidup sederhana gantinya hidup hedonis seperti Paris Hilton (pewaris jaringan Hotel Hilton).

Dan inilah putri Bill Gates yang bernama Jennifer Katharine Gates (kelahiran 1996)









Cantik ya. Umurnya baru 16 tahun, tetapi penampilannya terlihat cerdas dan auh lebih matang dari umurnya. Patut dicontoh gaya penampilannya yang sederhana namun elegan dan stylish.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu