Jumaat, 5 April 2013

:: MYARTIS.COM ::

:: MYARTIS.COM ::


AERIL ZAFREL AKUI PERNAH SEPARUH 'BOGEL'

Posted: 04 Apr 2013 05:41 PM PDT


Meskipun kecewa, namun ia tidak menjejaskan diri dan maruah, demikian kata pelakon Aeril Zafrel, 25, mengenai gambar-gambar tidak berbajunya yang tersebar. Gambar tersebut telah disebarkan di sebuah blog oleh individu tidak bertanggungjawab tanpa diketahui niatnya.

"Gambar-gambar itu dirakamkan oleh rakan saya beberapa tahun lalu termasuklah ketika saya belum berhijrah untuk menjadi individu yang lebih baik. Saya kecewa apabila ada orang cuba memfitnah saya dengan pelbagai cara termasuklah memuat naik foto-foto saya yang tidak berbaju ke laman blog lucah," luahnya.


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu