Rabu, 24 April 2013

borak kosong

borak kosong


Gara-gara Parking Wanita Remas Testis Lelaki Ini Sampai Tewas

Posted: 24 Apr 2013 09:00 PM PDT


TRIBUNNEWS.COM, KOTAHAIKU--Seorang lelaki di China tewas, akibat testisnya diremas oleh seorang wanita tua yang marah kepadanya lantaran perbalahan parking.

Menurut berita yang dikutip dari Simplesimple.com, Rabu (24/4/2013), awalnya korban hanya meminta wanita berusia 41 tahun itu tidak memarkingkan motor skuter yang dikendarainya di depan kedai milik lelaki itu.

Wanita itu diketahui hendak menjemput anaknya, yang bersekolah di dekat kedai lelaki berusia 42 tahun tersebut. Setelah terlibat adu mulut yang sengit,wanita itu kemudian memanggil, suami dan kakaknya, yang kemudian memukuli lelaki itu.

Ditengah keributan, wanita itu masuk ke dalam perkelahian, dan meremas testis lelaki malang tersebut. Akibatnya lelaki itu langsung pingsan ditempat.
Ia sempat dilarikan ke rumah sakit untuk menerima perawatan, namun nyawanya tak berhasil diselamatkan. Insiden itu terjadi di kota Haiku, China, Provinsi Hainan, sekitar seminggu yang lalu. 

Datuk Jual Cucu di Facebook

Posted: 24 Apr 2013 08:30 PM PDT


TRIBUNNEWS.COM, PUNJAB -Polis di utara India menangkap seorang lelaki berusia 47 tahun, kerana menjual cucunya ke seorang pengusaha lokal di Facebook.
Feroz Khan, penduduk Kota Ludhiana, negara bagian Punjab, dituduh telah menculik cucunya yang baru lahir pada awal bulan ini. Demikian diberitakan News.com.au dan dikutipTribunnews.com, Rabu (24/4/2013).
Dalam melaksanakan aksinya, Feroz meminta bantuan dua pekerja rumah sakit lokal, tempat putrinya melahirkan. Mereka lah yang menghubungi calon pembeli anak itu, dan mengatur transaksi jual beli atas diri anak itu, seharga 45 ribu Rupee di Facebook.
"Kami telah menangkap tiga orang, kerana bersekongkol menjual anak. Kami saat ini sedang menginterogasi pengusaha yang akan membeli bayi itu," ujar Satish Malhotra, polisi senior di Ludhiana.
Bayi itu saat ini telah dikembalikan kepada ibunya, Noori Khan, yang juga melaporkan ayahnya kepada polis. Ketiga tersangka didakwa melakukan pasal penculikan, dan rencananya disidangkan hari ini. Jika terbukti bersalah, mereka boleh dipenjara selama tujuh tahun

Pasangan Suami Isteri Paksa Remaja Layani 600 Lelaki

Posted: 24 Apr 2013 08:00 PM PDT


TRIBUNNEWS.COM -  Polis perfektur Kumamoto, Selasa(23/4/2013), mengumumkan telah memajukan (memasukan berkas)  ke pengadilan terhadap sepasang suami istri, kerana mempekerjakan seorang gadis berusia 17 tahun (usia dewasa di Jepun adalah 20 tahun) untuk melayani 600 lelaki selama 10 bulan terakhir ini. Atau berarti kira-kira melayani 60 lelaki sebulan.
Polis, sesuai berita  Kumamoto Nichinichi Shimbun kemarin yang dikutipTribunnews.com, Rabu (24/4/2013), mengungkapkan mereka telah mengawasi selama beberapa waktu ini atas kelakuan yang dilakukan oleh Ryuji Matsunaga (24) dan istrinya (22) terhadap seorang gadis usia 17 tahun. Setelah menemukan bukti-bukti akhirnya, 4 March lalu menangkap mereka.
Pasangan itu menemukan gadis yang kabur dari rumahnya, berkenalan di sebuah tempat pencucian pakaian umum (semacam coin laundry) bulan Desember 2011.
Gadis itu mengatakan sedang mencari pekerjaan. Lalu pasangan itu seolah kelihatan baik, mencarikan pekerjaan buatnya. Tetapi memperkenalkan kepada pelanggan lelaki,  di sebuah hotel (biasa disebut Love Hotel di Jepun). Di sanalah dia harus melayani  seks lelaki tersebut.
Pesanan dilakukan melalui telepon genggam (HP) ke pasangan tersebut. Harga pelayanan seks itu antara 13.000 yen sampai 15.000 yen tergantung panjang pendek waktunya.
Jumlah penghasilan dalam 10 bulan sedikitnya lapan juta yen diperoleh pasangan tersebut. Dari jumlah tersebut sang gadis menerima 60 persen dan sisanya untuk si pasangan.
September 2012 gadis tersebut menelpefon orangtuanya dan mengungkapkan sebenarnya kerja yang dilakukan gadis itu kepada ayah ibunya. Tentu orangtuanya terkejut dan melaporkan segera kepada pihak polis yang langsung mengusutnya lebih lanjut dan berhujung penangkapan 4 March lalu.
Matsunaga mengakui kesalahannya dan berkata, "Saya berharap sebenarnya, sih,  boleh dapat lebih banyak lagi keuntungan dengan cara bisnis seperti ini."
Tidak diketahui apakah itu pasangan dari anggota Yakuza atau tidak. Polisi masih terus menyiasat. Kalangan Yakuza biasa melakukan hal ini, mempekerjakan gadis kecil di bawah usia dewasa di Jepun untuk mendapatkan wang yang banyak. Harga gadis belum dewasa ini memang biasanya dua kali lipat lebih mahal daripada gadis dewasa.

5 pelajar Indonesia dituduh hina Islam

Posted: 24 Apr 2013 07:30 PM PDT


Tolitoli (Indonesia): Lima gadis belasan tahun dituduh menghina Islam dan berdepan dengan hukuman penjara selepas merakam video yang menggabungkan solat dengan tarian lagu kumpulan Maroon 5.
Kelima-lima pelajar itu dibuang sekolah di Tolitoli, Sulawesi dan dilapor kepada polis selepas video mereka menari mengikut rentak lagu kumpulan itu 'One More Night' tersebar di Internet.

Ia adalah kes menghina Islam terbaru di negara yang paling ramai penduduk Islam di dunia itu hingga mendorong kumpulan hak asasi menggesa supaya undang-undang mengenainya dipinda dengan mendakwa ia ketinggalan zaman dan disalah guna.
Dalam video lima minit itu, pelajar terbabit memakai pakaian sukan, bersolat dan diselang-seli dengan tarian.

Beberapa versi video itu di YouTube sudah ditonton lebih 500,000 kali.

Puluhan anggota Front Pembela Islam menunjuk perasaan di luar balai polis tempatan membantah tindakan pelajar terbabit, kelmarin.
Sekolah berkenaan membuat laporan polis berhubung video itu yang dimuat naik ke Internet Mac lalu dan mereka disiasat atas tuduhan disyaki menghina Islam.

"Pihak sekolah dan anggota masyarakat kecewa dengan video berkenaan dan merasakan ia menghina Islam. Kami akan mengesyorkan mereka didakwa di mahkamah sekiranya berpendapat ia serius selepas menyiasatnya,," kata Ketua Polis Tolitoli, Rudi Mulyanto.
Menurutnya, kelima-lima pelajar itu yang tidak ditahan ketika ini, boleh dihukum penjara jika sabit kesalahan tetapi tidak pasti tempoh yang mungkin dihadapi mereka. - AFP
sumber : mymetro

Pencuri ditangkap, dipotong tangan

Posted: 24 Apr 2013 07:00 PM PDT


Lahore: Seorang lelaki dipercayai pencuri ditangkap dan dipotong kedua-dua tangannya oleh pemilik sebuah rumah yang dipecah masuk suspek, kata polis semalam.
Pegawai polis Dera Ghazi Khan, Muhammad Ayub berkata, kejadian berlaku kelmarin selepas Muhammad Tufail, 34, menceroboh sebuah rumah di Kampung Chak Nangar.

"Empat lelaki yang ada dalam rumah itu menangkap suspek dan memotong tangannya," katanya.
Dua lelaki ditahan untuk siasatan, manakala dua lagi suspek masih diburu. Muhammad Ayub berkata, seorang daripada tahanan itu mengaku mereka memotong tangan suspek kerana marah.

"Suspek pencuri itu kini dirawat di hospital dan keadaannya stabil," katanya. - AFP
sumber : mymetro

Nikita dihukum 4 bulan penjara

Posted: 24 Apr 2013 06:30 PM PDT


Jakarta: Olivia dan Beverli Mai Shandie menyambut baik keputusan mahkamah yang mendapati Nikita Mirzani bersalah melakukan serangan ke atas mereka.
Mengulas mengenai hukuman penjara selama empat bulan yang dikenakan terhadap Nikita, Olivia berkata, sejak awal kes itu mereka mahu aktres terbabit meminta maaf atas perlakuannya.

"Dan akhirnya memang terbukti dia bersalah.
"Berapa lama dia perlu dipenjarakan, terserah kepada mahkamah," katanya kepada media selepas hakim membacakan keputusannya, semalam. Menurut Olivia, dia berharap Nikita menyedari kesilapannya dan berazam untuk mengelak daripada mengulanginya.

Pada masa sama, kata Olivia, Nikita perlu mengubah sikapnya supaya tidak terus angkuh. "Apa yang saya kesalkan, dia pernah berkata kepada media bahawa dia memiliki bukti berupa rakaman kamera litar tertutup mengenai insiden kami diserang.

"Ternyata dia tidak pernah menunjukkan rakaman itu," katanya. Sementara itu, Nikita kelihatan tenang apabila hakim membacakan hukumannya.
Nikita juga masih menimbangkan sama ada perlu merayu atau sebaliknya. "Saya perlu berbincang dengan peguam sama ada mahu menerima hukuman itu akan merayu," katanya ketika ditemui semalam. - Jakarta Post
sumber : mymetro

Detik cemas penyamun arah serah anak

Posted: 24 Apr 2013 06:00 PM PDT


Subang Jaya: Seorang wanita menerima lapan jahitan di lengan kanannya selepas disamun seorang lelaki ketika berjalan ke keretanya dalam kejadian berhampiran sebuah kedai buku dan alat tulis di Taipan USJ, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian jam 7.15 malam itu, wanita terbabit yang berusia 24 tahun bersama anak perempuannya yang berusia 18 bulan ke kedai berkenaan untuk membeli buku. Sebaik keluar dari kedai itu, dia dihampiri seorang lelaki bersenjatakan pisau.

Menurut suami mangsa dalam laman sosial Facebook (FB) miliknya semalam, lelaki itu meletakkan pisau di leher isterinya yang ketakutan sambil menyuruh menyerahkan telefon bimbit.
"Bimbang terjadi sesuatu yang buruk terhadap anak perempuan kami, isteri saya menyerahkan telefon berkenaan tanpa melawan.

"Beberapa saat selepas itu, lelaki terbabit mengarahkan isteri menyerahkan anak perempuan kami membuatkan dia takut lalu memeluk tubuh anak kami," katanya.

Katanya, berang dengan keengganan isterinya, lelaki terbabit menghayun pisau ke tangan isterinya.
Menurutnya, mujur kejadian itu dilihat orang awam yang kemudian menjerit meminta tolong sehingga lelaki itu panik sebelum melarikan diri.

Beliau berkata, isterinya menerima lapan jahitan akibat kejadian itu manakala anak perempuannya tidak cedera.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Yahaya Ramli ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan berkata mangsa mengalami kerugian sebuah telefon bimbit bernilai RM1,000.

Menurutnya, kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan.
sumber ; mymetro

Kartunis ditahan polis

Posted: 24 Apr 2013 05:35 PM PDT


Singapura: Seorang kartunis rakyat tempatan ditahan kerana dituduh menghasut dalam lukisan bersifat sindiran dalam laman Facebooknya.
Lukisan itu seolah-olah menuduh kerajaan bersifat perkauman terhadap penduduk minoriti Melayu, kata peguamnya, Choo Zheng Xi Leslie Chew, 37, dibebaskan dengan ikat jamin selepas ditangkap Jumaat lalu, dua hari selepas satu laporan dibuat mengenai lukisan kartunnya.

Karikatur berkenaan menggambarkan seorang ahli politik berucap di depan khalayak ramai dan memuji bakat ekspatriat dari India, China dan Serani. Satu karektor di khalayak ramai bertanya: "Mengapa tidak disebut bakat Melayu?" sementara karektor lain menjawab : "Celaka! Kerajaan perkauman." Jurucakap Pejabat Peguam Negara berkata: "Perkara itu kini dalam siasatan polis." Chew sering memuatnaik karikatur politik yang berkait dengan keadaan semasa di Singapura dalam Facebooknya yang mempunyai 21,000 pengikut.
Karektor dalam karikaturnya biasanya menyerupai ahli politik tempatan walaupun kenyataan penafian dalam lamannya itu berkata 'ia hanya rekaan semata-mata dengan karektor rekaan yang berdasarkan pada keadaan rekaan di sebuah negara rekaan. Chew berkata, dia 'terkejut' kerana ditahan polis tetapi akan terus melukis kartun walaupun ketika disiasat kerana polis tidak mengenakan sebarang sekatan, "Saya ingin menghiburkan peminat saya. Komik itu hanya untuk lawak," kata Chew yang tidak mempunyai pekerjaan dan menyara kehidupannya dengan sumbangan daripada pembaca online. Singapura mengenakan tindakan tegas terhadap mereka yang dilihat mencetuskan ketegangan antara kaum. Jika didapati bersalah, dia berdepan dengan hukuman penjara tiga tahun atau denda sehingga RM12,000 atau kedua-duanya. - AFP
sumber : mymetro

Foto Pre-Wedding Paling Konyol

Posted: 24 Apr 2013 05:00 PM PDT


Anda pasti setuju jika sebelum menikah, tak jarang pasangan menyiapkan foto pre wedding untuk acara di hari besarnya nanti. Biasanya foto itu akan terlihat romantis dan menggambarkan cinta yang begitu dalam.


Sumber

Michelle Keegan Mengalahkan Mila Kunis, Kate Upton dan Kelly Brook Sebagai Wanita Terseksi

Posted: 24 Apr 2013 04:00 PM PDT


Michelle Keegan telah mengalahkan para wanita seksi hollywood seperti Mila Kunis, Kate Upton dan Rihanna sebagai wanita terpanas di dunia.

The Coronation Street dikenal kecantikan dan lekuk tubuhnya dan terus-menerus memenangkan gong wanita terseksi, sehingga tidak mengherankan dia memenangkan gelar ini juga.

Topping polling majalah Zoo Hot 101 list, tubuh ramping Keegan membuat konstan St Tropez  dan aset yakin telah bulat tekan untuk memilihnya.

Kelly Brook juga masih masuk daftar sepuluh wanita panas


Di tempat kedua adalah US Model Kate Upton, sementara model Inggris Kelly Brook di posisi kelima.

Tempat keenam dalam jajak pendapat, yang dipilih oleh ribuan pembaca Zoo, jatuh kepada  bintang Hollywood yang cantik Mila Kunis, yang diikuti oleh Barbadian Rihanna di ketujuh.


Aktris peraih Oscar Jennifer Lawrence berada di No.10  sementara gadis glamour Leah Francis, Alice Goodwin, Jess Kingham dan Melissa Debling masuk sepuluh besar.

Top Ten Majalah Zoo Hot 101 2013
1. Michelle Keegan
2. kate Upton
3. Leah Francis
4. Alice Goodwin
5. Kelly Brook
6. Mila Kunis
7. Rihanna
8. Jess Kingham
9. Melissa Debling
10. Jennifer Lawrence

#TWM | Metro.co.uk

Galeri Foto: Serba-serbi (Proses) Operasi Plastik

Posted: 24 Apr 2013 09:45 AM PDT


Operasi plastik kini telah menjadi umum dan merupakan pilihan untuk tampil lebih menarik. Begitu pula dengan pemasangan silikon. Mari kita simak beberapa hal yang menggambarkan kengerian atau bahkan hal-hal lain seputar (proses) operasi plastik.

Opeasi Plastik
Peserta Pemilihan Putri Operasi Plastik bersiap-siap sebelum kontes di Budapest, 26 November 2010

Rhinoplasty
Seorang dokter memperlihatkan bentuk perubahan hidung pasien melalui operasi plastik di Islmabad, Pakistan, 6 Juni 2006

Foto Operasi Plastik
Dokter bedah plastik menjelaskan perubahan bentuk wajah yang akan didapat pesakit di Shanghai, 4 November 2007

Operasi Plastik
Graciela Diaz (31 tahun) melihat operasi perampingan tubuhnya pada sebuah layar di klinik di  Caracas, Venezuela, 20 November 2009

Operasi Plastik
Seorang lelaki melakukan tranplantasi rambut di kepala di Istanbul, Turki, 30 March 2013

Sedot Lemak
Dokter bedah menandai tubuh Ana Hartvigsson, wanita Swedia sebelum melakukan operasi plastik di Budapest, Hongaria, 29 Februari 2012

Operasi Plastik
Proses bedah plastik wajah wanita China di Seoul, Korea Selatan, 23 March 2009

Iklan bedah plastik di Rio de Janeiro, Brazil
Papan iklan yang menawarkan bedah plastik di Rio de Janeiro, Brazil

Implan Payudara Silikon
Implan silikon sebelum dimasukkan ke dalam tubuh pasien

(Reuters, Getty Images)

(Foto) Para Wanita Sexy Yang Sukses Merayu Konsumen Untuk Membeli Gadget Canggih

Posted: 24 Apr 2013 09:30 AM PDT


Para vendor teknologi tidak segan-segan menggelontorkan banyak uang dengan menggunakan para wanita cantik nan sexy menjadi duta produknya. Sebagian besar para wanita ini adalah selebritis terkenal. Harapannya, produk yang mereka promosikan laku keras di pasaran.

Inilah para wanita cantik yang menggunakan pesonanya untuk merayu para konsumen untuk membeli gadget canggih yang mereka iklankan:
1. Victoria Beckham & Eva Longoria
Mantan penyanyi grup vokal sekaligus perancang busana berbakat, Victoria Beckham disewa oleh vendor asal Korea Selatan, LG untuk kegiatan komersial mereka.

Victoria Beckham & Eva Longoria LG

Aksi Victoria Beckam & Eva Longoria Dalam Iklan LG
Victoria Beckham dan Eva Longoria membintangi iklan LG bersamaan

LG tidak hanya menyewa istri David Beckham, melainkan juga Eva Longoria yang beken melalui serial "Desperate Housewives" untukbersama-sama menjadi bintang iklan ponsel LG Lotus Elite dan LG Rumour Touch, ponsel yang dibuat khusus bagi kaum hawa.

2. SNSD
SNSD adalah salah satu girlband yang kecantikan personelnya tidak diragukan lagi dan berperan serta dalam mempopulerkan fenomena K-Pop ke seluruh dunia.

SNSD Intel
SNSD saat mempromosikan prosesor terbaru Intel

Intel menyewa para gadis unyu-unyu di SNSD untuk menjadi duta produknya di kawasan Asia.

3. Angela Belotte
Gadis sexy yang beken karena menjadi model pakaian dalam wanita merk terkenal, Victoria Secret ini membuat Samsung jatuh hati untuk merekrutnya sebagai duta bagi produk Samsung SmartTV, televisi cerdas dengan berbagai fitur canggih.

Angela Belotte Samsung Smart TV

Angela Belotte Samsung SmartTV
Lebih sexy mana, Angela atau SmartTV?

Siapa sih yang mengedipkan matanya saat Angela beraksi di iklan Samsung SmartTV sambil memamerkan keelokan tubuhnya?

4. Jessica Alba
Bintang manis ini disewa oleh Microsoft untuk mempromosikan Windows Phone 8 sebagai upayanya untuk melawan kedigdayaan Android dan Apple iOS.

Jessica Alba Nokia Lumia 920

Jessica Alba Windows Phone 8
Performance ciamik Jessica Alba saat memperkenalkan Windows Phone 8 & Nokia Lumia 920

Sebagai brand ambassador (duta produk) sistem operasi besutan perusahaan miik Bill Gates ini, Jessica Alba menggunakan ponsel Windows Phone 8 tercanggih sat ini, Nokia Lumia 920.

5. Taylor Swift
Diva yang namanya sedang naik daun ini disewa oleh Sony untuk mempromosikan kamera Cybershot TX7.

Taylor Swift Sonny Cybershot TX7
Lensa Carl Zeiss pada Cybershot TX7 sama menggodanya dengan Taylor Swift

Pamornya sebagai peraih penghargaan Grammy Awards diharapkan membuat pemasaran kamera digital keren ini laris di pasaran.
(SNSD Korean, LG Fashion, Sony, Samsung, Jarhead)

Sanggup anda berpakaian begini di depan isteri anda?

Posted: 24 Apr 2013 09:15 AM PDT

Lingerie dan bra selama ini identik dengan busana untuk wanita. Namun kini sebuah perusahaan Australia membuat gebrakan dengan merilis lingerie, bra dan panties untuk lelaki. Desain semua busana itu persis seperti punya wanita. Seperti apa?
Desain lingerie untuk lelaki dibuat mirip dengan punya wanita, memiliki detail renda di beberapa bagian, seperti yang dipakai model pria di foto kedua ini. Lingerie yang sebenarnya sudah dirilis sejak lama ini menarik perhatian setelah video fashion show model lelaki memakai produk HommeyMystere ditampilkan di International Fashion Show, Las Vegas pada April 2013 ini.





Gila!! Lelaki ini Memasak dan Memakan Jarinya Sendiri

Posted: 24 Apr 2013 09:00 AM PDT


  • detail berita




Sumber

Orang Tua Tolak Berubat dan Hanya Berdoa, Bayi Sakit Ini Meninggal

Posted: 24 Apr 2013 08:00 AM PDT


  • detail berita




Sumber 

Ada Tshirt Lelaki Dijual Seharga US$ 91.500 , Apa Istimewanya?

Posted: 24 Apr 2013 07:00 AM PDT


img 
Ist.
Tshirt biasanya digunakan untuk acara santai kerana materialnya yang sejuk dan cenderung murah. Tapi lihat dulu koleksi tshirt dari high end brand asal Paris, Hermes.

Tshirt warna hitam yang terbuat dari kulit buaya yang mewah itu adalah salah satu koleksi musim semi 2013 Hermes yang lalu. Kini, satu kaosnya dihargai sampai US$ 91.500 .

Dikutip dari Daily Mail, harga yang cukup fantastis untuk sebuah tshirt lelaki itu ditemukan oleh seorang blogger dari situs The Awl di butik Hermes di Madison Avenue.

Keseluruhan harga koleksi musim semi itu memang cukup tinggi, iaitu berkisar antara US$ 60.000 sampai US$ 100.000 . Namun harga sebenarnya untuk tshirt kulit ular itu adalah US$ 8.000 . 

Selain Hermes, cukup banyak rumah mode lain yang menjual barang fashion dengan harga hingga puluhan. Di antaranya adalah rumah mode Balmain yang pernah menjual  seluar jeans seharga US$ 1.600 , dan si kembar Olsen yang menjual tas ransel seharga US$ 55.000 .

13 Tahun Disimpan, Burger McD Masih Utuh

Posted: 24 Apr 2013 06:00 AM PDT




Sumber 

Wanita ini Menjalani Diet Khusus Kerana Sering Makan Sambil Tidur

Posted: 24 Apr 2013 05:00 AM PDT


  • detail berita




Sumber

Reaksi Anak-anak Tentang Video Klip Baru Psy

Posted: 24 Apr 2013 04:00 AM PDT




Sumber 

Merasa Tersakiti, Wanita Potong Alat Kelamin Suami Yang Hiperseks

Posted: 24 Apr 2013 03:00 AM PDT


Unic29 - Potong Kelamin
Unic29.com - Seorang wanita di Amerika Serikat tega memotong organ vital suaminya sendiri. Dilatarbelakangi rasa sakit hati yang terus menerus, Catherine Kieu Becker pun nekat menyakiti sang suami.
"Ini adalah kasus tentang seorang suami yang ingin menceraikan istrinya, namun enggan untuk menerimanya. Untuk melakukan penolakan perceraian, ia melakukan perbuatan keji itu. Dia mengambil kejantanannya," kata jaksa John Christl pada awal persidangan seperti dikutip dari Liputan6.
Jaksa John pun kemudian menyebut Catherine sebagai seorang wanita yang penuh dengan kendali dan manipulatif. Ia mengatakan Catherine benar-benar tahu persis apa yang dia lakukan.
Namun, pengacara Catherine, Frank Bittar mengatakan kliennya itu menderita trauma seumur hidup akibat pengalaman masa kecil yang buruk. Ketika itu Catherine berada saat perang sipil Vietnam, ia juga pernah diperkosa oleh kakaknya berulang kali saat berusia 6 tahun.
Setelah pindah ke California pertama kali pada 1984, Catherine menikah namun pernikahannya berakhir pada tahun 1997. "Dia tidak cemburu dan dia tidak jahat dan dia bukan penyihir," desak Frank.
Kemudian, papar Frank, kliennya itu menikah dengan suami keduanya – yang identitasnya belum terungkap – pada Desember 2009. Suami keduanya itu mengalami hiperseksual atau memiliki keinginan berhubungan seks berlebihan, dan selalu menggunakan obat disfungsi ereksi lalu memaksa Catherine berhubungan seks. Catherine pun mengaku tersakiti saat melakukan hubungan seks tersebut.
"Kau akan belajar bahwa dalam pikiran Catherine, dia memotong organ vital itu karena dia ingin suaminya berhenti menyakitinya dengan organ vital itu," terang si pengacara dalam pernyataan pembukaan persidangan.
Jika terbukti bersalah, Catherine menghadapi hukuman penjara seumur hidup tanpa kemungkinan pembebasan bersyarat.
Kronologi
Awalnya Catherine mencoba membuat skenario penjebakan, agar dirinya memiliki bukti saat si suami berselingkuh dengan wanita lain. Namun tak terjadi apa pun. Rekaman itu justru menjadi bukti baginya di persidangan.
"Anda dapat mendengar dia berkata, 'Oh, itu baik'. Anda juga dapat mendengar dia berkata, 'Ini sedikit asin' sebelum pergi tidur lebih awal sekitar pukul 20.10. Lalu ia mengikat suaminya dengan tali di tempat tidur," ujar Jaksa John.
Ketika suaminya terbangun, jelas Jaksa John, Catherine mengatakan, "kamu layak mendapatkannya" sebanyak 3 kali. Kemudian Catherine memotong alat kelamin suaminya, lalu berjalan ke dapur membuang potongan penis yang putus dan membuangnya di tempat sampah.
Jaksa penuntut juga mengatakan, dalam rakaman yang dibuat pada 11 Julai 2011. Catherine juga terlihat mencapurkan obat tidur Zolpidem ke dalam mangkuk sup tahu suaminya

Salah Tulis, Artis Ini Disebut Sebagai Dalang Bom Baston

Posted: 24 Apr 2013 02:00 AM PDT


unic29 bostom
Media juga sering salah tulis, tapi bagaimana apabila media besar yang melakukannya, untuk kes besar dan tersebar luas di internet?
Saluran berita Fox4 di tayangan beritanya salah menulis tersangka pelaku pemboman Boston, dari yang aslinya adalah Dzhokhar Tsarnaev ditulis menjadi aktris & penyanyi Hollywood ternama 'Zooey Deschanel'. Demikian seperti yang dikutip dari Inilah.com.
"Wow! Sungguh sebuah caption gambar yang epik. Gagal!" retweet Zooey Deschannel melalui akun Twitter @ZooeyDeschanel, menimpali nernagaitweet sebelumnya dari @peterogburn dan @joelmchale.
Hingga saat ini belum ada konfirmasi resmi dari pihak Fox4, mengenai kasus salah tulis fatal tersebut.
Klik ke sini untuk melihat screen-shot kes tersebut.

Berani Menghabiskan Ais Krim Sepanjang 248 Meter?

Posted: 24 Apr 2013 01:00 AM PDT




Sumber 

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Posted: 24 Apr 2013 12:30 AM PDT

Untuk mengungkapkan rasa cinta dan sayang kepada seseorang, manusia sering melakukannya dengan memberikan ciuman. Namun ciuman juga sering bukan hanya sekedar bentuk pengungkapan rasa sayang lebih dari itu kadang ciuman juga merupakan bentuk pengungkapan nafsu birahi terhadap lawan jenisnya. Dua jenis ciuman ini tentu juga mempunyai perbedaan dalam rasa, bagi yang pernah melakukannya pasti dapat merasakan perbedaannya.

Kadang ciuman juga melahirkan perasaan gemas terhadap obyek ciuman, hingga menjadi hal-hal yang lucu seperti adegan ciuman dalam beberapa foto dibawah ini.

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Ciuman-Ciuman Gemas Dan Penuh Nafsu Paling Lucu Di Dunia

Korang rasa pasangan ini binatang atau manusia?

Posted: 24 Apr 2013 12:00 AM PDT

Kalau manusia mereka tidak melakukan perkara yang tak senonoh ini di khalayak ramai ,lagi-lagi di kenderaan awam.Hanya binatang sahaja yang tak ada perasaan malu....


Wajah Kim Kardashian Saat Penat, Masih Cantik?

Posted: 23 Apr 2013 11:30 PM PDT

Selama ini, Kim Kardashian hampir selalu tampil sempurna saat muncul di depan umum. Namun apakah wanita 32 tahun ini tetap terlihat sempurna saat dilanda lelah atau penat?
Lihat saja penampilan bintang KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS ini saat melintas di New York pada Isnin (22/4) kemarin. Make-up dan baju mahal sama sekali tak boleh menyembunyikan wajah lelahnya.
Kim Kardashian yang kelelahan @ dailymail.co.ukKim Kardashian yang kelelahan @ dailymail.co.uk
Mata yang hampir terpejam membuat orang berfikir bahwa kekasih Kanye West ini sudah tak kuat menopang tubuhnya. Belakangan ini, dia memang harus mengeluarkan energi ekstra untuk menghadapi sidang perceraian dengan mantan suami, Kris Humphries.
Kehamilan yang sudah berlangsung enam bulan juga menjadi salah satu alasan kelelahannya. Terlebih lagi, Kanye sempat tak menemaninya kerana harus ada urusan bisnis di kota Paris.
Well, bahkan bintang setenar Kim Kardashian saja tidak selalu tampil sempurna. So, tak ada lagi alasan bagi kalian untuk merasa tak percaya diri, kan? :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu