Selasa, 2 April 2013

borak kosong

borak kosong


Gempak menginap di hotel ini dapat isteri percuma

Posted: 02 Apr 2013 09:00 PM PDT


Hotel Berfasiliti Isteri Percuma - Ini adalah hotel yang menyediakan isteri, fasiliti iseri gratis pada pengunjungnya, kalau tak percaya silakan cek kemudahan yang diberikan .

Foto Unik Bikin Heboh Internet

Posted: 02 Apr 2013 08:30 PM PDT


Foto: The Sun
Foto: The Sun
LONDON – Sebuah foto lucu menjadi perbincangan hangat di internet. Foto itu dibuat dengan mengabungkan foto seseorang dengan gambar dari surat khabar.

Foto-foto unik ini di ambil secara diam-diam kemudian foto itu di edit dengan menggunakan photoshop.

Seperti diberitakan The Sun, Selasa (2/4/2013), hasil foto-foto itu dibuat agar menghasilkan foto yang terlihat lucu, seperti foto seseorang sedang duduk tapi bahagian kepalanya diganti dengan menggunakan surat khabar yang ada gambar Presiden Barack Obama, sehingga menghasilkan foto Obama sedang duduk.

Selain foto Obama, ada juga foto lain yang menggunakan foto orang-orang penting atau tokoh-tokoh film seperti Ratu Elizabeth dan Yoda tokoh dalam film Star Wars.

Kekasih Tom Cleverley Pamer Perut Buncit di Dubai

Posted: 02 Apr 2013 08:00 PM PDT


TRIBUNNEWS.COM – Georgina Dorsett tampaknya sangat bangga dengan kehamilan pertamanya. Karena itulah, kekasih gelandang Manchester United,Tom Cleverley ini pun mempamerkan perutnya yang membuncit saat berlibur di sebuah pantai di Dubai awal minggu ini.
Seperti dikutip Tribunnews.com dari The Sun, Selasa (2/4/2013), Georgina terlihat memakai bikini warna ungu dan tampak tidak sungkan dengan keadaan kehamilannya itu. Dengan penuh percaya diri ia berjalan-jalan di sepanjang pantai dengan mengenakan kaca mata hitam. Di saat bersamaan, sang kekasih, Cleverley jadi pemain pengganti saat Manchester United dikalahkan Chelsea 0-1 di Piala FA.
Sebagian orang percaya, sosok Georgina berada di balik penampilan gemilang Cleverley musim ini. Dalam keadaan terbelit cedera, Cleverly masih sukses mennjaringkan 4 gol dari 27 penampilannya bersama The Red Devils.
Lebih tua empat tahun, Georgina memang lebih memosisikan diri sebagai pengasuh untuk Cleverley yang cenderung marah. Berkat asuhan dan kesabarannya pula, dia kini boleh lebih mudah mengendalikan emosi, dan dengan sendirinya permainannya jadi lebih berkembang.
"Cleverley sebenarnya anak yang baik, dan cenderung manja. Namun emosinya memang kadang mudah meledak-ledak. Mungkin itu kerana faktor usia juga yang relatif masih muda. Tapi kini ia sudah berubah jauh lebih dewasa, apalagi jika sudah jadi ayah nanti," kata Georgina beberapa waktu lalu. (Tribunnews.com/den)

Lindsay mengandung?

Posted: 02 Apr 2013 07:30 PM PDT


Los Angeles: Lindsay Lohan ternyata tidak boleh berenggang daripada kontroversi dunia hiburan apabila aktres itu membayangkan kononnya dia hamil.
Menggunakan laman blog mikro Twitter, Lindsay berkata ringkas: "Ia sudah rasmi. Hamil..." Tidak dapat dipastikan sama ada kenyataan itu benar atau sekadar gurauan April Fools yang terlewat.

Mesej itu dihantar kepada 5.7 juta pengikutnya di seluruh dunia dan mendapat pelbagai reaksi.
Ketika sesetengah daripada peminat Lindsay mengucapkan tahniah, sebahagian yang lain mempertikaikan kesahihannya.

Peminat berkata, jika Lindsay mahu bergurau sempena April Fools, dia terlewat beberapa jam kerana secara tradisi ia perlu dibuat sebelum tengah hari. - Metro
sumber : mymetro

Jari kelengkeng anak dalam perut anjing

Posted: 02 Apr 2013 07:00 PM PDT


Foto

Florida: Seorang lelaki menembak mati seekor daripada anjing kesayangan keluarga dan membelah perut haiwan itu selepas ia membaham sebatang jari anaknya.
Sebelum itu, Fernando Brignoni, 11, sedang memanjakan anjing peliharaan mereka sekeluarga, Sassy, apabila haiwan berkenaan tiba-tiba membaham tangannya.

Mendengar Fernando menjerit kesakitan, bapa budak itu, Luis bergegas ke halaman dan memukul kepala Sassy.
Namun, selepas Luis, 43, menarik tangan Fernando dia mendapati jari kelengkeng anaknya telah putus dan dipercayai berada dalam perut Sassy.

Ketika itu, kata Luis, anjing berkenaan masih berlegar-legar di laman rumah mereka di Bradenton.

Dalam keadaan itu, Luis berkata, dia sedar tidak ada pilihan lain kecuali menyelamatkan jari Fernando dengan membunuh Sassy.
"Saya mengambil pistol dan menembak Sassy," katanya.

Sebaik saja Sassy mati, Luis membelah perut anjingnya untuk mendapatkan semula jari Fernando. Menggunakan helikopter, Fernando kemudian diterbangkan bersama jarinya ke hospital. Kata Luis, dalam keadaan mencemaskan, seseorang boleh bertindak apa saja demi menyelamatkan anak mereka.
"Anda tidak tahu dari mana kekuatan itu datang," katanya. Walaupun begitu, Luis mengakui dia amat sedih kerana kehilangan Sassy yang dipeliharanya sejak tujuh tahun lalu.

"Pada asasnya, kami kehilangan sebahagian daripada anggota keluarga," katanya. Kata Luis, dia terpaksa membuat pilihan sukar.

"Saya terpaksa mengutamakan anak daripada Sassy dan ketika itu, saya tidak mempunyai sebarang pilihan," katanya. Di sebalik tindakan nekad Luis, jari Fernando tetap gagal diselamatkan kerana ia mengalami kerosakan saraf. - Metro

sumber : mymetro

‘Malang menjelang nikah’

Posted: 02 Apr 2013 06:30 PM PDT


Foto

Kuala Lumpur: "Bukan hanya baju dan cincin, beras untuk kenduri kahwin pun dah jadi abu. Yang tinggal cuma tong gas," keluh Permaisuri Abdullah, 58, selepas rumahnya musnah terbakar bersama 14 rumah lain di Kampung Puah Lembah, Sentul, di sini, semalam.
Permaisuri berkata, dia dan keluarga kini buntu kerana anak lelakinya bakal melangsungkan perkahwinan dengan majlis keraian di pihak pengantin perempuan dijadualkan berlangsung di Langkawi, Jumaat ini manakala kenduri di pihak keluarganya ditetapkan pada 27 April depan.
"Kami tak tahu apa nak buat kerana semua baju yang dibeli untuk kenduri sebelah pengantin perempuan dan tiket kapal terbang turut musnah. 

"Kami sepatutnya berlepas ke Langkawi Khamis ini," katanya yang menganggarkan kerugian RM50,000 akibat kebakaran yang berlaku jam 3 petang itu.

Permaisuri berkata, ketika kejadian dia dan suami, Ishak Adam, 64, menonton televisyen di ruang tamu sebelum dikejutkan dengan jeritan jiran memberitahu berlaku kebakaran.
sumber : mymetro

Perkosa wanita patah lengan

Posted: 02 Apr 2013 06:00 PM PDT


Teluk Intan: Seorang wanita berusia 22 ditimpa nasib malang berganda apabila bukan saja motosikalnya dilanggar, malah dia dirogol pemandu kereta yang melanggar motosikalnya itu.
Dalam kejadian kira-kira jam 7.30 malam kelmarin, mangsa yang menetap di Kampung Air Hitam, Changkat Jong, dalam perjalanan ke rumahnya selepas tamat kerja.

Dalam perjalanan itu, motosikal yang ditunggang mangsa dilanggar oleh sebuah kereta yang dipandu seorang lelaki menyebabkan mangsa patah tangan kirinya.
Ketua Polis Daerah Hilir Perak Asisten Komisioner Goh Kok Liang berkata, sejurus kemalangan, suspek keluar dari kenderaannya dan memapah mangsa ke dalam keretanya sebelum merogol wanita berkenaan.

Beliau berkata, ketika itu mangsa mendakwa berada dalam keadaan lemah, tetapi masih mampu mengingati dirinya dirogol suspek.

Goh berkata, sebelum menghantar mangsa pulang ke rumahnya, suspek berpura-pura sudah jatuh cinta dengan mangsa dan ingin meneruskan hubungan dengan lebih serius.
"Suspek memberikan nombor telefon bimbitnya kepada mangsa dan menghantarnya pulang ke rumah. Suspek juga meminta mangsa tidak memaklumkan kejadian itu kepada keluarganya," katanya ketika ditemui di sini semalam.

Katanya, selepas suspek beredar dari rumah, mangsa memaklumkan dirinya dirogol sebelum keluarganya membuat satu laporan di Balai Polis Langkap.
Goh berkata, pasukan polis menyerbu rumah suspek di Sungai Manik sejam kemudian, namun gagal menemui suspek.

"Kami menghubungi suspek menerusi telefon bimbitnya iaitu nombor yang diberikan mangsa dan memintanya melaporkan diri di Balai Polis Langkap.

"Suspek berusia 31 tahun itu akhirnya menyerah diri di balai polis itu pada malam kejadian sebelum ditahan reman tujuh hari untuk siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan," katanya.
sumber : mymetro

Maut depan isteri

Posted: 02 Apr 2013 05:30 PM PDT


Melaka: Perjalanan seorang tukang masak pulang ke rumahnya berakhir tragedi apabila maut selepas motosikal ditungganginya terbabit kemalangan dengan sebuah kereta di persimpangan Jalan Thamby Abdullah di sini, awal pagi semalam.
Lebih memilukan apabila ketika kejadian, mangsa Ooi Tian Hock, 52, turut diekori isterinya berusia 40-an yang menaiki sebuah kenderaan lain.

Dalam kejadian jam 12.01 tengah malam itu, pasangan berkenaan dikatakan baru pulang dari sebuah restoran di Bukit Cina dan dalam perjalanan menuju ke rumah mereka di Pangsapuri Iskandar Shah.
Sumber berkata, sejurus tiba di persimpangan itu, sebuah Perodua Myvi dipandu lelaki berusia 28 tahun yang mahu membelok ke kanan dipercayai bergesel dengan motosikal mangsa. "Berdasarkan siasatan awal, keadaan itu mengakibatkan mangsa yang berada di laluan bersebelahan hilang kawalan lalu tercampak dan terjatuh atas jalan.

"Mangsa yang parah di kepala meninggal dunia di tempat kejadian manakala pemandu kereta tidak mengalami kecederaan," katanya di sini, semalam.

Menurut sumber itu, mayat mangsa dibawa ke Hospital Melaka (HM) untuk dibedah siasat dan dituntut ahli keluarga untuk pengebumian.
Ahli keluarga mangsa yang enggan dikenali berkata, pasangan itu dalam perjalanan pulang ke rumah mereka terletak berdekatan lokasi kejadian.

"Saya difahamkan mangsa ketika itu menunggang motosikal bersendirian di depan manakala isterinya menaiki sebuah kereta di belakang," katanya. Ketua Jabatan Ketenteraman Awam dan Trafik negeri Superintendan Ahmad Adnan Basri ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan berkata siasatan lanjut masih dijalankan.
sumber : mymetro

Demi Jadi Wanita, Lelaki Ini Berhasil Turunkan Berat 76 Kg

Posted: 02 Apr 2013 05:00 PM PDT


img 
ist.
Menyadari terperangkap dalam tubuh yang salah, lelaki asal Inggris ini akan mengubah dirinya menjadi wanita. Demi mewujudkan impiannya itu, dia pun memangkas berat badannya 76 kg.

Lelaki bernama Keith Tonkin ini kini memiliki berat 57 kg. Penurunan berat badan itu dilakukan untuk melengkapi keinginannya menjalani operasi kelamin pada tahun ini.

"Aku merasa bebas untuk menghukum tubuh yang aku sangat benci," begitu kata Keith yang kini sudah berganti nama menjadi nama Jepang, Hinoi, seperti dikutip The Sun.

Selama ini Hinoi menjalani diet yang buruk. Dia kerap bangun pada dini hari dan makan sangat banyak. "Aku makan delapan telor goreng dan delapan potong roti, lalu sekantong keripik," katanya.

Pola makan yang buruk itu kemudian dihentikannya ketika dia bertekad untuk menjadi wanita. Proses perubahan diri itu membuatnya menjalani diet sehat dengan banyak makan sayur dan olahraga berjalan kaki setiap hari.

"Itu berhasil dan dalam 18 bulan aku benar-benar tidak dikenali siapapun yang sebelumnya mengenalku," ujar pria 29 tahun yang berprofesi sebagai programmer itu.

Sejak kecil, Hinoi merasa dirinya berbeda. Dia tidak berpikir dan bertindak seperti anak-anak laki-laki pada umumnya. Dia pun merasa iri ketika pada 2006, kakak tertuanya menikah, saudari perempuannya yang lain menjadi pengiring penganti wanita.

"Aku sangat iri dengan penampilan mereka. Aku merasa berpura-pura dalam setelanku, menyadari aku hidup dalam kebohongan," ujarnya.

Pada 2009, ibunya Margaret memergokinga mengenakan rok. Hinoi saat itu akhirnya menemukan keberanian untuk memutuskan mengubah kelaminnya. Dia mendatangi klinik gender di Sunderland. Setelah itu dia mulai mengonsumsi obat untuk menghentikan produksi hormon testosterone. Kini tubuhnya mulai berubah.

"Aku suka kini aku punya payudara dan pinggul dan menjadi orang yang lebih percaya diri," tandas Hinoi.

Cinta Tak Direstui, Pasangan Akhirnya Menikah Setelah 60 Tahun

Posted: 02 Apr 2013 04:00 PM PDT


img 
ist.
 Kisah cinta tak direstui pasangan ini berakhir bahagia. Namun akhir bahagia itu baru terjadi 60 tahun setelah keduanya terpaksa berpisah kerana tak adanya izin dari kedua orangtua untuk menjadi pasangan kekasih.

Pasangan itu adalah Eileen dan Warner Billington asal Inggris. Keduanya pernah menjadi sepasang kekasih saat masih remaja. Foto kebersamaan mereka dalam versi hitam putih yang dibuat pada 1950 kini terpajang di ruang tamu rumah.

Melihat foto itu, orang-orang bisa berasumsi, Eileen dan Warner sudah bersama sejak lama. Padahal pasangan berusia 78 dan 79 tahun itu baru menikah selama dua tahun, setelah 60 tahun terpisah.

Saat masih remaja, Eileen terpaksa putus dari Warner karena ayahnya tidak memberi restu. Sang ayah beralasan usianya yang ketika itu baru 18 tahun, dianggap terlalu muda untuk menikah. Setelah putus, keduanya memilih melanjutkan hidup. 

Dikutip Daily Mail, Eileen dan Warner sama-sama menikah dengan orang lain. Pada 1956, Eileen menikah dengan Jack Lenton. Keduanya dikaruniai dua orang anak, laki-laki dan perempuan. Jack meninggal 2006 lalu.

Sedangkan Warner menikah dengan Gillian pada 1957. Mereka memiliki tiga anak dan menjalani pernikahan selama 53 tahun hingga Gillian meninggal pada 2010.

Meskipun sudah menikah dan tidak pernah berhubungan atau kontak dengan Warner, Eileen tetap menyimpang kenangannya bersama pria tersebut. Dia meminta adiknya untuk menyimpan foto kebersamaannya dengan Warner, karena takut suaminya merusak foto tersebut.

Setelah 60 tahun berlalu, Eileen dan Warner sama-sama sudah menjadi duda dan janda. Keduanya bertemu lagi dengan bantuan beberapa teman. Usia lanjut tidak membuat keduanya kehilangan harapan untuk kembali mencintai. Ketika bertemu muka lagi, mereka menyadari masih ingin bersama. Mereka akhirnya menikah. 

"Kami berdua sering berpikir apa yang mungkin terjadi jika segala sesuatunya terjadi berbeda. Tapi kami sekarang bersama. Kami sama-sama sehat dan fit di usia sekarang ini dan ingin melihat ke masa depan, bukan masa lalu," ujar Warner yang menikahi Eileen pada 6 Desember 2011.

Selebriti-Selebriti Yang Memutuskan Menutup Akaun Twitternya

Posted: 02 Apr 2013 09:45 AM PDT


Artis berikut memutuskan menutup akun twitternya lantaran merasa menjadi bahan kontroversi  para followernya.

1. Amanda Bynes

AManda Bynes sengaja menutup akun twitternya beberapa kali
Amanda Bynes beberapa kali menutup akun twitternya lantaran merasa menjadi masalah tiap dia update status.

2. Alec Baldwin

Alec Baldwin pernah menutup akun Twitternya
Alec Baldwin menutup akun twitternya @AlecBaldwin setelah ada berkonflik dengan pihak American Airlines pada Desember 2011 yang lalu namun kemudian Alec membuka akun twitternya pada Januari 2012, tapi kemudian dia menutup akun twitternya pada  Juli 2012 setelah menikahi Hilaria Thomas. Sekarang Alec Baldwin mengunakan akun @ABFalecBadlwin.

3. Charlie Sheen

Charlie Sheen sengaja menutup akun twitternya namun setelah itu diaktifkan lagi
Charlie Sheen membuat keputusan untuk menutup akun twitternya pada Julai  2012 di umumkan di twitternya yang membuat kaget para delapan juta followernya namun dia aktifkan akun twitternya pada Agustus 2012 lantaran kangen dengan followernya. Charlie Sheen salah satu orang dengan followernya terbanyak.

4. Chris Brown

Chris Brown pernah menutup akun twitternya selama sebulan
Chris Brown memutuskan untuk menutup akaun Twitternya pada 25 November 2012 setelah perkelahiannya dengan Jenny Johnson. Namun Seminggu kemudian dia mengaktifkan akaunya dan mengupload foto bersama Rihanna yang kontroversi  namun satu hari kemudian langsung dihapus.

5. Megan Fox

Megan Fox menutup akun twitternya lantaran sering menjadi bahan ejekkan
Megan Fox menutup akAun Twitternya lantaran menjadi bahan ejekan yang berawal dari #RIPMegan Fox pada 10 Januari lalu. Lima hari kemudia dia menulis di timeline facebooknya bahwa dia lebih senang dengan jejaring social facebook.

(Yahoo)

5 Alasan Lelaki Menyukai Wanita Kurus

Posted: 02 Apr 2013 09:30 AM PDT


Pengaruh televisyen dan ukuran tubuh artis yang kurus dan hot telah membuat lelaki berfantasi.

Namun, preferensi lelaki bervariasi. Banyak lelaki suka wanita bertubuh gemuk tapi majoriti lelaki menyukai wanita kurus.

Setengah pria memutuksan pacarnya karena kelebihan berat badan.

Menurut sebuah survei baru, sebagian besar pria tidak suka berkencan dengan wanita gemuk. Jadi, ini dia beberapa fakta dan alasan lelaki lebih suka wanita kurus:

1. Wanita kurus hot

Ketika Anda melihat bagian pinggan ke pinggul, seorang wanita kurus akan memiliki kurva sempurna yang bisa mengubah Anda. Semakin baik rasio, wanita kurus akan lebih hot.


2. Wanita hot terlihat baik dalam segala hal

Wanita kurus dapat terlihat sangat sensual dan menarik jika menggunakan gaun sempurna. Pria senang berkencan dengan wanita kurus jika memiliki payudara besar dan pinggang kecil.

3. Mudah untuk diangkat

Pria merasa mudah untuk mengangkat wanita kurus. Ini adalah salah satu alasan utama mengapa pria suka wanita kurus, dibandingkan wanita gemuk.


4. Tipis tapi tidak kurus

Ada garis tipis perbedaan antara tipis dan kurus. Wanita kurus terlihat sehat dan memiliki kurva sempurna seperti model. Wanita kurus memiliki massa tubuh yang sangat kurang untuk memamerkan aset mereka seperti payudara atau bokong.


5. Fleksibel di tempat tidur

Wanita kurus dan langsing sangat mudah diatasi di tempat tidur, berbeda dengan wanita gemuk. Jika Anda ingin wanita Anda menjadi lebih panas di tempat tidur, ia harus menjadi kurus.

Setujukah Anda dengan alasan-alasan tersebut?

Jadi Lelaki Romantis itu Mudah. Ini Caranya

Posted: 02 Apr 2013 09:15 AM PDT

Courtesy ShutterStock.com

Tanyakan pada semua wanita yang Anda jumpai di muka bumi ini tentang tiga tipe pria idaman yang selalu mereka dambakan untuk dijadikan pasangan hidup. Pasti salah satunya adalah pria romantis!
Ironisnya, tidak semua lelaki romantis boleh menunjukkan bahwa mereka benar-benar romantis. Entah mengapa, kebanyakan pria gampang 'tersesat' ketika hendak mencari jalan untuk menghadirkan suasana romantis saat kencan bersama pasangannya.
Nah, jika Anda kehabisan idea untuk memunculkan suasana romantis bersama pasangan, semoga 5 ide berikut ini bisa menjadi referensi yang tepat untuk menunjukkan betapa Anda adalah lelaki paling romantis di dunia, seperti dikutip Men's health.
Hangatkan dengan Lilin
Sampai detik ini, lilin masih menjadi simbol kehangatan cinta yang bisa Anda hadirkan untuk menciptakan suasana romantis. Cara 'kuno' ini dapat menghangatkan dan mencairkan suasana yang kaku saat kencan. Kemas pencahayaan lilin dalam sebuah candle light dinner yang tak terlupakan.
Tidak perlu pergi ke restoran mahal, datang saja ke café atau kedai makanan yang bersahabat dengan isi kantong Anda, dan hadirkan suasana romantis dengan menyalakan sebatang lilin di meja Anda berdua.
Manjakan di Bawah Taburan Bintang
Jika pasangan Anda mulai jenuh dengan candle light dinner di dalam ruangan, sesekali Anda boleh menjamunya dengan candle light dinner di luar ruangan. Rencanakan makan malam romantis di bawah taburan bintang, baik di kebun, taman, atau tempat lain yang bisa melihat cahaya bintang gemerlapan.
Minta sahabat Anda untuk menjadi pelayan dengan menuangkan minuman dan menyajikan makanan untuk si dia. Lengkapi dengan tuxedo kalau perlu. Ide kreatif ini akan membuat si dia merasa diperlakukan istimewa dan melihat Anda sebagai manusia paling romantis di dunia.
Bangkitkan Memori dengan Album Kenangan
Temukan koleksi foto-foto Anda berdua di masa awal kencan dulu dan susun dengan rapi di dalam sebuah album kenangan khusus. Ini akan membangkitkan kenangan dan menghadirkan kembali kemesraan yang tergambar dari foto-foto tersebut.
Kejutan Penuh Cinta
Wanita adalah makhluk yang sangat tergila-gila dengan kejutan. Celakanya, para pria selalu kehabisan ide untuk mengejutkan pasangannya. Ucapan selamat ulang tahun jam 12 malam tentu bukan lagi kejutan yang mengherankan.
Berbeda jika Anda mendatangi rumahnya di pagi buta, mengetuk jendela kamarnya, dan membawa kue ulang tahun lengkap dengan lilin dan kadonya. Well, Anda tinggal menunggu kecupan hangat darinya bahkan sebelum ia sempat mencuci muka.
Jadikan Si Dia Pusat Perhatian
Wanita mana pun selalu bermimpi akan dilamar dengan cara yang romantis oleh kekasihnya. Tentu yang ada di pikiran Anda adalah berlutut di hadapannya sambil mempersembahkan cincin berlian yang Anda beli dari tabungan Anda. Yup, ini hanya berhasil di film saja. Mengapa tidak mencoba sesuatu yang baru?
Misalnya, melamarnya di tempat umum dan menjadikannya pusat perhatian. Gunakan fasilitas Big Screen saat acara nonton bareng, atau melamarnya lewat channel radio favoritnya, atau jika Anda cukup kaya gunakan papan reklame di pinggir jalan yang bertuliskan lamaran Anda, dan Anda siap berada di sampingnya, memegang cincin, dan bersiap mendapatkan jawaban, "iya, aku bersedia".
Nah, tunggu apa lagi? Segera manjakan si dia dan jadilah pria paling romantis malam ini. (vem/bee/df)
Source: DuniaFitnes.com

Kisah Nyata : Demi Harta, Ibu Kandung Ditelanjangi Anak-anaknya Sendiri Dn Diarak Keliling Kampung

Posted: 02 Apr 2013 09:00 AM PDT



Benar-benar keterlaluan! Seorang ibu di India harus menanggung malu yang amat sangat kerana diarak keliling dalam keadaan bogel oleh anak-anak kandungnya sendiri.

Tak hanya itu, ibu malang ini juha dipukuli dan dihajar beramai-ramai oleh anak dan menantunya hanya kerana masalah harta warisan.

Dikutip dailymail, peristiwa memilukan itu dialami seorang ibu warga desa Lalganj, distrik Gaya negara bahagian Bihar.

Wanita tua yang tidak disebutkan identitinya itu menjadi korban kerasukan setan anak-anaknya, Dilip Paswan, Chhotu Paswan and Sandeep Paswan.

Ketiga anak durhaka itu  menganiaya ibu mereka dengan dibantu para isteri-isteri mereka.

Wanita tua itu dipukuli dengan tongkat kayu, dibotaki dan ditelanjangi kemudian diarak keliling kampung oleh anak-anaknya sendiri.

Kepada polis, ibu malang ini menuturkan kalau anak-anak dan menantunya cuba membunuhnya untuk memperoleh harta milik peninggalan suaminya dan ayah dari anak-anak tersebut.

Sebelum dihajar ramai-ramai, wanita tua ini sempat diusir dari rumahnya sendiri.

Saksi sekaligus tetangga korban mengatakan kalau anak-anaknya sangat tidak suka dengan sifat ibu mereka. Namun tidak diketahui apa yang dimaksud tidak suka itu.Akibat perlakuan kasar kepada ibunya, ketiga anak dan menantu kini ditahan di kantor polis.


Sumber 

Wow, 350 Kg Emas Ada di Body Motor Ini

Posted: 02 Apr 2013 08:00 AM PDT




Sumber 

Rekayasa Foto Facebook Paling Konyol

Posted: 02 Apr 2013 07:00 AM PDT


Sudah sejak lama jika Facebook memang menjadi salah satu jejaring sosial favorit banyak orang. Kerana apa? Kerana melalui Facebook, kamu boleh berhubungan dengan teman lamamu atau menemukan teman baru tanpa harus pergi jauh.


Sumber 

Gempak anak blogger ini di sponsor sebanyak $25000

Posted: 02 Apr 2013 06:00 AM PDT




Sumber

Lego Star Wars Ditarik Kerana Mirip Masjid

Posted: 02 Apr 2013 05:00 AM PDT




Sumber 

Video Lucu, Kucing Kecil ini Menari Saat Tidur

Posted: 02 Apr 2013 04:00 AM PDT




Sumber 

YOON EUN HYE Tampil Se*si Untuk Brand Mode VIVIEN

Posted: 02 Apr 2013 03:00 AM PDT


Aktris cantik asal Korea Selatan ini terpilih menjadi salah satu model untuk brand mode dari Vivien. Dimana di foto tersebut Yoon tampil seksi hanya dengan menggunakan gaun berleher rendah dibagian depannya dimana menampilkan dadanya yang montok. Di Korea sendiri pose Yoon Eun Hye terbilang sangat berani.

yoon-eun-hye-vivien-underwear-yoon-eun-hye-32602940-1200-800
sexy-eunyoonhye
yoon-eun-hye-vivien-underwear-dara-2ne1-32603225-1200-800
yoon-eun-hye-vivien-underwear-dara-2ne1-32603231-1200-800
yoon-eun-hye-vivien-underwear-yoon-eun-hye-32602940-1200-800
yoon-eun-hye-vivien-underwear-yoon-eun-hye-32602946-1200-800

Lelaki ini memang betul buat spoil

Posted: 02 Apr 2013 02:00 AM PDT


Pekerjaan yang disukai para Lelaki !!! Tak di bayar pun tak pe

Posted: 02 Apr 2013 01:00 AM PDT





Pekerjaan yang disukai para Lelaki !!! Tak di bayar pun tak pe ...

Sanggup anda jadi majikan seperti ini?

Posted: 02 Apr 2013 12:30 AM PDT


STOMPer Red Alert said she caught sight a family who seemed to disallow their maid from drinking, let alone eating at a nice restaurant in Takashimaya, while they stuffed their faces with good food.

Wrote the STOMPer:

"We were at a very nice restaurant somewhere in Takashimaya when we noticed this family.

"All of them are were eating very nice dishes but their maid was just sitting at the table and looking at them during the whole dinner.

"We find it ridiculous that they were stuffing their faces with food, but have someone beside them who seemed like she's not allowed to drink. 

"Check out the pictures and judge for yourself."




sumber : stomp.com.sg

Dari Awek Baik-baik Jadi Awek 'Nakal' [FULL PICT]

Posted: 02 Apr 2013 12:00 AM PDT


Risiko menjadi seorang selebriti, perubahan sedikit apapun pasti akan jadi perbincangan publik. Apalagi jika mereka berubah drastis meski hanya lewat peranan di film. Berikut ini para pemain film wanita yang awalnya dikenal lewat peranan baik-baik, kemudian berubah drastik memeranankan tokoh yang 'nyeleneh'.

Vanessa Hudgens
Girls Gone Bad
Dia pertama kali bernyanyi dan menari sekitar lima tahun lalu saat tampil di "High School Musical." Setelah itu Vanessa Hudgens melakukan berbagai gebrakan, menjadi seorang penari erotis di "Frozen Ground" dan mahasiswi gila pesta di "Spring Breakers."

Selena Gomez
Girls Gone Bad
Tayangan "Wizards of Waverly Place" yang menampilkan Selena Gomez berhenti tayang di Disney Channel sekitar tahun lalu. Dia memang tidak seperti Vanessa Hudgens yang dengan cepat megambil dua peran 'nakal', tapi tetap saja membuat orang kaget saat melihat dia di film "Spring Breakers".

Neve Campbell
Girls Gone Bad
Neve Campbell jadi remaja San Francisco baik-baik di "Party of Five". Kemudian dia tampil berani bersama Denise Richards yang bertelanjang dada di "Wild Things" pada 1998.

Reese Witherspoon
Girls Gone Bad
Sebelum "Cruel Intentions", Reese Witherspoon sebenarnya telah menunjukkan sisi nakalnya di "Freeway" (1996) di mana dia melawan seorang pembunuh berantai yang diperankan Kiefer Sutherland. Pada 1991, Reese berperan sebagai anak desa polos di "The Man in the Moon".

Natalie Portman
Girls Gone Bad
Sejak bermain di "Beautiful Girls" (1996) sampai memerankan Queen Amidala di serial "Star Wars", Natalie Portman menjadi perempuan baik-baik, sampai akhirnya dia menjadi seorang penari erotis di "Closer" (2004).

Elizabeth Berkeley
Girls Gone Bad
Memulai karier sebagai gadis imut di "Saved by the Bell," Elizabeth Berkeley membuat banyak orang terperangah saat dia menjadi penari tiang di "Showgirls" pada 1995.

Jessica Biel 
Girls Gone Bad
Pada 2009, Jessica Biel menjadi penari erotis di drama "Powder Blue". Sebelumnya dia menjadi remaja Amerika biasa di serial "7th Heaven".

Lindsay Lohan
Girls Gone Bad
Masih ingat saat Lindsay Lohan jadi remaja berani pada 2003 dalam "Freaky Friday"? Empat tahun kemudian, lewat perannya di "I Know Who Killed Me" Lindsay Lohan langsung menjadi gadis nakal..bahkan sampai di kehidupan nyata.

Jodie Foster
Girls Gone Bad
Sebelum Lindsay Lohan, Jodie Foster yag membintangi "Freaky Friday" pada 1976, baru kemudian menjadi pekerja seks komersial anak-anak dalam "Taxi Driver" dan menjadi lawan main Robert De Niro. Berkat peran 'nakal' tersebut, Jodie Foster menjadi nomine Oscar.
Kristen Stewart
Girls Gone Bad
Bersama Jodie Foster, Kristen Stewart berperan sebagai anak pintar yang ketakutan dalam "Panic Room" pada 2002. played her smart -- and scared -- young daughter in 2002's "Panic Room". Dia turut bermain "Welcome to the Riley's" pada 2010 menjadi anak muda yang banyak ulah. Kristen bahkan berani tampil telanjang dada lewat film "On the Road" yang telah diproduksi pada 2012. 

Katie Holmes
Girls Gone Bad
Berperanan sebagai Joey Potter di "Dawson's Creek" kemudian menjadi korban perkosaan lewat film "The Gift" pada 2002.

Emma Watson
Girls Gone Bad
Bahkan pemain "Harry Potter" pun kini menjadi awek 'nakal'. Emma Watson menjadi seorang remaja pencuri dalam film "The Bling Ring".

Beginilah Jadinya Jika Selebriti-selebriti Se*si Ini Ompong [FULL PICT]

Posted: 01 Apr 2013 11:30 PM PDT

Tak peduli secantik apa pun seorang selebriti, kala giginya tanggal semua, yang tinggal hanyalah sosok nenek tua yang gonggak. Beberapa foto selebriti papan atas Hollywood yang cantik diedit sedemikian rupa hingga menyisakan wajah mereka dengan mulut ompong.
Keisengan ini ternyata menjadi hit di Tumblr sejak 26 Maret lalu. Beberapa korban kejahilan ini antara lain Jennifer LawrenceMila Kunis, dan Emma Stone. 
Tanpa bermaksud menyinggung mereka dan penggemarnya, inilah lapan sosok aktris ompong. Cintai mereka selagi masih punya gigi, kerana kalau gigi mereka tanggal semuanya, rasanya seperti melihat nenek-nenek tua.

1. Zooey Deschanel

 
Zooey tampil sebagai cewek yang menyebalkan dalam 500 DAYS OF SUMMERS. Ia juga tampil sangat lucu dan menggemaskan dalam serial TV NEW GIRL. Satu persamaan di antara keduanya, bola mata dan senyumannya menjadi magnet penonton untuik terus menatapnya.
Akan tetapi penonton boleh langsung terkejut serta tertawa terbahak saat tahu Zooey tanpa giginya yang putih bak berlian tersebut. Wajahnya langsung terlihat seperti nenek tua yang rambutnya terurari panjang. Bola matanya yang indah tak lagi bisa menolongnya untuk mencuri perhatian penonton.

2. Mila Kunis


Si seksi yang bermain dalam dua film laris FRIENDS WITH BENEFIT serta TED ini dipuja karena keeksotisan parasnya terutama dari kedua matanya. Dalam kedua film di atas, Kunis tampil seksi tanpa perlu menjadi vulgar. Tak lupa perannya dalam BLACK SWAN juga mencuri perhatian. Kecantikannya ini juga dapat dinikmati melalui film OZ, THE GREAT AND POWERFUL.

Tapi semua itu ia lakukan saat punya gigi lengkap. Kalau tak bergigi seperti di atas ini, kira-kira peranan apa yang bakal ia ambil?

3. Jennifer Lawrence



Jennifer Lawrence mendapat pujian setahun terakhir karena membawakan peran-peran unik dan juga mengesankan. Lewat dua filmnya tahun lalu, THE HUNGER GAMES dan SILVER LININGS PLAYBOOK, Jennifer langsung memukau para juri penghargaan termasuk Oscar. Semua itu ia lakukan di saat usianya masih 22 tahun. 
Melihatnya tanpa barisan gigi seperti di atas, mungkin juri Oscar akan langsung pikir-pikir untuk memberinya piala Oscar sebagai Aktris Terbaik.

4. Kristen Stewart



Lupakan sejenak soal akting, Kristen Stewart diberkahi dengan penampilan yang menawan. Wajah cantiknya selalu ditunggu penggemarnya dalam film-film populer seperti TWILIGHT. Tak hanya itu, karismanya bahkan membuat seorang sutradara yang sudah beristri sempat kepincut dengannya.  Namun saat tahu foto di atas, Robert Pattinson pasti lari tunggang langgang saat tahu wanita yang dekat dengannya ini ternyata tak punya gigi.

5. Amy Adams



Kecantikan klasik Amy Adams membuatnya menjadi pilihan tepat untuk film Disney ENCHANTED. Dalam film tersebut, Adamssecara sempurnya memerankan sosok putri Disney yang lugu serta pintar bernyanyi. Saat nanti tak punya gigi, Amy mungkin harus mempertimbangkan peran lain yang cocok untuknya, yakni peran penyihir tua yang tak lagi punya gigi.


6. Emma Watson



Emma Watson mencuri perhatian tahun ini dengan peran yang dibawakannya sebagai Sam dalam THE PERKS OF BEING A WALLFLOWEREmma sukses lepas dari peran HermioneHARRY POTTER-nya dan menampilkan sosok gadis yang tegar dan dewasa. Penasaran seperti apa penampilannya di masa tua nanti? Foto di atas menjawab semuanya. Jangan lebar-lebar kalau tertawa ya Emma. Nanti masuk angin.


7. Emma Stone



Tak terbayang meilihat Emma Stone dalam penampilan tanpa giginya seperti ini. Lucu melihat aktris pemeran pacar Spider-Man ini bak nenek-nenek. Salah satu aset kecantikan Emma adalah senyumannya. Kalau asetnya tersebut sirna gara-gara giginya hilang, tentu Emma terlihat berbeda

8. Taylor Swift



Mantan-mantan pacar Taylor Swift dijamin langsung tertawa saat melihat wanita yang mendepak mereka tampil tanpa gigi alias ompong. Swift seperti yang kita tahu selalu membuat lagu baru setiap kali ia putus cinta. Hal tersebut menjadi ciri khasnya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu