Rabu, 24 April 2013

Zon Artis

Zon Artis


“Biarlah Mereka Kenal Hati Budi Masing-Masing” – Amy Search

Posted: 24 Apr 2013 12:28 AM PDT

GAMBAR BOGEL NABILA HUDA BERSAMA NAS-T

Walaupun hanya mengetahui kisah percintaan anaknya, Nabila Huda bersama Nas-T menerusi laporan akhbar, Amy yang juga merupakan vokalis kumpulan Search menjelaskan yang beliau tidak kisah dengan pilihan anaknya itu.

Seperti kata Amy kepada mStar Online:-

"Dia belum memberitahu saya apa-apa mengenainya cuma saya ada terbaca di akhbar. Nabila sudah besar dan mampu buat keputusan sendiri jadi pada saya tiada masalah dengan siapa dia ingin bercinta."

GAMBAR BOGEL NABILA HUDA BERSAMA NAS-T

Dalam pada itu, Amy berkata, sebelum ini beliau tidak mengenali Nas-T sebagai seorang selebriti dan hanya mengetahuinya selepas berita percintaan anaknya itu tersebar. Malah kata Amy, Nabila belum menyampaikan hasrat untuk membawa Nas-T menemuinya.

"Masih awal. Biarlah mereka kenal hati budi masing-masing terlebih dahulu,"

Sementara itu, Amy berserta ahli kumpulan Search yang menerima Anugerah Sepanjang Hayat pada malam ABPBH 2012 yang lalu turut meluahkan rasa gembiranya dengan kemenangan Nabila yang merangkul anugerah Pelakon Drama Wanita Popular pada malam tersebut.

"Saya berada di Turki pada malam itu dan apabila diberitahu mengenai kemenangan Nabila, saya cukup gembira. Saya harap dia dapat buktikan lagi kebolehannya sebagai pelakon dan sentiasa buat yang terbaik dalam kerjayanya."

Related Posts with Thumbnails

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu