Sabtu, 27 April 2013

borak kosong

borak kosong


Ingin Dapat Insurans, Lelaki Ini Potong Tangannya Sendiri

Posted: 27 Apr 2013 09:00 PM PDT


Warga Spanyol Protes Krisis Ekonomi (Foto: AFP)Warga Spanyol Protes Krisis Ekonomi (Foto: AFP)

MADRID – Seorang lelaki di Sepanyol nekad memotong tangannya sendiri. Dia melakukan itu agar mendapat wang ganti rugi dari pihak insurans.

"Klaim lelaki itu terasa sangat aneh. Dia mengaku tangannya putus dalam kecelakaan kereta," ujar Ketua Penyelidik Kecelakaan Sepanyol Jose Luis Nieto, seperti dikutip Telegraph, Sabtu (27/4/2013).

"Tetapi ketika diperiksa, luka potongan itu terlalu halus jika memang disebabkan oleh kecelakaan," lanjut Nieto.

Nieto tidak menyebut nama lelaki yang mengajukan klaim tersebut. Dia hanya berkata peristiwa itu terjadi tahun lalu.

Sepanyol memang sedang dilanda krisis ekonomi parah. Sekira 27 peratus warga Sepanyol kini menganggur sehingga tidak punya cukup wang untuk membiayai hidupnya.

Nieto mengatakan ada sekira 150 ribu klaim insurans yang diperiksa tim penyelidik di Sepanyol tahun lalu. Namun kisah lelaki yang memotong tangannya sendiri itu adalah yang paling mengejutkan.

Hollywood kurangi adegan seks

Posted: 27 Apr 2013 08:30 PM PDT


adegan seksual
Sikap aktor terbelah terkait pengurangan adegan seks di film.
Apakah anda menyedari bahwa jumlah adegan seks di film Hollywood dalam 18 bulan terakhir terus berkurang?.
Data yang dikeluarkan divisi film perusahaan riset Ipsos menyebutkan hampir tidak ada adegan seks di film yang dirilis dalam 18 bulan terakhir.
Salah satu alasan yang disebutkan adalah, film dengan sedikit adegan seks berarti lebih ramah keluarga dan boleh mendorong orang untuk membayar tiket pertunjukan.
Spring Breakers, The Paperboy dan Gangster Squad adalah sedikit dari film yang baru rilis yang memiliki adegan seks di dalamnya.
Lalu, apakah para aktor juga menyadarinya?
Aktris Andrea Riseborough yang bermain bersama Tom Cruise di film laris Oblivion mengatakan, adegan seks mereka lebih berupa bayangan dengan pencahayaan lemah di bahu mereka.
Bintang Oblivion lainnya Olga Kurylenko mengatakan adegan seks di film tidak selalu diperlukan.
"Semakin kita lihat, semakin banyak yang tidak mengejutkan kita,'' katanya. ''Tidak terlalu diperlukan, itu sesuatu yang orang bisa dapatkan di rumah.''

'Tidak pernah realistis'

Sutradara Joe Kosinski mengatakan orang jelas tidak ingin datang ke panggung untuk menonton adegan seks.
"Adegan di dalam film, saya tidak akan menyebutnya sebagai adegan seks,'' katanya. ''Mereka sangat romantis dan saya rasa itu yang orang inginkan. Mereka ingin romansa.''
Aktor The Dark Knight, Aaron Eckhart mengatakan jika dia diminta untuk bermain dalam sebuah film yang memiliki adegan seks, dia akan memangkasnya.
''Saya tidak tahu apakah adegan itu efektif lagi terutama dengan keberadaan internet sekarang,'' katanya. ''
"Adegan itu membosankan menurut saya, tidak pernah realistis dan para aktor selalu merasa kikuk saat beradegan itu.''
"Saya ingin seluruh anggota keluarga bisa datang dan melihat film. Dan saya rasa kita bisa membuatnya lebih ramah keluarga, itu adalah hal yang bagus.''
Film terbaru Gerard Butler Olympus Has Fallen menampilkan lebih banyak kekerasan ketimbang yang adegan lainnya, tetapi sebagai aktor dia mengatakan dia tidak akan terlalu senang jika adegan seks dihapus sepenuhnya.
"Saya ditengah orang yang ingin adegan itu dikembalikan,'' katanya. ''Saya salah satu aktor yang menikmati beradegan tersebut.''
"Masalah dengan adegan seks adalah adegan ini sering dilakukan dan ada banyak cara untuk melakukannya. Itu harus relevan dengan naskah film,'' ujarnya

Berstatus Isteri Orang, Daniella Semaan Ingin Tetap Bersama Fabregas

Posted: 27 Apr 2013 08:00 PM PDT


TRIBUNNEWS.COM - Kisah asmara pemain Barcelona, Cesc Fabregas dan Daniella Semaan ternyata tidak semulus yang diperkirakan banyak orang. Di balik itu, terdapat masalah besar yang baru terkuak di kalangan media dalam beberapa minggu terakhir.
Seperti dirilis Daily Mail, kemarin, Daniella Semaan ternyata masih berstatus istri dari seorang pengusaha ternama Elie Taktouk. Keadaan tersebut sempat menjadikan polemik tersendiri. Namun, nyatanya Fabregas tak ambil pusing dengan semua itu.
Ia dan sang kekasih barunya justru menikmati suasana kebersamaan dengan berlibur di beberapa pantai di kawasan Mediterania. "Aku tak pernah berurusan dengan hal-hal seperti itu. Saya hanya ingin ada dia di sisiku, dan tak ada fikiran wanita lain. Kami sudah bersama cukup lama, dan kerananya sungguh aneh jika ada orang yang selalu menggangguku," tutur Super Fab.
Tak dinyana, hal serupa juga telontar dari mulut Daniella Semaan. Wanita yang juga seorang model ini mengaku, dirinya tetap menginginkan sosok Fabregas ada di sampingnya. Padahal, sang wanita ini masih berseteru dengan Eli Taktouk (38) dalam pembagian harta .
Daniella Semaan mengakui, pesona Fabregas telah membuatnya benar-benar jatuh cinta. Ia tetap n ingin berpacaran dengan mantan kapten Arsenal tersebut.
"Apa yang diungkapkan di luar sana sungguh memalukan. Saya tak ingin mencampuri semua itu, keraa hubunganku dengan Cesc adalah hal yang sangat privasi, begitu juga dengan proses perceraianku," jelas Semaan.
Wanita berusia 38 tahun ini menegaskan, dirinya sudah berdiskusi dengan beberapa rakannya terkait apa yang harus dilakukan. Pada umumnya mendukung untuk memberikan kesempatan pada pasangan ini saling berkomunikasi.
"Teman-temanku sangat bijaksana, mereka mampu memberikan saran yang baik. Saya tetap memilih Fabregas, dan ternyata itu menjadi pilihan yang membuat teman-temanku nyaman," ucap Semaan.
Mengenai kelanjutan rencana kisah cintanya dengan sang pujaan hati, Semaan mengakui kalau mereka hanya sekadar mengikuti air yang mengalir tanpa ambisi berlebihan. "Cesc masih muda, artinya aku harus tetap memberi kesempatan kepadanya. Hubungan ini tidak akan membatasinya," janji Semaan. (Tribunnews.com/bud)

Hyundai diminta mohon maaf atas iklan

Posted: 27 Apr 2013 07:30 PM PDT


Seoul: Syarikat pengeluar kereta Hyundai Motor di Korea Selatan semalam diminta memohon maaf terhadap iklan yang mempromosikan pengeluaran karbon tahap sifar apabila memaparkan seorang lelaki gagal membunuh diri menggunakan tiub yang dilekatkan pada ekzos.
Kontroversi iklan itu adalah yang terbaru melanda syarikat pengeluar kereta itu.

Hyundai dianggap pengeluar kereta kelima terbesar di dunia dari segi jualan apabila digabungkan dengan rakan sekutunya Kia Motors.
Syarikat Korea Selatan itu berusaha menghadkan kerosakan akibat iklan itu ditarik balik. Ia dihasilkan firma pengiklanan Innocean Worldwide Corp dengan 40 peratus sahamnya dimiliki Chung Sung-yi. anak perempuan Pengerusi kumpulan Hyundai Motor, Chung Mong-koo. Hyundai dan Innocean berkata, mereka benar-benar meminta maaf atas sebarang kesukaran dan ketidakselesaan akibat iklan itu yang disasarkan kepada pelanggan Eropah mereka. - Reuters
sumber : mymetro

Mahu ‘bunuh’ lebih 200 kanak-kanak Amerika

Posted: 27 Apr 2013 07:00 PM PDT


London: Seorang bapa yang menghantar mesej di Facebook dari kediamannya di Britain berikrar untuk membunuh 200 kanak-kanak di Amerika berdepan dengan hukuman penjara.
Reece Elliot mendorong siasatan Biro Penyiasatan Persekutuan (FBI) yang menyebabkan 3,000 murid tidak ke sekolah ekoran ancaman untuk mencetuskan pembunuhan beramai-ramai di Tennessee.

Insiden itu berlaku beberapa minggu selepas 26 orang 20 daripadanya kanak-kanak dibunuh lelaki bersenjata berusia 20 tahun Adam Lanza di sekolah rendah Sandy Hook di Connecticut. Memuat naik di laman peringatan pelajar mangsa nahas kereta sekolah tinggi Tennessee, penganggur Elliott, 24, yang tinggal di South Shields, Tyne and Wear menulis: "Bapa saya mempunyai tiga pistol. Saya bercadang mahu membunuh dia dulu dan mencampaknya ke dalam tong sampah.
"Saya akan membawa motosikal ke sekolah. Saya harap dapat membunuh 200 orang sebelum membunuh diri. Kisah saya akan tersiar dalam CNN." Pasukan antikeganasan bergegas ke beberapa sekolah di daerah Warren di Amerika Syarikat sebelum polis kemudian menjejaki bahawa ancaman itu datangnya dari kediaman Elliot di Britain lalu menahannya. - The Sun
sumber : mymetro

Pembunuh serah diri selepas 14 tahun sembunyi

Posted: 27 Apr 2013 06:30 PM PDT


Oklahoma City: Selepas 14 tahun menjadi pelarian seorang lelaki yang dikehendaki kerana kesalahan membunuh, menyerah diri kepada pihak berkuasa, semalam.
David Lee Kemp dari Lawton, Oklahoma adalah satu-satunya banduan belum ditahan selepas dia bersama lapan tahanan lain melarikan diri pada 11 Mac 1999.

Mereka bertindak nekad ketika menunggu perbicaraan atas dua tuduhan membunuh tahap pertama ke atas bekas isteri Kemp serta teman lelaki wanita terbabit.
Sheriff Comanche, Kenny Stradley berkata, Kemp menyerah diri kerana penat menyembunyikan diri.

"Dia bosan dan penat menjadi buruan sehingga menjejaskan kesihatannya," katanya. Rekod penjara daerah Comanche menunjukkan Kemp ditahan jam 1.40 pagi semalam atas kesalahan membunuh dan melarikan diri dari penjara. Untuk menyerah diri, Kemp terpaksa mendapatkan bantuan seorang pemandu lori yang sedang tidur di tepi lebuh raya.

Kemp kemudian meminta pemandu itu menghubung pihak berkuasa dan ingin bercakap dengan mereka. Dia didakwa membunuh Christina Cremer dan teman lelakinya, Robert Miller. - AP
sumber : mymetro

Rasukan sindrom comel

Posted: 27 Apr 2013 06:00 PM PDT


Selepas Gangnam Style, kini muncul satu lagi produk seni terbaru Korea Selatan, Gwiyomi yang menjadi kegilaan generasi muda di negara ini, termasuk golongan artis.
Artis muda yang 'dirasuk' sindrom itu termasuk Wawa Zainal, Nora Danish dan Elfira Loy. Aksi Gwiyomi ketiga-tiga pelakon comel dalam laman sosial YouTube dan Keek itu dilayari hampir dua juta pengunjung sejak awal bulan ini.
Gwiyomi bermaksud comel. Lagu Gwiyomi pada mulanya berasal dari band K-Pop iaitu kumpulan BtoB (Born To Beat). Tajuk asal lagu itu ialah Gwiyomi Player atau bermaksud pemain comel.

Namun kehadiran artis indi negara itu, Hari menaikkan nama lagu berkenaan, seterusnya mencetus fenomena di beberapa negara seperti Thailand, Filipina, Singapura dan Malaysia.
Foto
Beberapa artis muda turut memuat naik aksi Gwiyomi mereka dalam Youtube, Keek.

Di negara ini, aksi Gwiyomi yang dimuat baik dalam beberapa laman sosial, terutama YouTube dan Keek, sebahagian besarnya membabitkan remaja perempuan dan wanita berusia 20-an.
sumber : mymetro

Suami ditahan selepas isteri maut kemalangan

Posted: 27 Apr 2013 05:30 PM PDT


Kuala Terengganu: Polis menahan seorang lelaki bagi membantu siasatan berhubung kemalangan yang berlaku berhampiran kawasan selekoh berhadapan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Marang sehingga mengorbankan nyawa isterinya pada Isnin lalu.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu Asisten Komisioner K Manoharan berkata, lelaki berusia 26 tahun dari Kampung Gong Merawang, Rhu Muda, Marang bekerja sebagai buruh kontrak ditahan selepas abang iparnya berusia 36 tahun membuat laporan polis di IPD Marang sebaik dimaklumkan berlaku pertengkaran antara pasangan suami isteri itu.

Katanya, sebelum kemalangan itu, pengadu yang berada di rumahnya di Kampung Raja Chendering, di sini menerima panggilan kira-kira jam 5 petang daripada seorang adiknya yang memaklumkan mangsa berusia 22 tahun terbabit dalam kemalangan dan berada di Hospital Sultanah Nur Zahirah sebelum disahkan meninggal dunia akibat cedera di kepala.
"Sebelum kejadian itu, pengadu dimaklumkan rakan adiknya yang melihat mangsa dipukul dan ditarik suaminya masuk ke dalam kereta Proton Saga sebelum terbabit dalam kemalangan jalan raya.

"Pertengkaran antara suami isteri itu berlaku ketika suspek menjemput mangsa yang bekerja di kedai serbaneka di Rhu Muda, Marang kira-kira jam 3.45 petang dan hilang kawalan sebelum terbabas.

"Walaupun kematian mangsa kerana kemalangan tetapi polis menahan suspek bagi menjalankan siasatan kerana ada saksi yang melihat mangsa dan suspek bergaduh sebelum kemalangan itu" katanya di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Terengganu, semalam.
sumber : mymetro

Peragut Bermandi Darah Dibelasah…

Posted: 27 Apr 2013 05:00 PM PDT


Mungkin ramai yang dah tengok video peragut kena belasah sehingga bermandikan darah ini. Bagi gua ini satu pengajaran yang sepatutnya dia dapat diatas tindakan ragut yang mungkin akan mendatangkan kecederaan atau kematian keatas mangsa yang diragutnya. Sekarang bila dah kantoi baru tahu tinggi rendahnya langit tu. Tahan jer lah…
Kantoi! Peragut Bermandi Darah Dibelasah...Menurut info pada video, peragut ini ditangkap di Maybank Seremban 2 pada jam 3 petang 24/4/2013. Peragut ini dikatakan telah merompak dan mengelar muka mangsa ragutnya iaitu seorang lekai india pada mukanya. Namun peragut ini tidak berjaya melarikan diri setelah dikejar orang ramai. Apalagi kena tibailah…
sumber : bestoneoffour.com

Mahu Tahu Penampilan Seksi Megan Fox Sebelum Tidur?

Posted: 27 Apr 2013 04:00 PM PDT

Kata seksi sepertinya sudah jadi bagian dari Megan Fox. Bahkan menjelang tidur, dia tak mahu berhenti menunjukkan pesona yang akan membuat lelaki tergila-gila. Seseksi apa ?
Lihat saja penampilan bintang TRANSFORMERS ini saat membintangi iklan iPhone alarm clock. Dengan tubuh hanya berbalut lingerie, dia berbaring di atas tempat tidur, seolah sedang menunggu seseorang untuk menemaninya.
Megan Fox @ thesun.co.ukMegan Fox @ thesun.co.uk
Stocking dan atasan one-piece yang pressed-body membuat lekuk-lekuk tubuhnya terlihat dengan jelas. Dia juga baju warna putih yang menutupi bahagian atas tubuhnya.
Produk alarm iPhone sendiri diletakkan di meja yang ada di samping tempat tidur. Namun dengan penampilan seperti ini, tentunya semua mata malah akan tertuju pada isteri Brian Austin Green ini.
Pasca melahirkan anak pertama, yang diberi nama Noah,Megan memang sempat mengungkapkan keinginan untuk pencen buka-bukaan. Apakah posenya ini tergolong buka-bukaan? Terserah Anda! :

Kostum HyunA di MV Terbaru 4minute Terlalu Seksi?

Posted: 27 Apr 2013 09:45 AM PDT

 Girlband 4minute baru saja merilis MV comeback terbaru berjudul What's Your Name? yang rupanya tidak luput dari kritikan. Kritikan tertuju pada kostum member HyunA di MV itu.
Memang banyak sekali orang yang mengakui bahwa HyunA adalah ikon seksi dari 4minute, namun pilihan pakaian HyunA di MV tersebut dianggap tidak pantas.
"Ada minat yang sangat tinggi terhadap musik K-Pop yang semakin populer di seluruh dunia. Namun kita harus berhenti untuk mencoba memenangkan hati penggemar global dengan menampilkan hal-hal yang terlalu seksi. Penghitungan Youtube bukanlah segalanya. Penting memang menyebarkan budaya Korea, tapi lebih penting seperti apa budaya Korea yang disebarkan (salah satu pelaku industri TV Korea)
Dengan HyunA yang semakin biasa tampil seksi, pro kontra pun langsung muncul. Kritikan pedas diberikan padanya lantaran HyunA tak bisa lagi memilih antara kostum seksi dengan murahan. Bahkan ada adegan di mana HyunA berbaring dengan ekspresi wajah seduktif serta celana sangat pendek dan berjala yang membuat beberapa orang tak nyaman melihat MV itu.
Kostum HyunA 4minute di MV What's Your Name? ©allkpop.comKostum HyunA 4minute di MV What's Your Name? ©allkpop.com

Netizens yang melihat MV itu tak hanya menganggap tak nyaman. Namun juga khuatir jika MV itu boleh dilihat oleh anak-anak muda atau di bawah umur yang semakin tertarik dengan K-Pop.
"Ada minat yang sangat tinggi terhadap musik K-Pop yang semakin populer di seluruh dunia. Namun kita harus berhenti untuk mencoba memenangkan hati penggemar global dengan menampilkan hal-hal yang terlalu seksi. Penghitungan Youtube bukanlah segalanya. Penting memang menyebarkan budaya Korea, tapi lebih penting seperti apa budaya Korea yang disebarkan," papar salah satu perwakilan industri musik Korea seperti dilansir allkpop.com.

Baju Seksi Kim Kardashian Bikin Kanye West Ikut Susah

Posted: 27 Apr 2013 09:30 AM PDT


Baju Seksi Kim Kardashian Bikin Kanye West Ikut Repot

Selama ini, Kim Kardashian memang identik dengan baju seksi. Kini, bintang KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS ini akhirnya dibuat kerepotan dengan pakaiannya sendiri. Apa yang terjadi?
Bagaimana tidak, Rabu (24/4) Kim muncul di depan umum dengan baju rajutan yang transparan di bahagian bawahnya. Alhasil, sebagian punggungnya pun terlihat dengan jelas.
Kim Kardashian - Kanye West @ dailymail.co.ukKim Kardashian - Kanye West @ dailymail.co.uk
Tak hanya Kim yang repot menutupi asetnya dari incaran paparazzi.Kanye West yang ada di sana pun juga ikut-ikutan dibuat repot oleh baju seksi yang satu ini
Lihat saja bagaimana rapper 35 tahun ini memandang bagian bawah tubuh Kim dengan sangat khawatir. Mahu tak mahu, dia harus ikut jadi pelindung yang menutupi tubuh sang kekasih dari incaran wartawan.
Kim sendiri memang tampil serba hitam dalam kesempatan itu. Selain baju rajutan tersebut, dia juga mengenakan kasut dan kacamata dengan warna senada.

(FOTO) Memperkosa Dan Membunuh Anak Kandungnya Lelaki Ini Kepalanya Di Penggal

Posted: 27 Apr 2013 09:15 AM PDT

Dari sumber yang  diterima peristiwa ini terjadi di Brazil beberapa waktu yang lalu, penyebabnya adalah kes pemerkosaan. Seorang ayah tega memperkosa anaknya kemudian anak tersebut dibunuh dengan kejam, hal tersebut membuat warga sekitar marah dan menghakiminya dengan membunuh dan memenggal kepalanya. Tidak hanya itu, setelah di penggal, kepalanya di gantung pada sebuah kayu dipinggir jalan agar dilihat oleh orang banyak sebagai pembelajaran bagi warga yang lain agar tidak melakukan kejahatan yang sama seperti yang dilakukan oleh pria biadab tersebut.


Memperkosa Dan Membunuh Anak Kandungnya Pria Ini Di Penggal Kepalanya

Memperkosa Dan Membunuh Anak Kandungnya Pria Ini Di Penggal Kepalanya

Memperkosa Dan Membunuh Anak Kandungnya Pria Ini Di Penggal Kepalanya

Memperkosa Dan Membunuh Anak Kandungnya Pria Ini Di Penggal Kepalanya

Memperkosa Dan Membunuh Anak Kandungnya Pria Ini Di Penggal Kepalanya

Memperkosa Dan Membunuh Anak Kandungnya Pria Ini Di Penggal Kepalanya

Memperkosa Dan Membunuh Anak Kandungnya Pria Ini Di Penggal Kepalanya

Gwyneth Paltrow Menyesal Pakai Gaun Transparan Tanpa Underwear

Posted: 27 Apr 2013 09:00 AM PDT


img 
Dok. Daily Mail
 Gwyneth Paltrow sempat jadi pusat perhatian saat tampil di premier film 'Iron Man 3' pada Kamis (25/04/2013) lalu kerana mengenakan gaun dengan detail transparan di bagian sampingnya. Ketika itu, aktris berusia 40 tahun ini diketahui tidak mengenakan underwear.

Menanggapi penampilannya yang menjadi perbincangan di banyak media, Gwyneth pun mengaku menyesal dengan pilihan busananya. Ia berharap tidak pernah memakai gaun karya Antonio Berardi itu ke red carpet.

"Oh, itu adalah bencana buatku. Aku sebelumnya mengisi acara dan ganti baju di sana dan memang tidak boleh pakai underwear. Aku tidak berpikir akan menceritakan hal ini di TV," ungkap Gwyneth saat menjadi bintang tamu dalam talkshow yang dipandu Ellen DeGeneres, seperti dikutip dari NY Daily News.

Pemeran Pepper Potts yang menempati urutan pertama dalam daftar 'Most Beautiful Women' versi majalah People ini menambahkan, "(Predikat) aku berubah dari orang paling cantik jadi paling memalukan sejagad dalam satu hari," ujar Gwyneth.

Bukan pertama kalinya Gwyneth memakai busana yang 'menantang' di red carpet. Sebelumnya istri musisi Chris Martin ini juga tampil mengenakan gaun putih panjang dengan potongan terbuka pada sisi kirinya, ketika hadir di premier film 'Country Strong' pada Desember 2010. Saat itu ia juga tampak tidak mengenakan underwear.

Cara tidur KUCING yang ANEH dan UNIK...

Posted: 27 Apr 2013 08:00 AM PDT


cara tidur KUCING yang ANEH dan UNIK... 

Inilah Perempuan dengan GAJI TERTINGGI di Facebook, Namanya Sheryl Sanberg

Posted: 27 Apr 2013 07:00 AM PDT


Chief Operating Officer Facebook, Sheryl Sandberg mendapat kompensasi US$26,2 juta sepanjang 2012. Ini merupakan pendapatan eksekutif Facebook tertinggi sepanjang tahun itu.

Sandberg mendapat US$25,6 juta dalam bentuk bonus saham, US$321 ribu gaji  dan US$276,7 ribu bonus. Pendapatan ini sedikit menurun dibandingkan tahun sebelumnya US$31 juta.

Sedangkan ekskutif berpendapatan terbesar selanjutnya dimiliki Mike Schroepfer. Ketua engineering itu mendapat kompensasi sebesar US$21 juta.

Hal itu diketahu dalam laporannya yang ditujukan kepada komisi pengawas pasar saham AS, Securities and Exchange Commission, Jumat 26 April 2013.


Sandberg saat ini memiliki saham di Facebook senilai lebih dari US$820 juta dan David Ebersman, ketua kewangan perusahaan, memiliki saham senilai lebih dari US$100 juta.

Sebelum di Facebook, Sheryl merupakan Wakil Presiden Global Online Sales and Operations di Google. Ia juga membantu melancarkan cabang filantropi Google, Google.org.


sumber

Romantisnya Video Tarian Bayangan Ini

Posted: 27 Apr 2013 06:00 AM PDT




Sumber

Awan Jatuh Dari Langit?

Posted: 27 Apr 2013 05:00 AM PDT




Sumber 

Unik, Meja Kerja Lengkap Dengan Tempat Tidur

Posted: 27 Apr 2013 04:00 AM PDT

Terobosan terbaru bagi anda yang pekerja keras yang bekerja di pejabat dengan jam kerja yang padat.
Telah di desain meja kerja lengkap dengan tempat tidur dan televisyen, sehingga memungkinkan beristirahat dengan nyaman lanyaknya tempat tidur dirumah.
Meja kerja ini dirancang oleh Athanasia Leivaditou yang sedang bekerja di perusahaan arkitek Studio NL.
Idea ini berdasarakan pengalaman temannya pada saat kuliah yang malas untuk pulang ke bilik pada saat berada dikampus sehingga lebih memilih tidur diatas kursi kuliah.
Dari pengalaman ini dia merancang tempat kerja yang efektif untuk menghindari stress saat bekerja lantaran tidak ada waktu unuk beristirahat.



Sekilas tampak seperti meja kerja biasa
Dibawah meja setelah dibuka telihat tidak ada yang menarik hanya terlihat televisinya


Disini baru terlihat keunikan meja ini, jika merasa kelelahan maka sangat sesuai untuk anda beristirahat di waktu pejabat.
Cukup unik,bukan? Meja lengkap dengan tempat tidur dan fasilti hiburan televisyen ini masih dalam format desain masih perlu pertimbangan untuk memproduksinya.

Fakta Menarik Dibalik Lagu Baru PSY

Posted: 27 Apr 2013 03:00 AM PDT




Sumber

Unik!! Mesin ini Boleh Cuci Buku Tanpa Menggunakan Air

Posted: 27 Apr 2013 02:00 AM PDT




Sumber 

Aksi Justin Bieber Palsu Tipu Ribuan Penggemar dan Staff Hotel

Posted: 27 Apr 2013 01:00 AM PDT




Sumber

Bukti lelaki juga penuh sifat kasih sayang

Posted: 27 Apr 2013 12:30 AM PDT







Inilah fesyen yang menjahanamkan diri

Posted: 27 Apr 2013 12:00 AM PDT

Kalau macmni cara berpakaian baik tak payah pakai baju lansung...


Ganas betul awek brother ni..

Posted: 26 Apr 2013 11:30 PM PDT


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu