Isnin, 15 April 2013

borak kosong

borak kosong


Gara-gara I Do, Pasangan Ini Terpaksa Menikah Dua Kali

Posted: 15 Apr 2013 09:30 PM PDT

Dalam sehari, pasangan muda ini terpaksa menikah dua kali lantaran sang paderi lupa menyuruh mereka untuk mengucapkan kalimat 'I Do'. Kelly Sweetman dan Nathan rees yang berusia 25 tahun, harus mengulang kembali prosesi pernikahan untuk mengesahkan pernikahan mereka.



1 jam setelah pesta berlangsung, pihak perencana pernikahan mendadak meminta pasangan muda tersebut untuk mengulang pengikatan janji. Dikatakan oleh Nathan, sewaktu mereka melakukan prosesi sebelumnya, memang ada yang aneh, yakni sang paderi langsung memintanya untuk menyematkan cincin di jari isterinya pasca membaca janji.

Para tamu pun sempat kehairanan kerana kata 'I Do' belum sempat terucapkan dan mereka sudah disahkan jadi suami-isteri. Kemeriahan pun berlangsung dan menutupi keanehan tersebut hingga akhirnya pihak panitia menyadari kesalahannya, seperti dikutip dari Dailymail.

Altar yang sudah dibongkarpun kembali didekorasi dan pengantin kembali dipersiapkan. Pesta yang berlangsung di sebuah pantai di Cyprus, Kepulauan Mediterania ini berlangsung meriah. Sang pengantin baru pun terkejut kerana mereka tak hanya menikah sekali, namun juga dua kali tanpa harus membayar lagi.

Kesalahan paderiu dilihat mereka sebagai sesuatu yang tak terlupakan. Selain para tamu mendapatkan lebih banyak minuman, mereka juga memberikan sebuah memori pernikahan yang unik. Nathan yang bertemu Kelly lewat facebook dua tahun lalu pun mengatakan bahwa ia tidak keberatan mencium dan mengikat janji berkali-kali dengan isterinya.

sumber: wolipop

Erti Mimpi Se*s dengan Rakan Kerja

Posted: 15 Apr 2013 09:00 PM PDT


detail berita
Nikmatnya bercinta (Foto: Google)
BERMIMPI, boleh jadi Anda sering mengalaminya. Namun, mimpi Anda kali ini sungguh berbeda, bercinta atau berhubungan seks dengan rakan kerja. Apa artinya?

Bermimpi tentang seks boleh menyenangkan, boleh juga menyeramkan. Menurut penelitian yang dilakukan oleh Dream and Nightmare Laboratory di University of Montreal, lapan peratus mimpi kita berisi konten seksual (meskipun lelaki dilaporkan bermimpi tentang seks jauh lebih sering daripada wanita).

Guna membantu menemukan arti mimpi seks Anda, Cosmopolitan dibantu ahli berusaha memecahkan mimpi seks.

Bercinta dengan mantan pasangan

Loewenberg mengatakan bahawa alasan paling umum kita bermimpi dengan mantan karena mungkin perlu menghidupkan kembali kegembiraan dalam kehidupan intim saat ini, terutama jika hubungan kita saat ini menjadi agak terlalu rutin atau kering.

Bercinta dengan rakan kpejabat

Jika Anda tidak punya perasaan khusus kepada rakan kantor di mimpi itu, berarti bahwa Anda perlu untuk berkolaborasi, bekerja sama atau belajar dari orang itu untuk maju, kata Loewenberg.

Bercinta dengan bos

Ini bukan tentang apakah Anda menyukai bos Anda atau tidak, melainkan tentang apa yang dia wakili, kata Loewenberg. Mimpi ini memberitahu Anda bahwa sudah waktunya mengambil alih atau bertanggung jawab, Anda perlu menjadi bos.

Orgy

Bercinta dengan banyak orang boleh menandakan hasrat seksual yang dipendam, menurutDreamMoods.com. Tapi mimpi ini tidak ada hubungannya dengan seks sama sekali. Ini boleh berarti bahwa Anda perlu menyusun ulang prioritas waktu dan energi yang Anda habiskan

Seniman Buat Patung dari Ribuan Butang

Posted: 15 Apr 2013 08:30 PM PDT


Foto: Daily Mail
Foto: Daily Mail
MIAMI - Seorang seniman bernama Agusto Esquivel membuat sebuah karya seni yang unik dari ribuan butir kancing atau butang. Esquivel membuat seni patung dari bentuk Monalisa sampai bentuk kamar mandi.

Esquivel menggunakan ratusan ribu kancing untuk membuat setiap potongan-potongan unik dari karya seninya. Kancing-kancing itu dicat satu per satu kemudian dibiarkan kering sebelum digantung di rak dan mulai dibentuk.

Seniman berusia 36 tahun ini telah membuat banyak patung bergantung, seperti gambar Mona Lisa, piano, ayunan, sampai mesin penjual otomatis.

Esquivel menghabiskan waktu sekitar satu bulan setengah untuk membuat satu karya uniknya ini.

Proses pembuatan karya seni ini dimulai dengan membuat kotak akrilik dengan banyak lubang untuk menggantungkan ribuan kancing tersebut. Kemudian kancing-kancing itu diwarnai sesuai keinginan dan menunggu kancing itu kering sebelum memulai membuat bentuk yang diinginkan.

"Saya suka idea ini, sesuatu yang tampak padat dan berat, tapi sebenarnya ringan dan rapuh jika disentuh," kata Esquivel, seperti dikutip dari Daily Mail.

"Teknik ini boleh berubah-ubah pada setiap bentuk yang ingin dibuat. Saya ingin orang-orang membeli kancing yang terlihat unik dan mahal. Saya juga tidak tahu mengapa saya memilih kancing sebagai objek karya seni saya. Saya menemukan banyak sejarah dibelakang sebuah kancing dan itu sangat menarik," jelas seniman asal Miami, Amerika Serikat (AS) ini.

Ada Parfume Wangi Mayat Hidup

Posted: 15 Apr 2013 08:00 PM PDT


Parfum zombie (Foto: Orange)
Parfum zombie (Foto: Orange)
NEW YORK – Sebuah perusahaan parfume di Amerika Syarikat (AS) melancarkan sebuah parfume dengan aroma mayat hidup atau yang biasa dikenal dengan zombie. Parfume unik ini sontak membuat heboh warga AS.

Seperti diketahui setiap produk parfume menampilkan aroma yang harum, segar dan pastinya banyak orang yang menyukainya.

Namun perusahaan Demeter Fragrance Library mengeluarkan produk parfum yang unik. Mereka membuat produk parfum beraroma mayat hidup.

Perusahaan yang berbasis di New York Amerika Serikat (AS) ini mengkombinasikan antara daun kering, jamur, lumut, dan ampas dari anggur untuk membuat parfum unik ini.

Parfum beraroma zombie ini mendapatkan respon yang positif dari para pelanggan di situs rasmi milik Demeter. Seperti yang ditulis pengguna internet bernama Oner, yang mengatakan bahwa wangi dari parfum ini sangat menarik.

"Pada semburan pertama saya seperti memakai muntah di tempat umum. Ketika semburan kedua seperti wangi di ruang bawah tanah. Tapi, wangi ini sangat menarik," tulis Oner, seperti dikutip Orange, Isnin (15/4/2013)

Masih ada harapan

Posted: 15 Apr 2013 07:30 PM PDT


New Delhi: Sebuah hospital swasta utama India menawarkan bantuan memeriksa bayi perempuan berusia 18 tahun yang menderita penyakit menyebabkan kepalanya membesar lebih dua kali ganda.
Tawaran itu memberi harapan baru untuk Roona Begum yang menderita hydrocephalus sejenis penyakit menyebabkan cairan berkumpul di otaknya dibedah segera bagi menyelamatkan nyawanya. Penderitaan Roona yang tinggal di kawasan pedalaman negeri Tripura dikesan minggu lalu.

Keluarganya terlalu miskin untuk membayar rawatan bagi mengatasi masalah itu lebih awal.
Jangkitan menyebabkan kepala Roona membengkak sehingga 91 sentimeter.

Ekoran siaran gambar Roona, beberapa pihak tampil untuk membantu keluarga terbabit dengan menawarkan derma.

Sebuah laman sesawang khas untuk mengumpul dana juga dibuka. Pakar pembedahan saraf India, Sandeep Vaishya berkata, dia akan memeriksa keadaan Roona bagi memastikan sama ada pembedahan boleh dilakukan atau tidak.

Foto

Ketua Jabatan Pembedahan Saraf Hospital Fortis itu berkata, jika keadaan mengizinkan, Roona akan diterbangkan ke New Delhi untuk dirawat. "Kami akan menjalankan pemeriksaan untuk melihat keadaan otaknya.

"Saya harap kami dapat membedah Roona dan mengurangkan tekanan dialami otaknya," katanya. Hospital Fortis mempunyai sebuah yayasan kebajikan yang sering menjalankan pembedahan amal tanpa dikenakan bayaran. Sebelum ini, bapa Roona, Abdul Rahman, 18, berkata dia tidak berharap anaknya pulih seperti sepatutnya.
"Hanya keajaiban dapat menyelamatkan Roona," katanya. - AFP
sumber : mymetro

Aksi pencuri komputer riba dirakam CCTV

Posted: 15 Apr 2013 07:00 PM PDT


Kajang: Polis sedang mengesan seorang lelaki dipercayai terbabit dalam kes pecah masuk Pusat Khidmat Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Semenyih, 7 April lalu.
Hasil siasatan polis, rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan itu sempat merakam pergerakan dua lelaki.

Ketua Polis Daerah Kajang Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, polis menjalankan siasatan dalam usaha memburu suspek berdasarkan rakaman CCTV yang diperoleh.
Berikutan itu, orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai suspek menghubungi Inspektor Azrul di talian 012-8372793 atau Ibu Pejabat Daerah Kajang (IPD) talian 03-89114222. Harian Metro Isnin lalu melaporkan lebih 52 unit komputer riba jenama HP dan Acer dicuri selepas pusat khidmat itu dipecah masuk membabitkan kerugian lebih RM50,000
sumber : mymetro

Suami merajuk lari masuk kubur Cina

Posted: 15 Apr 2013 06:30 PM PDT


Georgetown: Gara-gara cemburukan isteri yang kerap bertemu sepupu lelakinya, seorang suami merajuk dan membawa diri dengan memilih tanah perkuburan Cina Batu Lanchang, di sini, untuk menenangkan fikirannya, awal pagi kelmarin.
Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 1 pagi, pasangan terbabit bertengkar apabila mengetahui isterinya itu kerap bertemu sepupu lelakinya sebelum ini.

Menurut sumber, ketika itu pasangan suami isteri berusia lingkungan 30-an itu dan anak mereka baru pulang dari makan malam dan ketika berada dalam kereta berlaku salah faham serta pertengkaran antara mereka.
"Lelaki terbabit dikatakan berang dan cemburu dengan perbuatan wanita terbabit.

"Ketika pertengkaran itu, lelaki berkenaan secara tiba-tiba memberhentikan keretanya di kawasan perkuburan Cina," katanya.

Menurutnya, lelaki terbabit kemudian terus keluar dan berlari meluru masuk ke kawasan perkuburan meninggalkan isteri dan anaknya.
"Perbuatan lelaki itu turut dilihat pasukan peronda polis komuniti (CP) dan mereka yang khuatir lelaki itu kemungkinan mahu melakukan perkara buruk kemudian melancarkan gerakan mencari.

"Selain itu, mereka juga turut melaporkan kejadian kepada polis serta pasukan keselamatan lain, namun selepas dua jam mencari lelaki terbabit gagal ditemui," katanya. Menurut sumber, selepas dua jam lelaki berkenaan akhirnya ditemui dan dia memberitahu terpaksa bersembunyi dalam gelap selepas melihat polis dan orang ramai mencarinya.
"Lelaki berkenaan mendakwa dia sebenarnya malu apabila melihat ramai pasukan keselamatan melakukan gerakan mencarinya sekitar kawasan perkuburan terbabit.

"Bagaimanapun, dia yang sudah tidak tahan berada dalam kawasan perkuburan itu terpaksa keluar dan menyerah diri sebelum dibenarkan pulang oleh anggota polis," katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Timur Laut Asisten Komisioner Gan Kong Meng, ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu, namun enggan mengulas lanjut kerana tiada laporan polis dibuat.
sumber : mymetro

Cucuran air gagal bunuh bayi

Posted: 15 Apr 2013 06:00 PM PDT


Foto

Port Dickson: Seorang remaja perempuan bukan saja bertindak kejam dengan membuang bayi dipercayai baru dilahirkannya ke dalam lubang tandas, malah cuba melemaskan insan kecil itu dengan membuka paip air dalam kejadian di Dataran Sri Kemang, dekat sini, petang semalam.
Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 3 petang itu, suspek dikatakan bersahaja keluar dari tandas awam dan sempat menoleh ke arah penjaga tandas yang menegurnya sama ada dia dalam haid selepas melihat seluarnya berdarah.
Mujur seorang wanita yang menggunakan tandas bersebelahan menyedari kejadian itu selepas melakukan pemeriksaan sejurus mendengar tangisan bayi berkenaan.

Wanita itu kemudian memaklumkan penemuan bayi berkenaan kepada suaminya sebelum mereka membuat laporan polis.

Penjaga tandas, Norfiah Norman, 46, berkata, dia dimaklumkan oleh wanita berusia 30-an itu mengenai penemuan seorang bayi perempuan di dalam lubang tandas dan hampir kelemasan.
sumber : mymetro

Budak maut sampah meletup

Posted: 15 Apr 2013 05:30 PM PDT


Foto
Baling: Seorang kanak-kanak berusia empat tahun terbunuh selepas tubuhnya melecur teruk akibat terkena letupan sewaktu melihat keluarganya membakar longgokan sampah di kuarters Klinik Kesihatan Kuala Ketil, dekat sini.
Kejadian berlaku jam 6 petang kelmarin dan mangsa, Amar Farhan Saiful Azhar yang dirawat di Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH), Sungai Petani, disahkan meninggal dunia jam 12 tengah hari semalam.
Difahamkan, sebelum kejadian mangsa bersama kembarnya dan kakak mereka berumur enam tahun dikatakan melihat seorang daripada anggota keluarga membakar sampah.

Seorang jiran yang enggan dikenali berkata, tiba-tiba berlaku letupan dan Amar Farhan yang duduk paling dekat dengan longgokan sampah yang dibakar terus disambar api menyebabkan hampir seluruh tubuhnya melecur.

"Saya tidak pasti apa punca letupan itu berlaku, mungkin dalam longgokan sampah itu ada tin mengandungi aerosol yang digunakan untuk menghalau nyamuk atau mungkin juga ada bahan gas lain yang boleh meletup," katanya.
sumber:mymetro

Para Muslimah Lancarkan Akaun Facebook Melawan Femen

Posted: 15 Apr 2013 05:00 PM PDT

Muslimah dunia membuat akaun Facebook untuk melawan aksi bogel aktivis Femen bernama "Muslim Women Againts Femen. Muslimah Pride Day" atau "perempuan muslim melawan Femen. Hari harga diri muslimah".

Para muslimah yang bergabung di halaman Facebook ini memprotes aksi Femen "Topless Jihad Day " atau "Hari Berjihad Telanjang" yang dimotori oleh aktivis Femen asal Tunisia Amina Tyler. Mereka juga mengklaim bahwa Femen adalah Islamfobia dan imperialis.

Pengurus halaman Facebook ini mengajak para muslimah di seluruh dunia untuk mengunggah foto mereka mengenakan jilbab. Hal ini sebagai bukti bahwa jilbab tidak akan mengurangi kecantikan perempuan muslim dan menjadi lebih terhormat dibandingkan para wanita yang mengumbar aurat.
Muslimah lawan Femen
Beberapa foto menampilkan wanita mengenakna jilbab dengan membawa tulisan "Ketelanjangan TIDAK membebaskan saya dan saya TIDAK perlu diselamatkan" dan "Jilbab adalah hak saya".

Akun Facebook ini juga mendapat dukungan dari non-Islam. "Namun menanggalkan pakaian justru membuat banyak orang melecehkan mereka dan mereka tidak terlihat cerdas," ungkap Laura Keating, perempuan Yahudi yang mendukung aksi para muslimah ini.

Comel foto bayi ini

Posted: 15 Apr 2013 04:00 PM PDT


Imut dan Lucu, Pose Bayi Tidur Bersama Anjing Bulldog
Pose bayi dengan anjing @huffingtonpost/lovablefrenchies.com

Foto bayi lucu dengan beberapa anak anjing bulldog menjadi berhasil menjadi pemenang kontes Cutest Dog And Baby Photo.

5 Rahsia Berpose Se*si Ala Selebriti

Posted: 15 Apr 2013 09:45 AM PDT


5 Rahasia Berpose Seksi Ala Selebriti
Berpose seksi ala selebriti @hdwallpapers-desktop.com

Sebahagian besar para wanita ingin terlihat seksi saat berpose di depan kamera, beberapa wanita bahkan meniru gaya selebriti untuk terlihat seksi.

Namun, yang menjadi gaya selebriti selalu terlihat seksi bukan dari gaya pakaian namun didukung dengan cara mereka berpose.

Berikut 5 rahsia berpose seksi ala selebriti, seperti dilansir dari inilah.

Berdiri tegak
Untuk terlihat langsing di foto, kalian harus memberikan ilusi agar tubuh tampak lebih tinggi. Caranya berdiri tegak. Posisikan tubuh dengan benar, dan jangan membungkuk.

Senyum menawan
Jangan ragu untuk mengembangkan senyum atau menampilkan perasaan terbaik saat berhadapan dengan bidikan kamera.

Tatapan menggoda
Untuk menimbulkan kesan menggoda dan misterius, kalian bisa berpura-pura membayangkan kamera sebagai pria incaran. Cobalah berpose dengan kesan berbalik dan melihat ke belakang.

Letakkan tangan di pinggul
Saat Anda meletakkan tangan di pinggul, fokus pandangan orang yang melihat foto akan tertuju pada lingkaran terkecil dari tubuh. Hal ini membuat kalian lebih langsing dan seksi.

Silangkan kaki
Cubalah silangkan kaki saat berpose. Dengan menyilangkan kaki akan membuatnya terlihat lebih kecil dan memberikan ilusi bentuk jam pasir pada tubuh Anda.

Sudah siap berpose seperti para selebriti?

Wanita Yang Sial Kerana Ke-Se*y An Nya

Posted: 15 Apr 2013 09:45 AM PDT


Memiliki tubuh seksi tidak selamanya menggembirakan, padahal memiliki tubuh yang seksi adalah idaman hampir semua wanita. Buktinya ke tujuh wanita ini mendapatkan nasib Sial kerana tubuhnya yang dianggap terlalu seksi.
Ini adalah Debrahlee Lorenzana karyawati CitiBank yang dipecat kerana dianggap terlalu seksi.
 
Bernama Geisy Arruda seorang mahasiswi asal Brasil yang di keluarkan dari kampusnya karena dianggap berpakaian teramat seksi (rok mininya)
 
Adalah Kyla Ebbert seorang pramugari Southwest Airline yang ditolak untuk terbang kerana berpenampilan sangat seksi dan berpakaian provokatif mengundang kontroversi yang melihatnya
 
Zafan Wan 22 tahun seorang Polis di Inggris harus dipecat kerana dianggap terlalu seksi dalam bertugas
 
Melissa Theuriau seorang pembaca berita di salah satu TV Perancis harus dipecat kerana terlalu seksi
 
Artis seksi Megan Fox harus di cekal fotonya dari 2 website ternama AskMen.com dan Asylum.com kerana dianggap terlampau hot dan seksi

Kerana dapat 400,000 followers di Twitter sanggup gadai maruah

Posted: 15 Apr 2013 09:15 AM PDT

Pemenang America's Next Top Model, Adrianne Curry mengunggah foto bugilnya saat berada di dalam kolam renang di akun Twitter pribadinya.

Dilansir dari TheSun, Adrianne memposting foto toplessnya tersebut untuk merayakan bahwa dirinya telah memiliki 400.000 follower di akun Twitter @AdrianneCurry. Boleh jadi foto ini semakin membuat followernya bertambah drastis.

Andrianne Curry bugil di twitter

Andrianne Curry adalah model pertama yang berhasil memenangkan America's Next Top Model.
Dalam foto tersebut, model biseksual ini terlihat duduk di dasar kolam tanpa mengenakan pakaian sehingga mempamerkan payudara indahnya.

Pay*dara semakin besar tapi masih taknak pakai bra

Posted: 15 Apr 2013 09:00 AM PDT


Hamil membuat tubuh Kim Kardashian semakin besar, termasuk payudaranya. Namun, hal ini tidak mengubah cara berpakaian Kim Kardashian, dirinya tetap mengenakan pakaian seksi dan ketat.
Bahkan kalin, kekasih Kanye West tidak mengenakan bra saat melintas di jalanan Beverly Hills pada Rabu (10/3) lalu. Kim tampak mengenakan baju black mullet.

Puting payudara Kim Kardashian terlihat
Meski mengenakan baju yang tidak terbuka, puting payudaranya terlihat kerana dirinya tidak mengenakan bra. Hal ini menjadi sasaran paparazzi yang berada disana.

Meski begitu, bintang reality Keeping Up With The Kardashians ini tetap percaya diri dan tersenyum.

Kim Kardashian diperkirakan akan melahirkan bulan Julai mendatang.

Lukisan Cantik Diatas Telapak Tangan

Posted: 15 Apr 2013 08:00 AM PDT




Sumber 

Miss Plastic, Pertandingan Untuk Para Wanita yang Menjalani Operasi Plastik

Posted: 15 Apr 2013 07:00 AM PDT




Sumber 

Baru Berusia 6 Tahun Sudah Sukses Bisnis Perhiasan dan Jadi Kaya

Posted: 15 Apr 2013 06:00 AM PDT


Isabella Barret bukan gadis cilik biasa. Di usianya yang baru enam tahun, ia sudah menjadi miliuner. Berkat menang kontes kecantikan, tampil di TV dan memiliki perhiasan dan make-up membawanya menjadi anak kecil kaya dengan kehidupan yang mewah. Ini dia, baru berusia 6 tahun sudah sukses bisnis perhiasan dan jadi jutawan berikut ini :


Sumber

Telan Barang untuk Sembunyikan Barang Curian

Posted: 15 Apr 2013 05:00 AM PDT


Bingung menyembunyikan dimana sebuah barang curian, Ronald Perley malah menelannya supaya nggak ke-'detect'. Ya, ketika itu Ronald masuk ke dalam sebuah toko perhiasan. Setelah diketahui petugas keamanan, ia pun kemudian menelannya untuk menyembunyikan barang bukti.
Wilfredo Gonzalez-Cruz
Seorang karyawan kedai yang memerhatikan Ronald langsung menelefon polii. Bersamaan dengan itu, sang karyawan melihat Ronald memasukkan jarinya kedalam mulut untuk menelan cincin bukti pencurian.
Ketika polisi datang, Ronald pun menyangkal pencurian itu. Tapi setelah melihat rakaman yang terjadi di CCTV, sang pelaku pun tak boleh mengelak dan terpaksa mengikuti prosesi penggeledahan dengan sinar X di rumah sakit. Dan benar saja, pada perut lelaki 52 tahun itu terdeteksi adanya cincin berlian.

Jangan Pernah Cari Masalah dengan Para Perempuan Cantik Ini

Posted: 15 Apr 2013 04:00 AM PDT

Para perempuan ini adalah lulusan universiti yang direkrut untuk menjadi bodyguard. Mereka melakukan pelatihan di Beijing.







Begini Bentuk Rahim dan Uterus Jika Perempuan Punya Dua Kelam*n (Foto)

Posted: 15 Apr 2013 03:00 AM PDT

Seorang perempuan bernama Hazel Jones berusia 27 tahun asal Buckinghamshire, Inggris, mengaku kehilangan keperawanan dua kali. Ini disebabkan kerana ia mengalami keadaa  yang disebut Uterus Didelphys. Demikian dilansir Daily Mail.

Uterus Didelphys adalah sebuah koeadaan di mana ia memiliki dua *****a, dua uterus dan serviks yang terpisah.

Dalam wawancaranya dengan stesen televisi ITV di acara This Morning, ia mengaku merasa nyaman dengan kondisinya meskipun ia harus kehilangan keperawana dua kali.

"Saat saya tahu keadaan itu, saya mengatakannya kepada semua orang," ujarnya kepada pembawa acara This Morning, Holly Willoughby dan Phillip Schofield.



"JIka perempuan ingin melihat sesuatu, hal ini bukanlah sesuatu yang dianggap memalukan," jelas Jones lagi. Ia pergi ke dokter setelah sang kekasih mengaku ada yang berbeda di wilayah organ genitalnya saat bercinta.

Saat bercinta dengan sang kekasih ia merasakan sangat tidak nyaman namun tak ada efek negatifnya. Ia menolak operasi kerana khawatir akan meninggalkan bekas yang cukup dalam.

"Saya sering merasakan sakit saat haid dan kini saya tahu mengapa hal itu terjadi kerana saya memiliki dua rahim. Jadi, saat hamil nanti saya harus hati-hati agar tak hamil di rahim yang lain," jelasnya.

Ini Akibatnya Kalau Datuk 84 Tahun Bawa Kereta (Foto)

Posted: 15 Apr 2013 02:00 AM PDT

Musim judi memang sedang marak di Inggris namun keberuntungan sepertinya sedang tak berpihak pada para penjudi ini setelah seorang datuk berusia 84 tahun melanggar lokasi tempat menonton pertandingan bola di Ladbrokes branch in Sheldon, Birmingham, Inggris.

Si datuk sedang berusaha memundurkan keretanya namun menghentam tempat lokasi judi saat sejumlah petaruh duduk menonton pada pukul setengan tiga siang di Leicester.





Foto: Hindari Najis Lelaki Yahudi Bungkus Diri Dengan Plastik Semasa Di Dalam Kapal Terbang

Posted: 15 Apr 2013 01:00 AM PDT



Sebuah foto yang memperlihatkan seorang penumpang pesawat terbungkus plastik di kerusi penumpang menyebar dengan cepat di internet. Seperti dilansir DailyMail.co.uk, penumpang pesawat itu mengenakan pakaian berwarna hitam dan terlihat menunduk di dalam bungkusan plastik bening berwarna putih sementara penumpang lain yang duduk di belakangnya berusaha melihatnya. Foto yang pertama kali diunggah di Reddit pada Kamis (11/4) ini disebut memperlihatkan seorang pria Yahudi Ortodoks yang disebut Kohein, keturunan pendeta religius Israel kuno, yang dilarang terbang di atas pekuburan. Menurut Rabi Jeffrey W. Goldwasser yang menulis artikel di About.com dalam komunitas ortodoks dan konservatif, Kohanim – bentuk jamak dari Kohein – diharapkan dapat menghindari kontak dengan mereka yang telah meninggal, termasuk dilarang mengunjungi pekuburan kecuali untuk menghadiri pemakaman keluarga dekat. 

Dalam hal ini, solusi yang diambil penumpang pesawat itu adalah menggunakan beg plastik sebagai penghalang antara kohein dan tumah, atau kenajisan. Namun, solusi ini tak sepenuhnya disetujui oleh mereka yang menganut kepercayaan Yahudi Ortodoks. Solusi lain yang ditawarkan adalah penerbangan yang mengangkut orang-orang ini boleh mencari rute baru untuk menghindari pekuburan. Penumpang juga boleh diinformasikan terlebih dahulu bila ada jasad yang ikut diterbangkan bersama pesawat di kargo.


Namun biasanya pihak penerbangan menolak penumpang yang menggunakan plastik kerana berbahaya bagi keselamatan mereka sendiri. Jika terjadi sesuatu, mereka tak bisa meraih dan menggunakan masker oksigen secepatnya kerana terhalang plastik. Ada pertanyaan yang mencuat tentang pemakaian plastik. Bagaimana mereka boleh bernafas dalam plastik, sebab menurut koran Yahudi YatedNe'eman, lubang pada plastik boleh menggagalkan usaha pembatasan antara kenajisan dan orang tersebut. 

Kepala BAYI ini terus menerus MEMBENGKAK

Posted: 15 Apr 2013 12:30 AM PDT


Seorang budak perempuan berusia 16 bulan, Runa Begum menghidap penyakit kepala membesar sehingga kepada saiz yang tidak normal di Kampung Jirania Khola di negeri Tripura, India semalam.Menurut ibunya, Fatima, otak Begum mengandungi banyak cecair sehingga mengakibatkan kepalanya membesar sejak dilahirkan.

Beliau berkata, doktor-doktor di kampungnya gagal untuk menyembuhkan anaknya itu.Bapa Begum, Abdul Rehman yang bekerja di sebuah kilang bata berkata, masalah kewangan keluarganya menyebabkan mereka gagal untuk menemui doktor pakar.-Kosmo







Foto telan*ang yang buat lelaki muntah melihatnya

Posted: 15 Apr 2013 12:00 AM PDT

Ada saja kelakuan bapok ini, dengan menggunakan pisang dan sawi putih dia beraksi di depan kamera. Pisang dan dan sawi putih yang dibawanya digunakan untuk mentupi kemaluannya. Laki-laki normal tentu akan muntah-muntah jika melihat aksi para bencong seperti ini, walaupun mereka berpose sexy.

Foto Telanjang Yang Membuat Laki-Laki Muntah

Foto Telanjang Yang Membuat Laki-Laki Muntah

Foto Telanjang Yang Membuat Laki-Laki Muntah

Foto Telanjang Yang Membuat Laki-Laki Muntah

Foto Telanjang Yang Membuat Laki-Laki Muntah

Foto Telanjang Yang Membuat Laki-Laki Muntah

Foto Telanjang Yang Membuat Laki-Laki Muntah

Foto Telanjang Yang Membuat Laki-Laki Muntah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu