Rabu, 30 November 2011

:: MYARTIS.COM ::

:: MYARTIS.COM ::


"BUKAN BEKAS KPN" - JOJIE KAMARUDDIN

Posted: 29 Nov 2011 08:34 AM PST


Isu perkahwinan Syella Kamaruddin dengan jejaka misteri terus hangat diperdebatkan di dunia maya dengan pelbagai andaian tersendiri. Apa yang lucu, ada yang mendakwa suami Syella adalah bekas ketua polis negara dan ada juga pihak yang mendakwa kononnya suami Syella seorang dato 'gila golf'.

Namun mengenai tekaan 'tangkap muat' melibatkan bekas ketua polis negara... ia telah disangkal oleh seorang individu yang mendakwa keluarga kepada Syella. Katanya melalui laman facebook menggunakan nama Jojie Kamaruddin, dakwaan tersebut tidak benar sama sekali dan ia hanya fitnah yang menambah dosa.

Klik untuk imej besar...



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

PERKAHWINAN VENESSA CHONG & MOOTS PS

Posted: 29 Nov 2011 07:03 AM PST


Melihat perkahwinan ini, teringat myartis pada iklan ala 1 Malaysia yang melibatkan keluraga Cina dan India yang menyebut nama 'mutusamy kalarupiah anne'! Iklan tersebut memang menyentuh perasaan sesiapa sahaja yang ingin hidup harmoni dalam negara berbilang bangsa.

Nah sekarang perkahwinan antara Vanessa Chong (kakak Vince AF1) dan Moots dari Pop Shuvit ini merupakan contoh terbaik ke arah penyatuan bangsa. Upacara perkahwinan tradisional India yang diadakan di Dewan Kalamandabam di Brickfields dan perkahwinan Kristian yang diadakan di Bali telah menyatukan dua jiwa.

Lebih menarik, acara perkahwinan itu turut dimeriahkan oleh tetamu dari pelbagai negara seperti UK, Jerman, Australia, Hong Kong, Thailand, Jepun, Filipina dan Singapura.

Untuk Vanessa dan Moots, selamat berbahagia myartis ucapkan..!

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ANANG LAMAR ASHANTY ATAS KAPAL

Posted: 28 Nov 2011 02:55 PM PST


Penyanyi Ashanty menerima kejutan besar ketika bercuti di Beijing, China apabila kekasihnya Anang Hermansyah (Bekas suami Krisdayanti) melamarnya untuk berkahwin. Difahamkan, percutian tersebut turut disertai oleh anak Anang iaitu Aurelle dan Azriel.

"Waktu itu saya sedang berbual dengan Aurelle dan tiba-tiba dia (Anang) datang dan menghadiahkan cincin kepada saya," kata Ashanty dipetik sebagai berkata kepada media.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

7 HARI KAHWIN - HATTAN NAFI BERCERAI

Posted: 28 Nov 2011 12:54 PM PST


Disebabkan gosip 'terlampau' seorang wartawan hiburan akhbar arus perdana yang mendakwa penyanyi Hattan sudah bercerai talak tiga selepas hanya berkahwin tujuh hari, Hattan akhirnya 'meletop' dan menyembur kembali wartawan terbabit.

Kata Hattan, meskipun wartawan 'gemuk pendek' itu tidak menyebut namanya secara terang, namun dia dapat merasakan ia ditujukan kepadanya.

Hattan nafi bercerai - klik untuk imej besar...

Photo The Photographer

<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu