Isnin, 21 November 2011

:: MYARTIS.COM ::

:: MYARTIS.COM ::


WAJAH 'SUAMI' SYELLA KAMARUDDIN

Posted: 21 Nov 2011 10:01 AM PST


Setelah puas berteka-teki apabila segelintir blogger enggan mendedahkan wajah suami Syella Kamaruddin atas 'permintaan' artis itu sendiri, akhirnya seorang insan telah menghantar sekeping gambarnya melalui email.

Meskipun idenditi suami Syella yang bertaraf jutawan itu masih belum dikenal pasti, namun ia sudah memadai bagi kami yang hanya makan roti canai 'banjir'.

Istimewa untuk pelawat myartis... jom kita tatap wajah yang menimbulkan kontroversi ini apabila Syella terpaksa bersanding seorang diri. Pada Syella, maaf... sebab kami tiada apa-apa perjanjian dengan anda! Bak kata Amir Raja Lawak, "I'm sorry..!!"

Siapakah gerangannya..??
Jawapannya selepas anda klik link di bawah..


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BILA SYELLA KAHWIN DENGAN 'HALIMUNAN'

Posted: 21 Nov 2011 12:09 AM PST


Apakah persamaan dan perbezaan antara perkahwinan anak Prince Charles iaitu Prince William dan artis tempatan kita Syella Kamaruddin? Jawapannya ialah baju yang dipakai oleh suami Syella persis seperti baju yang dipakai oleh Prince William. Kelassss gitu..!!

Bagaimanapun, perbezaan perkahwinan Syella yang dikatakan bernilai RM 15 juta dengan hadiah sebuah banglo dan sebuah kereta mini-cooper amat ciput jika dibanding dengan Prince William yang beratus kali ganda nilainya. Selain itu, Syella nampaknya kalah teruk apabila identiti suaminya terpaksa disorok darpada pengetahuan umum atas sebab-sebab 'tertentu'.

Aikkk... suamipun nak sorok identiti? Tua sangat ke... atau mungkin takut isteri-isteri lain marah khot?

Kiranya Syella adalah artis pertama yang memecah rekod industri hiburan apabila bersanding dengan suami 'halimunan'. Memang pelik tapi benar!

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

24 GAMBAR NOSTALGIA LISA SURIHANI

Posted: 20 Nov 2011 06:23 PM PST


BIODATA:
Nama sebenar: Lisa Surihani Mohamed
Tarikh lahir: 23 Mac 1986
Tempat lahir: Kuala Lumpur
Ayah: Allahyarham Mohamed Mahbob
Ibu: Siti Amira Ahmad
Keluarga: Anak keempat daripada lima beradik
Kerjaya: Model, pelakon

Pelakon kacukan Melayu/Bugis ini dilahirkan di Kuala Lumpur pada 23 Mac 1986. Lisa adalah anak perempuan tunggal daripada lima beradik dan dia adalah anak keempat.

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

EZLYNN 'HI HI BYE BYE' KAHWIN PENGURUS

Posted: 20 Nov 2011 11:36 AM PST


Memang ramai artis dan selebriti kita yang bernikah dengan hanya sekali lafaz!

Antaranya ialah penyanyi terkenal dengan lagu 'Hi Hi Bye Bye' Ezlynn, 30, yang kini sah bergelar isteri kepada Adam Fahmy Shamsudin, 35, yang juga pengurus peribadinya semalam dengan hanya sekali lafaz sahaja.

Ezlynn menerima wang hantaran sebanyak RM 20,020.20, mas kahwin RM 80, beserta lima dulang hantaran dan membalas dengan tujuh dulang hantaran.

Untuk info, Ezlynn dan Adam mula berkenalan pada tahun 2005. Jari manisnya disarungkan sebentuk cincin jade yang dibeli Adam di salah sebuah kedai di Phi Phi Island, Thailand dalam keadaan tergesa-gesa baru-baru ini.

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

LAGI GAMBAR2 PERNIKAHAN MICHELLE & DEQWAN

Posted: 20 Nov 2011 10:32 AM PST


Ikan di laut, asam di darat... dalam periuk bertemu jua!

Demikianlah diibaratkan antara Dalili Michelle Wee Abdullah (Wartawan Melodi TV3) dan Tengku Naharuddin atau Deqwan (Remaja TV9) apabila melangsungkan pernikahan mereka semalam. Batas agama dan bangsa bukan satu halangan dalam cinta, kerana bila hati sudah suka... semuanya indah belaka!

Ayuh kita lihat lapan lagi gambar-gambar menarik majlis pernikahan Dalili dan Deqwan yang berlangsung di Duchess Place, Jalan Ampang, Kuala Lumpur.

Klik untuk imej besar...



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu