Sabtu, 19 November 2011

:: MYARTIS.COM ::

:: MYARTIS.COM ::


GAMBAR SANA SINI - TOMOK DI LONDON

Posted: 18 Nov 2011 01:15 PM PST


"Salam dari london.... Alhamdulillah, to​mok selamat sampai di sini semalam... hope korang semua sihat-sihat di sana... i love you guys," ujar Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan.

Difahamkan, Tomok berada di Kota London membuat shooting muzik video bersama band 'One Night Only' untuk lagu 'Buka Semangat' kempen yang dianjurkan oleh coca-cola dan Media Prima.

"Sesungguhnya saya rasa teruja dan berterima kasih kepada semua yang terlibat, perkara ini memang tidak dijangka sama sekali apatah lagi dibawa ke sana dan bekerjasama dengan artis-artis antarabangsa.

Tomok di London - klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

AKHIRNYA DEMI MOORE MINTA CERAI

Posted: 18 Nov 2011 12:43 PM PST


Bak pribahasa, 'bagai layang-layang putus tali'... iaitulah yang bakal berlaku terhadap Aktres Demi Moore yang akhirnya membuat keputusan menfailkan penceraiannya dengan Ashton Kutcher. Ashton dikatakan curang baru-baru ini apabila mengadakan hubungan seks dengan wanita lain..

Ekoran itu, setelah berfikir panjang... Demi memutuskan untuk mengakhiri perkahwinan yang mereka bina selama enam tahun itu dan menjalani kehidupan sendiri.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

FAUZI DAN LISDAWATI NAFI DAKWAAN 'KAYU TIGA'

Posted: 18 Nov 2011 12:05 PM PST


Ekoran dakwaan yang Fauzi Nawawi ada kekasih gelap, pelakon popular tersebut akan membuat laporan polis terhadap pihak yang dikatakan menyebarkan screenshot Blackberry Messenger (BBM) yang didakwa palsu itu.

"Saya akan buat laporan polis!" tegas Fauzi dipetik sebagai berkata ketika dihubungi oleh media.

"Itu memang bukan saya. Saya memang tak pernah ada kekasih kat luar. Setakat nak tukar nama dan gambar, ia boleh dibuat pada bila-bila masa pun. Sudah tentu sesiapapun boleh menyamar jadi saya. Bagi saya, itu mungkin orang lain yang memang tak suka dengan saya. Jika dia berani menyentuh hal rumahtangga saya, saya tidak teragak-agak untuk membuat laporan polis."

Kami bahagia - Fauzi


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu