Sabtu, 12 November 2011

:: MYARTIS.COM ::

:: MYARTIS.COM ::


GAMBAR BELLA, ANAK ANGKASAWAN LEPAS CUKUR

Posted: 11 Nov 2011 09:12 PM PST


Dua keping gambar Sophea Isabella, anak Dr. Sheikh Muszaphar dan Dr. Halina yang sudah dicukur rambutnya. Nampak macam anak lelakipun ada... ha ha..!

"Brought Bella to a salon and decided to shave her head ... Bella was in a shock not knowing what just happened... It was the best thing to do as her hair was just growing too thick," ujar Sheikh Muszaphar dengan nada lucu.

Klik untuk imej besar...



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

LAN A TO Z KINI SAH SUAMI SITI NUR AIN

Posted: 11 Nov 2011 01:00 PM PST


Setelah lebih empat tahun menduda, akhirnya Norazlan Abdul Aziz (Lan A To Z), 42, kini bergelar suami kepada Siti Nur Ain Daud, 24. Mereka berdua dinikahkan oleh Pendaftar Nikah Daerah Hulu Selangor, Zulkhairi Jaid di Masjid Ar-Rahimah, Kuala Kubu Bharu, Selangor jam 11.20 pagi semalam (Jumaat).

Untuk info, Siti menerima mas kahwin RM300 dan wang hantaran sebanyak RM11,111.00. Apa yang menarik, tarikh lahir Siti yang ke-24, jatuh pada tarikh nikahnya iaitu 11.11.11 (11 November 2011).

"Saya juga bersyukur kerana selepas empat tahun menduda akhirnya dipertemukan jodoh dengan Siti yang 18 tahun lebih muda daripada saya.

"Semua perbelanjaan untuk mengadakan majlis akad nikah sehinggalah ke kenduri kendara perkahwinan saya ini ditaja oleh beberapa pihak. Daripada segi kad jemputan kahwin, pakaian bersanding, pelamin dan makan minum untuk hadirin semuanya ditaja oleh pihak-pihak terbabit.

Jumlah gambar 9 keping - Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu