Ahad, 30 Oktober 2011

:: MYARTIS.COM ::

:: MYARTIS.COM ::


GAMBAR SANA SINI - FASHA BERTUDUNG

Posted: 29 Oct 2011 11:27 PM PDT


Jom jom jom... jom heboh heboh!!

Ha ha... ni yang nak heboh ni tentang betapa manisnya bila Fasha Sandha bertudung. Bukan dalam filem, bukan dalam drama tetapi di alam realiti. Bak kata orang, semanis kurma... tapi bertudung kat Kelantan aja tau.

Jom kita tengok...!

Klik untuk imej besar...





<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

INA NAIM DAPAT ANAK KEDUA 12 OKTOBER LALU

Posted: 29 Oct 2011 01:18 PM PDT


Rasanya masih belum terlambat untuk myartis mengucapkan tahniah kepada Mohd Suhaimi Saad dan Ina Naim (bekas kekasih Mawi) atas kelahiran anak kedua mereka 12 Oktober lalu.

Jika semasa Ina mengandung beberapa bulan lalu suaminya Suhaimi pernah berdoa berbunyi begini: "Allah, Sesungguh isteriku hamil. dan Engkau lebih mengetahui kepayahan dan perasaannya berbanding aku suaminya. aku mohon padaMu, Kau ampunilah dosa-dosanya, tunaikanlah hasrat-hasrat hatinya dan Kau jadikanlah aku orang yang sabar, memahami, ringan untuk membantu dan permudahkanlah urusan-urusan kami sehingga anak ini dilahirkan."

Dan akhirnya doa Suhaimi itu diperkenankan Allah apabila beliau dan Ina dikurniakan anak comel yang diberi nama Salman Elkhoyri. Lebih menarik, tarikh lahir anak mereka itu sama dengan tarikh lahir Suhaimi sendiri iaitu 12 Oktober.

Ucapan Suhaimi dan gambar baby - klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ZIZAN NIN TERPESONG KE JALAN SONGSANG?

Posted: 29 Oct 2011 12:39 PM PDT


Zizan Nin amat berbesar hati dapat menjayakan drama Jalan Songsang bersama pelakon handalan lain yang bakal disiarkan dalam slot Cerekarama di TV3. Menurut pelakon itu, kali pertama mendengar tajuk drama tersebut, dia terfikir apakah mungkin dia terpaksa melakonkan watak di lorong-lorong hitam?

Namun setelah membaca keseluruhan skrip drama itu, barulah dia faham bahawa ia mempunyai mesej keagamaan yang murni untuk kebaikan masyarakat.

Jalan Songsang mengisahkan seorang ustaz muda (Zizan) yang cuba mendekati golongan remaja dan belia bermasalah yang jauh tergelincir daripada norma kehidupan. Hakikatnya, bukan mudah untuk berdakwah mengajak mereka untuk mengikut jalan yang lurus... tambah-tambah jika di lorong-lorong hitam.

"Saya berharap lakonan saya itu dapat menyampaikan mesej yang baik dan murni," ujar Zizan.

Drama tersebut yang diterbitkan oleh JS Pictures Sdn Bhd, turut dibintangi oleh pelakon lain seperti Shiela Mambo, Wan Sharmila, Hairi, Johan As'ari dan Widya.




BERITA SEBELUMNYA:
Zizan Nin rai peminat


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Label

Senarai Lagu